ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

  (بسم الله الرحمن الرحیم) 

قرآن کریم، انواع غذاها را که برای جسم و روح انسان مفید بوده و ذائقه‌ی او را نیز ارضاء کرده حلال شمرده است، و از طرفی انسان را از خوردن غذاهای مضر و پلید نهی می‌کند...ممنوعیت از غذاهای غیربهداشتی و تنفرآمیز یکی از خدمات دین الهی به بشریت است، زیرا در شرایطی که میکروب کشف نشده بود و اثرات غذاهای پلید در بوجود آوردن بیماری‌ها روشن نبود، آنها را ممنوع اعلام کرده و این خدمت بزرگی در جهت سلامتی انسان‌ها می‌باشد.یکی از حیوان‌هایی که مصرف گوشت آن در فهرست غذاهای حرام قرار گرفته است گوشت خوک می‌باشد که در قرآن از آن به «لحم خنزیر» یاد شده است:

 

اما در اینجا ابتدا به بررسی عبت پزشکی سپس منابع غیر دینی ودر آخر منابع دینی که خوردن گوشت را نهی کرده می پردازیم:

گوشت خوک طبقـه طبـقه است و میان آنها پیه های متداخل در همدیگر وجود دارد که بالاترین نسبت روغـن حـیوانی را دارند، و روغـن آن نیز از خطرناکترین نوع روغـن است. ( درصـد پـیه در گوشت خوک 28 درصد است در حـالـیکـه مثلاً در گوشت گاو 4 و نیم درصد).گوشت خوک مـقـادیر زیادی اسید دارد. (سایر حیوانات 90 درصد این اسید را پس میدهند ولی خوک فـقـط 2 درصـد آنرا پس می دهد). این اسید از جمله باعث الـتـهـاب مخ می شود. 

 

تأثیرات روحی و روانی گوشت خوک:

خوک حتی نزد اروپائیان که از گوشت آن می‌خورند سمبل بی‌غیرتی است وحیوانی کثیف است. خوک در امور جنسی فوق العاده بی‌تفاوت و لا أبالی است و علاوه بر تأثیر غذا در روحیات که از نظر علمی ثابت شده است، تاثیراین غذا در خصوص لاأبالی گری در مسائل جنسی مشهود است.

یکی از نویسندگان می‌نویسد: خوک غیرت ناموسی ندارد و جفت خود را درمعرض خوک‌های نر دیگر قرار می‌دهد و حتی از این کار لذت هم می‌برد، که این صفات در گوشتش هم تاثیراتی دارد از این جهت اشخاصی که از آن تغذیه می‌کند همان صفات و اخلاق رذیله را پیدا می‌کنند.

اسهال خونی-یرقان عفونی-انتامیب هیستولتیک، که انسان را به اسهال آمیبی مبتلا می‌نماید-بیماری شبه باد سرخ که در انسان به صورت لکه‌های سرخ و دردناک توأم با سوزش شدید روی دست‌ها ظاهر می‌شود-تصلب مشرایین ـ دردهای مفصلی و مسمومیت‌ها و علت آن میزان زیاد چربی و اسیداوریک موجود در گوشت خوک می‌باشد-خوک از خوردن چیزهای پلید حتی مدفوع خودش باکی ندارد لذا معده‌اش لانة اقسام میکروب‌هاست که به گوشت و خون و شیرش هم سرایت می‌کند.

 

اما برخی بیماری‌ها تنها علت آن، خوردن گوشت خوک است از جمله:

کرم کدوی خوک» که درعضلات و مغز خوک یافت می‌شود که انسان را دچارنارسائی‌هایی در دستگاه گوارش می‌کند.تری شینوز» این نیز کرم دیگری است که باعث خراشیدن و التهاب جداره امعاء و پیدایش جوش‌ها و دمل‌های پراکنده در تمام بدن و درد شدید عضلانی و سختی تنفس و ناتوانی در سخن گفتن و جویدن غذا و ... می‌شود که تا به حال درمانی برایش پیدا نشده است.استفاده از گوشت خوک، به علت ثقیل الهضم بودن معده را به زحمت می‌اندازد.

