ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

مشکل ما : گزینه های روی میز نیست،

بلکه مشکل اساسی ما گزینه های دور میز است...

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 فروردين 1393برچسب:گزینه های دور میز, توسط مصطفی

 

شعار 22 بهمن اعلام شد:

دل میرود ز دستم صاحبدلان خدارا

محمود بیا روحانی بیچاره کرده مارا

کو آب و برق مفتی

کو آن کلید که گفتی

هرگز ندیده ملت

 

تحریم به این کلفتی!



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:تحریم به این کلفتی!, توسط مصطفی

 

 

    بصیرت یعنی . . .

 

 

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:بصیرت - یعنی, توسط مسعود

 

 

تزویر و نرمش قهرمانانه

 

 

چندبار باید تاریخ تکرار شود تا ما به خود آییم؟ این دیالوگ قسمت آخر سریال مختارنامه را باید برای بعضی ها یادآوری کنیم...که در آن پیروان قیام به بهانه امان نامه آل زبیر از همراهی مختار سر باز زدند...

 

"-مختار: بخدا قسم این جماعت تا فردا همچون گله ای گوسفند سلاخی می شوند.

 

-صائب: دیدید؟ دیدید که پیش بینی امیر درست بود؟ هرکس خفت زنده ماندن در سایه خوکان را بر شرافت مردانه مردن ترجیح می دهد بماند. وصیت مختار را فراموش نکنید. بزودی پشیمان می شوید که چرا به حرف امیرتان گوش نکرده و به وعده دروغین تسلیم شدید. از مختار شنیدم که فردا در کشتاری بزرگ گردن تک تکتان را خواهند زد.

 

-اسماعیل: صائب. این جماعت آدمند، نه گوسفند. قرار باشد مصعب 7 هزار اسیر را گردن بزند، در خونشان غرق می شود!

 

-صائب: پس تزویر را نشناخته ای اسماعیل...

 

-اسماعیل: تزویر را می شناسم صائب...باید اعتراف کنم که مختار را نشناخته ام..."

 

 

مصعب 7000 نفر، یعنی تمام اسراء قیام را گردن زد...این سزای کسانی است که با تزویر کنار آمدند...

همین الان آن تزویر را پیش روی خود میبینیم همان تزویری که پس از پیروزیه انقلاب شاهدش بودیم و با آن دست و پنجه نرم کردیم ، یه عده با این تزویر مختارگونه و صائب گونه برخورد کردن یه عده هم اسماعیل گونه برخورد کردن اما الان باید دید که دکتر روحانی چگونه برخورد میکند ، جای این اعتراف است که اگر میبینید لحن سخن گفتن روحانی محکم تر از قبل شده بابت جرأت و شجاعت احمدی نژاد بود که جو یک سمت قدرت مطلق و یک سمت ضعف مطلق را برهم زد و معادلات را شفاف تر کرد والا ممکن بود لحن دکتر روحانی همانی باشد که در مقابل جک استرو داشت.

 

 

امان نامه ای که به سویت آمد، اولین امان نامه تاریخ نبوده است!

مراقب امان نامه یزید زمانه باش!

 

"حضرت عباس(ع)، بر شمر بانگ زد: بریده باد دست های تو و لعنت خدا بر تو و امان نامه ات. ای دشمن خدا، ما را دستور می دهی که از یاری برادر و مولایمان حسین(ع) دست برداریم و سر در طاعت ملعونان و فرزندان ناپاک آنان درآوریم. آیا ما را امان می دهی ولی برای فرزند رسول خدا(ص) امانی نیست؟"

 

نرمش قرمانانه یعنی جولان قدرتمندانه/نرمش قهرمانانه، تذکری در مقابلکرنش ذلیلانه

 

امیدواریم همین محکمی ای که در سخنان دکتر روحانی است را در عملشان هم مشاهده کنیم.

