ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

 

صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل

 

دانلود: لینک مستقیم

 

به نظرتون این صحبت ها عقاید شخصی ایشونه یا نشون دادن

چراغ سبز برای برگشتن به ایرانه، عجیب نیست که در یک

شبکه بهایی که حامی اسرائیل هست اینطور صحبت ها

مطرح شه!!!

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل, توسط مصطفی

 

 

امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا چه گفتند ؟

 

 

در روزهایی که به ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی نزدیک می شویم، بحث حذف شعار مرگ بر آمریکا در فضای سیاسی کشور با انتقادات زیادی همراه شده است. امام خمینی در یکی از بیاناتشان به همان موضوع تسخیر سفارت لانه جاسوسی اشاره کرده و می فرمایند که ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تماشا کردیم.

در همین زمینه:

نظرسنجی درباره مذاکره با آمریکا حساسیت برانگیز است

نتایج چندنظرسنجی‌درباره رابطه ایران و آمریکا

بعد از بازگشت رئیس جمهور از نیویورک، یکی از نمایندگان مجلس از درخواست های آمریکایی ها برای امتناع ایرانی ها از تکرار شعار «مرگ بر آمریکا» خبر داد. خبر در شلوغی بازتاب های مکالمه ۱۵ دقیقه ای روسای جمهور ایران و آمریکا گم شد اما امتداد آن مذاکره ۱۵ دقیقه ای، به پیشنهاد حذف این شعار از داخل منجر شد.

برخی چهره ها روایت هایی از امام را هم مطرح کردند که مهترین آن ها از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد.

بازتاب های صحبت رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام درباره نظر امام برای حذف شعار مرگ بر آمریکا باعث شد تا گفت وگویی که وی بعد از انتخابات سال ۸۸ داشته در سایت های مختلف بازنشر و دیدگاه آیت الله هاشمی درباره حذف این شعار بازخوانی شود.  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یادآوری حذف شعار «مرگ بر آمریکا» و اینکه امام با حذف این شعار موافق بودند و واکنش‌های تند بعدی و جوسازی‌های بعمل آمده در این خصوص تاکید می‌کند: «تمام مطلب همان بود که نوشته بودم. الان هم دقیقاً یادم نیست که چه نوشتم. به هرحال موافق نبودیم که در مجامع عمومی مرگ کسی را شعار دهیم. مثلاً در اجتماعات ما «مرگ بر بنی‌صدر» شعار داغ مردم بود که در نماز جمعه خواهش کردم که نگویند. «مرگ بر بازرگان» بود که خواهش کردم نگویند. «مرگ بر شوروی» بود که گفتم الان با شوروی مشکل آنچنانی نداریم. درباره آمریکا هم گفته بودم. من ذاتاً با حرف‌های تند و فحاشی‌ها مخالفم و آنها را مفید نمی‌دانم.

 

اما امام خمینی به ویژه در سال های آخر حیاتشان بر استمرار این شعار تاکید ویژه داشته اند. ایشان در سخنرانی در سوم اسفند سال ۶۷ برای تعیین استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران می فرمایند «ما شعار سرنگونی رژیم شاه را در عمل نظاره کرده‏ایم، ما شعار آزادی و استقلال را به عمل خود زینت بخشیده‏ایم، ما شعار «مرگ بر امریکا» را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانۀ فساد و جاسوسی امریکا تماشا کرده‏ایم، ما همۀ شعارهایمان را با عمل محک زده‏ایم. البته معترفیم که در مسیر عمل، موانع زیادی به وجود آمده است که مجبور شده‏ایم روشها و تاکتیکها را عوض نماییم».(صحیفه امام جلد ۲۱)

ایشان در همان سخنرانی از کسانی که به شعار مرگ بر آمریکا ایراد گرفته اند انتقاد کرده و می فرمایند: «آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همۀ کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همۀ اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جاری می‏کنید؟ چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده‏اید؟ چرا لانۀ جاسوسی را اشغال کرده‏ایم و صدها چرای دیگر. و نکتۀ مهم در این رابطه اینکه نباید تحت تأثیر ترحمهای بیجا و بیمورد نسبت به دشمنان خدا و مخالفین و متخلفین نظام، به گونه‏ای تبلیغ کنیم که احکام خدا و حدود الهی زیر سئوال بروند».

امام خمینی (ره) در ۲۹ تیرماه سال ۶۷ در پیامی که برای سالگرد کشتار خونین مکه و قبول قطعنامه ۵۹۸ هم داشتند «ان‏شاءاللّه‏ ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همۀ عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با امریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود. و از خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبۀ مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروی را به صدا درآوریم».