 

 

یک متخصص آلـمانی نـتـیـجه مـطالعات خود و دیگران را در رابطه با گوشت خوک چنین بیان می کند: گوشت خـوک در مناطق گرم خطرناک تر از مناطق سرد است. در سودان و مناطق همجوار آن در یک شـرایط آب و هـوائی یکـسـانی تفاوت میان سلامتی کسانی که گوشـت خوک می خورند و و کسانیکه نمی خورند خـیـلی زیـاد است. هـمـیـنـطـور در هند در یک آب و هوای مشترک، کسانی که گوشت خوک نمی خورند از کسانی که می خورند از سلامتی بالاتری برخوردار هـستند، بیشتر عمر می کنند و توان کاری بیشتری دارند. مثلا فرد پیری که گوشت خوک نخورده حمالی می کـند و از ارتـفـاعـات بــالا می رود، در حالیکه آنکه خورده نمی توانـد این کارها را بکند و زودتر ضعف و بازنـشـسـتـگـی بـسراغ وی می آید. کسانیکه با تعالـیـم اسـلامی زنـدگی می کـنـنـد از سلامتی خـوب و بـالائی بـرخوردارند و بـیماریهائی که دیگران از مسائل تحریم شده دارند آنها ندارند. همینطور وی می گویـد در جریـان جـنـگ جهانی دوم از ارتش گـزارشی برای آنها می آید که می گوید: سربازان آلمانی دچار ناراحتی ها و آبله هائی در پاها می شده اند که آنها را از جنگ و تـحـرک بـاز می داشـتـه و علاج سرپائی نیز برای آنها کافی نبوده بلکه به پشت جبهه انـتـقـال داده می شـده انـد. در حالـیکه مـردمـی کــه در هـمان مناطق و همان آب و هـوا زنـدگـی می کرده اند آن ناراحتی ها را نداشته اند. پس از بررسی ها می بینند که ارتش تـقـریـبـاً هـمـه روزه از گوشت خوک استفاده می کند. گوشت خوک را قطع می کنند و آن ناراحتیها تمام می شود.

 

اعتراف کشیش آمریکایی به نجس بودن خوک:

"جوئل اسکات اوستن" نویسنده، مبلغ و کشیش ارشد کلیسای لیکوود شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا در برنامه ای با حضور تعداد زیادی از مسیحیان درباره خطرات خوردن گوشت خوک و فرآورده های آن و تأثیر منفی این نوع گوشت بر سلامت انسان هشدار داد.

وی در این سخنرانی تأکید کرد: مسیحیان چرا نباید گوشت خوک بخورند؛ کتاب های آسمانی ما را از خوردن گوشت خوک منع می کنند، که فرآورده های گوشت خوک نیز مشمول این منع شرعی می شود.

این کشیش آمریکایی اظهار داشت: ما برای حفظ سلامت خود باید تغییراتی در برنامه غذایی خود ایجاد کنیم زیرا خداوند برای منافع انسان داناتر و آگاهتر است؛ خوک در زمان انجیل حیوانی نجس محسوب می شد و هرگز خورده نمی شد و علت آن هم این بود که خوک همه چیزخوار است یعنی آشغال را نیز می خورد . خوک حتی لاشه بچه خود را نیز می خورد و لاشه بدبو و فاسد حیوانات را هم می خورد.

اوستن ادامه داد: مهمترین مساله این است که دستگاه گوارش خوک در مقایسه با دستگاه گوارش دیگر حیوانات سریع تر و ضعیف تر است یعنی مدت هضم غذا در بدن خوک 4 ساعت است که این امر بسیار بد است و خوک به علت سرعت و ضعف دستگاه گوارش خود نمی تواند همه سموم را از بدن خود دفع کند لذا این سموم در چربی این حیوان ذخیره می شود به عبارت دیگر خوک انواع آشغال و مواد فاسد را می خورد و گوشت این حیوان پس از 4 ساعت به منبع مواد سمی تبدیل می شود، و شما چند روز بعد گوشت خوک را روی میز غذا می گذارید و می خورید.

وی تأکید کرد: مشکل این است که مواد سمی موجود در بدن خوک به طور کلی دفع نمی شود و حیواناتی مانند گوسفند و گاو که خداوند به انسان اجازه خوردن گوشت آنان را داده است، علوفه پاک و تازه می خورند و دستگاه گوارش این حیوانات منظم و کُند است به عنوان مثال گاو 3 دستگاه گوارش دارد و علوفه ای که می خورد ، به مدت 24 ساعت در دستگاه های گوارش اش هضم می شود . آیا هضم 24 ساعته مواد غذائی بهتر از هضم 4 ساعته نیست ؟ آیا شما ترجیح می دهید گوشت حیوان آشغال خور را بخورید یا گوشت حیوانی را بخورید که علوفه پاک و تازه می خورد؟ آیا گوشت حیوانی که به سختی مواد غذائی را هضم می کند و سموم را در چربی بدنش ذخیره می کند ، بهتر است یا گوشت حیوانی که به خوبی سموم را از بدنش دفع می کند ؟ من نمی دانم نظر شما چیست  ؟ ولی من نمی خواهم ریسک کنم و سموم موجود در گوشت خوک را وارد بدنم کنم.