منبع: پیج ارزشمند جمهوری اسلامی ایران/ضد فتنه



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:تزویر و نرمش قهرمانانه, توسط مصطفی

 

مگه غیر اینه؟

 

 

چرا هر کی تو این مملکت میخواد یه پستی رو بگیره قبلش دم

از قانون گرایی و ولایت فقیه میزنه اما همینکه به اون سمت مفتخر

میشه همه چیز رو فراموش می کنه و هر جایی هم که کم میاره دم

از رهبر میزنه؟

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:مگه غیر اینه؟, توسط مصطفی

  

انتصاب آقای جلیلی به عضویت در مجمع تشخیص

مصلحت نظام بعد از انتصاب احمدی نژاد

حکم انتصابت هزاران حرف دارد آقا

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حكمی آقای دكتر سعید جلیلی را به عضویت در دوره جاری مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب كردند.

متن حكم رهبر انقلاب اسلامی به اين شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دكتر سعید جلیلی

با توجه به تجارب با‌ارزشی كه طی چند سال اخیر در تصدی دبیری شورایعالی امنیت ملی اندوخته‌اید و با تشكر از زحمات و خدمات جنابعالی، شما را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره‌ی جاری منصوب میكنم.

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

سید علی خامنه‌ای

 

۲۱ شهریور ۱۳۹2

 

این مصداق همون آهنگ (خنده های زورکی / اشک های یواشکی) هست.

 

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:حکم انتصابت هزاران حرف دارد آقا, توسط مصطفی

 

رسوایی ...

حضرت امام خامنه ای :

براى آزادى يك ملت، آتش و بمب و موشك روى سرش نمى‌ريزند. . . .

هرگونه دخالت نظامی توسط آمریکا علیه سوریه، متحد تهران، برای" منطقه " فاجعه به‌ بار خواهد آورد. . . .

اکبر هاشمی رفسنجانی :

مردم از طرف حکومت خودشان مورد حمله شیمیایی واقع شده‌اند و حالا هم باید منتظر حمله خارجی‌ها باشند. . .

مردی که بجای تبعیت از گفتمان رهبری ، در حال قدم گذاشتن در راه منتظری ساده لوح می باشد . . .

 

این روزها طلحه و زبیر بیش از پیش در ایران جلوه نمایی می کنند و چه خون دل ها خورد علی (ع) از این قوم جاهل و دنیاپرست . . .



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:رسوایی ,,,, توسط مصطفی

 

שאם הם שוגים

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:שאם הם שוגים, توسط مصطفی

 

 

عربستان سعودی در طرحی دست به توسعه مطاف در مسجد الحرام زده است

و برای زائران ناتوان و مسن خانه خدا محلی برای طواف در ارتفاع 13 متری ایجاد کرده است.

 

 

 

اینکه طواف در طبقه فوقانی کعبه به لحاظ شرعی چه حکمی دارد را خبرنگار مهر در استفتایی از دفتر مقام معظم رهبری جویا شده که در ادامه از نظر می‌گذرد.

پرسش: همانگونه که مستحضر هستید مکانی جدید برای طواف خانه خدا برای افراد دارای ناتوانی جسمی و مسن در ارتفاع 13 متری از سطح زمین در خانه خدا ساخته شده و هدف آن فراهم کردن مکانی امن و راحت برای طواف افراد ناتوان و مسن است. طواف در این سطح آیا جایز است یا خیر؟

پاسخ: طواف در طبقه اول صحيح است ولى در طبقه دوم محل اشكال است، و براى افراد ناتوان كه ناچار از طواف در طبقه دوم مى‌باشند، احتياط اين است كه علاوه بر آن نايب نيز بگيرند.

منبع : حوزه ی علمیه حضرت عبدالعظیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:طوافی- که- مقبول- نیست, توسط مسعود

 

قابل توجه اونایی که میگن ایت الله بهجت(ره)

با ایت الله خامنه ای(ره) اختلاف نظر داشتند

 

برای بهتر دیده شدن عکس روش کلیک کنید



برچسب‌ها:

 

 

چرا باید بگوییم امام خامنه ای ؟!؟!؟

 

برخی دوستان خرده گرفتند که چرا می نویسی امام خامنه ای؟ این کارها تند روی است و باعث دین زدگی جوانان می شود. فقط باید به امام خمینی امام گفت و به رهبر بگویید حضرت آیت الله خامنه ای.