بحث رابطه با آمریکا در دیدگاههای امام به کرات مطرح شده است. چندی پیش سایت جماران دیدگاههای ایشان درباره رابطه با آمریکا را مطرح کرده و شرایطی که بنیانگذار کبیر انقلاب برای این رابطه تعیین کرده اند را منتشر کرد.  امام رابطه با آمریکا را تا آنجا غیرممکن و زیانبار می داند که حتی از اعزام دانشجو به آمریکا پرهیز داده و می گویند : «از فرستادن دانشجویان به آمریکا احتراز شود» اما بلافاصله یک ” اما و اگر” جلوی این سخن می گذارد ” اما و اگری” که کلید حل بحران رابطه ایران و آمریکا است: « مگر انشاء الله روزی برسد که آنها به اشتباه خود پی ببرند و در مسیر انسانیت و انسان دوستی و احترام به حقوق دیگران واقع شوند.». ” انسانیت و انسان دوستی و احترام به حقوق دیگران ” سرواژه اعلامیه حقوق بشر است. همان که اینک آمریکا آن را جایگزین انجیل کرده و به دست مبلیغین خود در سرتاسر جهان داده است.

اگر چه امام خمینی مرزهای آمریکا را خونین می دانند و هر چه رابطه با آمریکا را مضر و بی نتیجه می خوانند اما راه رابطه را تا ابد نبسته اند. ایشان اگر چه می گویند: « ما تا آخر ایستاده ایم و با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد»  اما بلافاصله می گویند: «مگر اینکه آدم بشود و از ظلم کردن دست بردارد»

 

 

منبع: مهرنیوز



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:حذف- شعار- مرگ -بر- آمریکا, توسط مسعود

 

تحلیل استاد حسن عباسی از مذاکره با آمریکا

 

 

رئیس اندیشکده یقین مرکز بررسیهای دکترینال با تأکید بر لزوم کاهش توقع جامعه از کسب نتایج ویژه در مذاکره با آمریکا، گفت: ایران در مذاکره با آمریکا ضرر نمی‌کند و صهیونیستها، متضرر رابطه ایران و آمریکا هستند.

به گزارش فرهنگ نیوز ، حسن عباسی شامگاه سه شنبه در همایش “مقاومت اسلامی” که با حضور جمع کثیری از مردم پردیس در مسجد “امام علی(ع)” این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل(ره) برای خطاب آمریکا از چهار نسبت ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و تروریست بالذات استفاده می‌کردند.

واژگان امام راحل(ره) در خطاب آمریکا

وی ادامه داد: بدون شک ذات ایالات متحده برخاسته از تروریسم است، این کشور از سه قرن گذشته بر مبنای کندن پوست سر سرخپوستان آن قاره و صاحبان اصلی سرزمین آمریکا توسط انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها بنا شده است، بدین ترتیب این کشور با عمری ۲۱۰ ساله شکل گرفت.

این مسئول اضافه کرد: یک مسلمان واقعی با بکارگیری واژه الله اکبر تنها برای یک فرد آن هم خداوند متعال مقام کبریایی قائل است، از این رو، مقام استکباری خاص باری تعالی است و هر آنکس که روی زمین خود را در این مقام فرض کند، منفور خواهد بود.

عباسی افزود: شیطان بزرگ دیگر واژه مورد استفاده بنیانگذار جمهوری اسلامی‌در خطاب ایالات متحده بود، همواره یک پای شیطان در جوهره وجودی آمریکا دیده می‌شود.

به بیان رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال، مادر همه مفاسد و یا در اصطلاح ام الفساد دیگر نسبت برازنده ایالات متحده و مورد استفاده امام راحل(ره) است؛ نباید فراموش کرد که آمریکا مقابل ایران اسلامی‌از همان ابتدا با همین شرایط امروز صفارایی کرده و خواهد کرد.

لگدپرانی مقامات آمریکایی بعد از اتمام تلفن رئیس جمهوری ایران

وی رفتار و اظهار نظرات باراک اوباما و سایر مسئولان ارشد ایالات متحده بعد از اتمام تماس تلفنی با رئیس جمهوری ایران را لگدپرانی سران آمریکایی خواند و گفت: امروز هریک از مسئولان آمریکایی به شکلی متفاوت نسبت به دیگری موضع می‌گیرد و در نهایت واژه “همه گزینه‌ها روی میز است” عنوان می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: البته هنوز مذاکره ای آغاز نشده و این رابطه صرفاً به یک ارتباط تلفنی محدود است، اما آنچه در روزهای گذشته از غربی‌ها شنیده شد، نامردی است.