 

 

 

     حال به آیات و روایاتی می پردازیم که هر آنجه که تا کنون

      از علم در این باره برایتان گفتیم را همین آیات و روایات

چند هزار سال پیش در باره اش

صحبت کرده اند: 

 

 

(اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

قُل لاَّ أَجِدُ فِی مَا أُوْحِیَ إِلَیَّ مُحَرَّمًا عَلَى طَاعِمٍ یَطْعَمُهُ إِلاَّ أَن یَکُونَ مَیْتَةً أَوْ دَمًا مَّسْفُوحًا أَوْ لَحْمَ خِنزِیرٍ فَإِنَّهُ رِجْسٌ أَوْ فِسْقًا أُهِلَّ لِغَیْرِ اللّهِ بِهِ فَمَنِ اضْطُرَّ غَیْرَ بَاغٍ

وَلاَ عَادٍ فَإِنَّ رَبَّکَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ

 

بگو در آنچه به من وحى شده است بر خورنده‏اى که آن را مى‏خورد هیچ حرامى نمى‏یابم مگر آنکه مردار یا خون ریخته یا گوشت‏ خوک باشد که اینها همه پلیدند یا [قربانیى که] از روى نافرمانى [به هنگام ذبح] نام غیر خدا بر آن برده شده باشد پس کسى که بدون سرکشى و زیاده‏خواهى [به خوردن آنها] ناچار گردد قطعا پروردگار تو آمرزنده مهربان است .

  سوره: 6 , آیه: 145

"انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا"

"همانا خداوند فقط و فقط می‌خواهد پلیدی را از شما اهل بیت دور سازد و شما

را قطعاً پاکیزه سازد."

 

"سوره‌ی احزاب قسمتی از آیه‌ی 33 (معروف به آ یه‌ی تطهیر)"

 

 

و اما صحبت های جالب استاد در باره ی  چرایی حرام بودن تناول گوشت خوک و

رابطه ی بین دو آیه ی قرآن که در بالا آورده شد :

 

این ویدئو تکه ای از سخنرانی استاد است که برای

درک بهتر موضوع باید سخنرانی کامل ایشان را گوش

بدهید که سخنرانی کامل ایشان را نیز در وبسایت

خواهم گذاشت.

 

 

و چند حدیث از ائمه معصومین:

حضرت امام رضا (ع) : در جهت تحریم خوردن گوشت خوک می فرماید : (( خداوند خوردن خوک را حرام فرموده چون حیوان است مهیب و زشت صورت که خدا او را برای پند و عبرت گرفتن خلق آفریده ( یعنی از دیدنش بفهمند که خدا بر هر چیزی توانا است و خدای را بر زیبایی صورت بشری خود شکر کنند ) و بترسند از شهوترانی و بی بند و باری که موجب این میشود که خدای تعالی صورت زیبای بشری را از ایشان گرفته و به صورت خوکشان کند و مسخ شوند ( چنانچه با جماعتی از پیشینیان در دنیا چنین فرمود و سایرین در عالم برزخ و قیامت در اثر داشتن خوی خوک بصورت او محشور میشوند ) و خوک را در بین بشر گذارد تا دلیلی برای گذشتگانی که با این صورت در آمده بودند باشد و جهت دیگر حرمت گوشت خوک آن است که خوراکش پلیدترین پلیدیها و کثیف ترین کثافتها است با مفاسد و زیانهای بسیاری که در خون او است)).     

وسائل الشیعه ، جلد16 صفحه 378 باب اطعمه

 

امام صادق (ع) : خداوند عده ای را بصورت های گوناگون مسخ کرد شبیه خوک ، بوزینه ، خرس و هرچه از مسوخات دیگر است و آنگاه از خوردن این نمونه ها نهی فرمود تا از این جور حیوانات بهره مند نگردند و عقوبت آنرا خوار و سبک نشمرند !  