 

emam khameni چرا می گوییم امام خامنه ای؟

من دلایل خاص خود را دارم، دلایل من اما برای خودم کافی و قانع کننده است و شاید نتواند دیگران را مجاب نماید. به همین خاطر در زیر متنی را خواهم آورد که در سایت های مختلف منتشر شده است و فکر می کنم اولین آن ها وبلاگ خاکریز باشد:

 

غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.

اصل «امامت‌محوری» مهم‌ترین کلیدواژه بود. سیستم امت-امامت حرف جهانشمول اسلامی بود که در عرصه‌ی سیاست احیا شد.

ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».

سال ۵۹ به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟». خنده‌ای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیف‌اش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه‌ی آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام بود. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم “امام”، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی “امام” قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم “رهبر”، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی “رهبر” به نفع ما و کلمه‌ی “امام” به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم “آیت‌الله”، اما “امام” یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!». با این صراحت این را به من گفت.

یک رسانه‌ی غربی یا شرقی را پیدا نمی‌کنید که گفته باشد «امام خمینی». آن موقع ما امتحان کردیم رسانه‌های غربی آیا می‌پذیرند ما یک آگهی بدهیم به نام «امام خمینی»؟ می‌خواستیم ۶۰،۰۰۰ مارک بدهیم که یک آگهی چاپ کنند، قبول نکردند!

شهریور ۵۸ که در مجلس خبرگان قانون اساسی شهید بهشتی کلمه‌ی امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با آقای منتظری بود. امام خمینی گفت شما نمی‌توانی مجلس را اداره کنی، برو کنار، آقای بهشتی اداره کند. وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته‌جمعی دولت را کرد. امیرانتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم!

امامت‌محوری، امّت‌گرایی، عدالت‌گستری، و دوقطبی مستکبرین-مستضعفین اساس تئوری امام خمینی بود.

امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه‌ی اولین نمازجمعه‌ی بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند. یک : «ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشی ایشان “امام” بگوییم». این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب؛ امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه؛ قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تأکید کرده، امام این را از سال ۴۸ مطرح کرده، شما می‌گویی نمی‌خواهیم؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند به جانشین‌اش نمی‌گوییم امام! انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم، افکار شما را می‌خواهم با شما دفن کنم! جمله‌ی دوم‌شان این بود : «خبرگان مرجع تعیین نکرده است». یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام.

وقتی ایشان جای «امام» گذاشت «رهبر»، «امّت» شد «ملّت». یعنی عملاً سیستم ملت-رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت-امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم. وقتی «امّت» شد «ملّت»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» -که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند-، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و « هموطن».

اما کلمه‌ی سوم یعنی «عدالت»؛ مقدس‌ترین کلمه‌ای که آقای هاشمی در دوران ریاست‌جمهوری‌شان ابداع و به تحمیل کردند به نظام اسلامی، کلمه‌ی «توسعه» بود. فرق عدالت و توسعه این بود که «عدالت» را خدا و پیغمبر (ص) و علی مرتضی (ع) تعریف می‌کنند، اما «توسعه» را صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و صهیونیست‌های عالَم.

در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «مستکبرین» و «مستضعفین» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت‌های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آن‌ها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرت‌های جهانی» باید با آن‌ها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند!

پنج کلیدواژه‌ی قرآنی امام خمینی که اساس گفتمان نهضت اسلامی بود، توسط ایشان تغییر پیدا کرد به همان کلیدواژه‌هایی که دشمنان می‌خواستند.

تا موقعی که کلیدواژه‌های قرآنی امام خمینی که رأس آن‌ها امام بودن ولی فقیه است- احیا نشود، هر کاری که بکنیم، وصله‌پینه کردن است.

شما هر لعنی که به …… بکنید، این قدر جگر دشمنان نمی‌سوزد که بگویید «امام خامنه‌ای».