عباسی ادامه داد: نظام به مقوله مذاکرات از همان ابتدا خوش بین نبود و این عدم خوش بینی در بیانات ابتدای سال رهبر معظم انقلاب در مشهد نیز نمود پیدا کرد، اما جوّی در فضای جامعه راه افتاده که بر اساس آن گویی همه مشکلات اقتصادی حال حاضر ایران محصول عدم رابطه با آمریکاست.

رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال اضافه کرد: امروز کشور یونان با بدهی هنگفتی بالغ بر ۵.۵ تریلیون یورو، ایتالیا با بدهی ۲.۲ تریلیون یورو، فرانسه با بدهی دو تریلیون یورو، اسپانیا با بدهی ۱.۳ (یک و سه) تریلیون یورو و انگلستان با بدهی ۱.۲ (یک و دو) تریلیون یورویی با وجود ارتباط با آمریکا و پذیرش کشور جعلی اسرائیل در منجلاب مشکلات شدید اقتصادی و سقوط به ورطه ورشکستگی دست و پا می‌زنند.

چالشهای اقتصادی در ارتباط با آمریکایی ورشکسته

وی، آمریکای امروز را کشوری ورشکسته و در آستانه فروپاشی اقتصادی خواند و افزود: چرا امروز کسی نیست که دلایل فروپاشی اقتصاد ایالات متحده آمریکا را شرح دهد، مردم این کشور در جریان وال استریت تلاش داشتند تا به تضییع حق ۹۹ درصد توسط قشری یک درصدی اشاره کنند.

این مسئول متذکر شد: اگر رابطه با آمریکا قابلیت رفع مشکلات اقتصادی را داشت چرا کشورهای حوزه یورو به چنین وضعی دچار شده اند، از اینکه بگذریم چرا شرایط امروز خود ایالات متحده به ورطه نابودی و ورشکستگی رسیده است.

عباسی تصریح کرد: شهردار دیترویت، مرکز ایالت میشیگان آمریکا به عنوان منطقه ای صنعتی و برخوردار از وجود کمپانیهای مشهوری نظیر ژنرال موتور و تولید اتومبیل فورد چندی پیش اعلام ورشکستگی کرد و آن شهر دو میلیون نفری نیم قرن گذشته حال به ناحیه ای متروک و ۷۰۰ هزار نفری بدل شده است.

رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: اگر آمریکا همان اقتصاد افسانه ای است که در سایه تعامل با آن مشکلات اقتصادی رفع می‌شود، چرا خود این کشور امروز با بدهی ۱۷ تریلیون دلاری دست و پنجه نرم می‌کند.

لزوم کاهش توقع جامعه از کسب نتایج ویژه در مذاکره با آمریکا

وی با تأکید بر لزوم کاهش توقع جامعه از کسب نتایج ویژه در مذاکره با آمریکا افزود: چرا برخی توقع جامعه را به حدی بالا می‌برند تا مردم فکر کنند که نشستن پای میز مذاکره همانا و رفع مشکلات اقتصادی نیز همان.

این مسئول ادامه داد: اگر جامعه به سوی چنین سطح توقعی سوق داده شود، تیم مذاکره کننده مجبور به دادن امتیار خواهد شد، باید انتظار از مذاکره در کشور پایین بیاید؛ آنها گرگ باران دیده و بلد کار در مذاکره هستند و پیش از این اهداف خود را در قبال روسیه و چین نیز محقق کرده اند.

عباسی اضافه کرد: امروز نباید فراموش کرد که هر کشوری که رابطه قوی تری با آمریکا دارد با مشکلات بزرگتر اقتصادی نیز روبه روست.

ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند

رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به تعطیلی دولت فدرال آمریکا از دو شب گذشته خاطرنشان کرد: اقتصادی که با تعطیلی نهادهای خدماتی و بیکاری ۸۰۰ هزار کارمند، آینده ای نامعلوم را پیش رو دارد چگونه می‌توان نقطه اتکایی برای دیگران باشد.

وی ادامه داد: این مبحث جاری در جامعه امروز ایران بویژه میان نسل جوان که برقراری رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند، ارزیابی غلطی است؛ اگر چنین اصلی صادق بود نباید شرایط امروز کشورهای اروپایی به این نقطه اسفبار می‌رسید.

این مسئول اضافه کرد: تعطیلی قلب صنعتی آمریکا یعنی دیترویت، قیام وال استریت، ورشکستگی یک به یک بانکهای اروپایی و آمریکایی و همه و همه نشانه این است که مردم ما نباید طمع خوار شوند که ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی کشور و آنها را رفع می‌کند.