مشکلی که هست هم این است که همه می‌گویند «دیگران بگویند ما هم می‌گوییم!». اصولگراها می‌گویند صداوسیما شروع کند، ما هم می‌گوییم! صداوسیما می‌گوید ما که از روحانیون نمی‌توانیم جلو بیفتیم! روحانیون می‌گویند تا مدیران ارشد نظام خودشان نگویند که ما نمی‌توانیم جلوی مردم بگوییم! مدیران ارشد می‌گویند وقتی جوانان انقلابی هم نمی‌گویند، ما بگوییم و هزینه بدهیم؟! و

بعضی هم می‌گویند نگوییم چون قبلاً کسی (حشمت‌الله طبرزدی) این کار را کرده و سابقه‌ی خوبی ندارد این کار در ذهن مردم! خب خوب‌ها باید پرچمدار این کار شوند که این کار به اسم آن‌ها ثبت شود و آن سابقه پاک شود.

آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پا می‌شود می‌رود نجف. از آن‌جا نامه می‌نویسد به «حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای». یک هفته بعد شهیدش می‌کنند. آن مرد بزرگ می‌فهمد که باید از آن‌جا پیغام دهد «امام خامنه‌ای». سید حسن نصرالله می‌فهمد در سخت‌ترین شرایطی که دارد، باید بگوید امام خامنه‌ای! ما اینجا نشسته‌ایم و نمی‌گوییم!

 

اگر نعمت خدا را قدر ندانیم، می‌فرماید «انّ عذابی لشدید». روز قیامت هم آن‌جا ندا داده می‌شود که «وقفوهم انّهم مسئولون، ما لکم لا تناصَرون». هی حرف را انداختند از این طرف به آن طرف.

منبع : goooya -افسران



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:چرا- باید- بگوییم- امام, توسط مصطفی

 

 

آنها از این میترسن...

 

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:آنها از این میترسن,,,, توسط مصطفی

 

 

مزه ای با طعم مردم

 

 

 

رهبر انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حكم ریاست جمهوری یازدهم:

ملت ما تا قبل از انقلاب اسلامى مزه‌ى حاكميت مردم را نچشيده بود.

مزه‌ى مردم‌سالارى را مردم در جمهورى اسلامى چشيدند.

از آغاز پيروزى انقلاب تا امروز، در همه‌ى مسائل مهم،

در همه‌ى مسئوليتهاى اساسى كشور، مردم بودند كه نقش ايفا كردند.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:مزه ی -مردم -سالاری, توسط مصطفی

 

 

شجره نامه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:شجره نامه حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی), توسط مصطفی

 

 بهشت رمضان

 

 

رمضان از منظر رهبری

 

دانلود: لینک مستقیم

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:بهشت رمضان, توسط مصطفی

 

 

امام‌خمینی(ره)‌ نواده کدام‌ امام و امامزاده‌ است؟

 

 

 

شرح در ادامه ی مطلب

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

 

 

حضرت علی (ع) در بیانات رهبری

 

 

 

ما بقی در ادامه مطلب

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

 

کلیپ تصویری سخنان رهبری در مورد پاسخ به تهدیدات دشمنان

 

 

 

 

قدرت های پوشالی

 

لینک مستقیم :دانلود

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

دانلود تصویری  بیانات رهبری در باره ی رابطه با آمریکا      

    لینک مستقیم : دانلود



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

 

چند نكته درباره‌ی انتخابات

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

 

  دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور سوریه

تحولات سوریه در هفته جاری وارد مرحله تازه‌ای شده و پس از سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شرایط حاکم بر این کشور برای ضربه زدن به تاسیسات نظامی آن و کمک به شورشیان مسلح وابسته به جبهه النصره که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته، به نظر می‌رسد عزم جمهوری اسلامی ایران برای حمایت گسترده‌تر از این عضو محور مقاومت فرایند دیگری را تجربه می‌کند.

 

مابقی در ادامه مطلب



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مصطفی

مخالفان بخوانند و بدانند

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مصطفی

 آیا ایران منزوی شده است؟ آیا رهبری ایران نقشی تعیین کننده و استراتژیک در منطقه و در جهان بالاخص جهان اسلام ندارد؟؟؟

آیت الله خامنه ای فقط رهبر ایران است؟ یا جهان اسلام؟؟

 

 

 

 

 

برای مشاهده ی عکس ها به ادامه مطلب بروید

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}