عباسی افزود: مردم از یاد نبرند که آمریکا در همان سال گفتگوی تمدنها، پرچم جنگ تمدنها را بر دوش گرفت و به افغانستان و عراق یورش برد و ایران را در لیست محور شرارت قرا داد، ما نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم.

آمریکا دست از خباثت بر نمی‌دارد

رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه ایران در مذاکره با آمریکا ضرر نمی‌کند، عنوان کرد: سیاست برد برد محصول مذاکره با آمریکاست.

وی ادامه داد: امروز نظام اجازه انجام مذاکرات را داده است و ما همه تابع هستیم، حال اگر طیفی سیاسی بخواهد اینگونه القا کند که مشکلات با مذاکره حل می‌شود باید تصحیح کرد که مشکلات با مذاکرات رفع نمی‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در این بین تهدیدهای نظامی‌نیز در سایه مذاکره برطرف نمی‌شود، چراکه روز گذشته اوباما در کنار سرکرده صهیونیستهای غاصب دوباره از روی میز بودن همه گزینه‌ها از جمله حمله نظامی‌سخن به میان آورد.

عباسی افزود: بار دیگر تأکید می‌کنم که ام الفساد قرن، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و تروریست بالذاتی همچون آمریکا دست از خباثت بر نخواهد داشت و ما نباید خام شویم.

ایران در مذاکره با آمریکا ضرر نمی‌کند/ زیان صهیونیستها از ارتباط ایران و آمریکا

رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال بیان کرد: نیت نظام از صدور مجوز برای مذاکره با آمریکا نمایان سازی چهره واقعی آمریکا نزد افکار داخلی و جهانی است؛ ایران در سال ۸۳ هجری شمسی تمام فعالیتهای صلح آمیز هسته ای خود را تعلیق کرد اما با کارشکنی غربی‌ها مواجه شد.

وی با اشاره بیانات رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب اگر آن روز چنین اقدامی‌صورت نمی‌گرفت، می‌گفتند که ایران همکاری نمی‌کند.

این مسئول ادامه داد: امروز به اذعان کشورهای غربی موضوع مذاکره برای رهبری، مردم و نظام مقدس اسلامی‌مبحثی دو سر برد و یا به قولی برد برد تلقی می‌شود.

عباسی تصریح کرد: اگر غرب پای کار بیاید، به تعهدات خود عمل کند و دست از خباثت و تحریم و تهدید بردارد، نظام اسلامی‌به پیروزی رسیده است؛ مطمئن باشید اگر بین ایران و آمریکا رابطه ای برقرار شود عنصر متضرر رژیم اشغالگر قدس است.

 

رئیس اندیشکده یقین، مرکز بررسی‌های دکترینال اضافه کرد: حال اگر غرب به این تعهدات عمل نکند باز هم ایران ضرر نخواهد کرد، چراکه جهان چهره واقعی آمریکا و هم پیمانانش را خواهد دید.

 

منبع : رجانیوز



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:عباسی- از -مذاکره -می گوید, توسط مسعود

 

نظرتون چیه!!!؟؟؟



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:نظرتون چیه!!!؟؟؟, توسط مصطفی

 

 

حرف حساب

 

 

 

فحش اگر بدهند آزادی بیان است

 

جواب اگر بدهی بی فرهنگی

 

سوال اگر بکنند ازاد اندیشند

 

سوال اگر بکنی تفتیش عقاید است

 

تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقت اند

 

جواب اگر بدهی دروغ گویی

 

مسخره ات بکنند انتقاد است

 

جواب بدهی بی جنبه ای

 

تهدیدت اگر بکنند دفاع کرده اند

 

تهدید اگر بکنی خشونت طلبی

 

راهپیمایی اگر بکنن حق انهاست و عقیده خودشان است

 

 

راه پیمایی اگر بکنی ساندیس خوری یا به زور آمدی



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:حرف حساب, توسط مصطفی

 

 

گزینه ها روی میزه

 

 

 

همیشه کلی گزینه روی میز اوباما هست !

برای برنامه های اتمی ایران همه گزینه ها روی میزه

برای تحریم ها گزینه ها روی میزه

برای جریان مقاومت در ایران و سوریه و لبنان همه گزینه ها روی میزه

و...

ولی امان از وقتی که این گزینه ها گم میشه!!!

ما برنامه های خودمون رو پیش می بریم

مقاومت هم به پیروزی میرسه

 

و وعده خداوند محقق خواهد شد ... حالا هی بگرد گزینه پیدا کن ! :)



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:گزینه ها کو؟, توسط مصطفی

 

کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم

 

 

گریزی به مسائل سیاسی-اجتماعی-فرهنگی

 

لینک مستقیم: دانلود

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم, توسط مصطفی

 

 

 کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان

احمدی‌نژاد (1391)

 روحانی (1392)

 

 در تصاویر زیر کلمات پرکاربرد سخنرانی‌های آقایان

روحانی و احمدی‌نژاد نمایش داده شده‌ است.

اندازه واژه‌ها به نسبت تکرار آنها در هر سخنرانی است.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب: کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392), توسط مصطفی

 

منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب

 

 

هیچگاه زن ایرانی در طول تاریخ تنش را به دیگران نشان نداده است

افتخار میکنم که در تخت جمشید یا نقش های بیستون صورت زن نمیبینیم

افتخار میکنم که زن در شاهنامه افتخارش این است که تنش را حتی آفتاب هم ندیده است

منیژه منم دخت افراسیاب

برهنه ندیده تنم آفتاب

همه دخت توران پوشیده روی

همه سرو بالا همه مشک بوی

 

تو که اینگونه در مقابل مقبره کوروش دست به بالا گرفته ای، ایرانی هستی؟

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب, توسط مصطفی

 

 

تزویر و نرمش قهرمانانه

 

 

چندبار باید تاریخ تکرار شود تا ما به خود آییم؟ این دیالوگ قسمت آخر سریال مختارنامه را باید برای بعضی ها یادآوری کنیم...که در آن پیروان قیام به بهانه امان نامه آل زبیر از همراهی مختار سر باز زدند...

 

"-مختار: بخدا قسم این جماعت تا فردا همچون گله ای گوسفند سلاخی می شوند.

 

-صائب: دیدید؟ دیدید که پیش بینی امیر درست بود؟ هرکس خفت زنده ماندن در سایه خوکان را بر شرافت مردانه مردن ترجیح می دهد بماند. وصیت مختار را فراموش نکنید. بزودی پشیمان می شوید که چرا به حرف امیرتان گوش نکرده و به وعده دروغین تسلیم شدید. از مختار شنیدم که فردا در کشتاری بزرگ گردن تک تکتان را خواهند زد.

 

-اسماعیل: صائب. این جماعت آدمند، نه گوسفند. قرار باشد مصعب 7 هزار اسیر را گردن بزند، در خونشان غرق می شود!

 

-صائب: پس تزویر را نشناخته ای اسماعیل...

 

-اسماعیل: تزویر را می شناسم صائب...باید اعتراف کنم که مختار را نشناخته ام..."

 

 

مصعب 7000 نفر، یعنی تمام اسراء قیام را گردن زد...این سزای کسانی است که با تزویر کنار آمدند...

همین الان آن تزویر را پیش روی خود میبینیم همان تزویری که پس از پیروزیه انقلاب شاهدش بودیم و با آن دست و پنجه نرم کردیم ، یه عده با این تزویر مختارگونه و صائب گونه برخورد کردن یه عده هم اسماعیل گونه برخورد کردن اما الان باید دید که دکتر روحانی چگونه برخورد میکند ، جای این اعتراف است که اگر میبینید لحن سخن گفتن روحانی محکم تر از قبل شده بابت جرأت و شجاعت احمدی نژاد بود که جو یک سمت قدرت مطلق و یک سمت ضعف مطلق را برهم زد و معادلات را شفاف تر کرد والا ممکن بود لحن دکتر روحانی همانی باشد که در مقابل جک استرو داشت.

 

 

امان نامه ای که به سویت آمد، اولین امان نامه تاریخ نبوده است!

مراقب امان نامه یزید زمانه باش!

 

"حضرت عباس(ع)، بر شمر بانگ زد: بریده باد دست های تو و لعنت خدا بر تو و امان نامه ات. ای دشمن خدا، ما را دستور می دهی که از یاری برادر و مولایمان حسین(ع) دست برداریم و سر در طاعت ملعونان و فرزندان ناپاک آنان درآوریم. آیا ما را امان می دهی ولی برای فرزند رسول خدا(ص) امانی نیست؟"

 

نرمش قرمانانه یعنی جولان قدرتمندانه/نرمش قهرمانانه، تذکری در مقابلکرنش ذلیلانه

 

امیدواریم همین محکمی ای که در سخنان دکتر روحانی است را در عملشان هم مشاهده کنیم.

منبع: پیج ارزشمند جمهوری اسلامی ایران/ضد فتنه



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:تزویر و نرمش قهرمانانه, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}