تفسیر عیاشی و کتاب الاطعمة و الاشربه وسائل باب1 صفحه 377

 

امام صادق (ع) : مردی از امام (ع) سوال نمود چرا خداوند گوشت خوک و شراب را حرام نموده است ؟ امام (ع) در پاسخ فرمودند : خداوند تبارک و تعالی چیزی را حلال ننموده و چیزی را حرام نکرده مگر برای حفظ مصالح خود مردم. نه آنکه بنا بر میل خود نسبت به چیزی آن را حلال نموده و به خاطر بی میلی خود نسبت به امری آنرا حرام کند. زیرا خداوند که خالق بندگانش میباشد ، می داند چه چیزهائی سبب قوام جسم و روح ایشان میشود. پس آنها را حلال نموده و میداند چه چیزهائی برای روح و جسم انسان ضرر دارد ، آنها را حرام فرموده. برای مثال گوشت خوک را حرام نموده ، زیرا سبب بی غیرتی و بی تعصبی و فساد اخلاق میشود. و شراب را حرام نمود ، زیرا شرابخواری موجب ارتعاش و لرزش بدن است و مروت و جوانمردی را از شخص زائل می کند و شخص مشروبخوار را به تمام امور زشت و قبیح از قبیل زنا با محارم و آدم کشی و هر فتنه ای می کشاند.  

تفسیر جامع جلد 2 صفحه 156

 

امام صادق (ع) : چهارچیز سبب پیری زودرس است : خوردن گوشت خوک . نشستن بر جای نمناک . بالارفتن از پله . و آمیزش با پیر زن. 

تحف العقول صفحه 540

 

یک سوال از شهید مطهری در این مورد و پاسخ ایشان :

ایشان می‌‌‌گوید: یکى از سؤالاتى که من خودم با آن خیلى مواجه شده‌‏‌ام (و از جمله در سفرى که اخیراً به مناسبت جشنى که در نیمه شعبان در دانشکده کشاورزى اهواز ترتیب داده شده بود و دو جلسه پرسش و پاسخ تشکیل داده بودند، مطرح شد و بنده هم مکرر این سؤال را شنیده‌‌‏ام) راجع به حرمت گوشت خوک است.

سوال:

این‌‏‌طور سؤال مى‌‌‏کردند که گوشت خوک حرام است و البته خیلى دستور حکیمانه‌‌‏اى بوده است. در آن زمان مردم گوشت خوک را نمى‌‏‌شناختند و آن میکروبى که در آن وجود داشت- که آن را «تریشین» مى‌‏‌گویند- عوارض بسیارى براى خورنده به وجود مى‏‌‌آورد. در آن زمان بشر نه آن میکروب را مى‏‌‌شناخت و نه وسیله‌‌‏اى داشت که آن را از بین ببرد، ولى پیغمبر با نور وحى و نبوت این حقیقت را دریافته بود. خدا به پیغمبر دستور داد که به مردم بگو از خوردن گوشت خوک خوددارى کنند.حرام بودن گوشت خوک به واسطه همین میکروبى است که در بدن خوک وجود دارد. ولى امروز به واسطه پیشرفتهاى عظیم علمى کشف شده است که ضرر این گوشت از چیست و راه از میان بردن آن هم کشف شده است و به وسایل مختلفى آن میکروب را از بین مى‌‌‏برند. بنابراین، آن دلیلى که براى حرمت گوشت خوک وجود داشته است امروز دیگر وجود ندارد. پس امروز ما اگر گوشت خوک را بخوریم برخلاف دستور اسلام رفتار نکرده‌‏‌ایم.اگر خود پیغمبر هم امروز باشد و از او سؤال کنیم که با وسایلى که جدیداً پیدا شده است باز هم گوشت خوک را نخوریم؟ لابد خواهد گفت که نه دیگر، حالا مى‏‌‌توانید بخورید. آن روز که ما گفتیم، وسایلى براى از بین بردن این میکروب نبود و حالا که هست دیگر مانعى ندارد.

بنده آنجا گفتم که بعضى از مقدمات این حرف درست است ولى بعضى دیگر از مقدماتش ناقص است.

این مطلب که شما مى‌‌‏گویید هر حکم که در اسلام هست دلیلى دارد، راست است. این را علماى اسلام به این ترتیب بیان مى‏‌‌کنند که در هر دستورى از دستورات اسلام حکمت یا حکمتهایى نهفته است و به تعبیرى که علماى فقه و اصول استعمال مى‌‌‏کنند احکام تابع یک سلسله مصالح و مفاسد واقعى است؛ یعنى اگر اسلام چیزى را حرام کرده است چون مفسده‏‌‌اى وجود داشته است حرام کرده، خواه مفسده جسمى باشد خواه روحى، خواه به زندگى فردى بستگى داشته باشد خواه به زندگى اجتماعى، در هر حال یک ضررى در آن بوده است که حرام شده است. یعنى تحریم تعبدى به این معنى که بدون دلیل یک چیزى حرام شده باشد اصلًا وجود ندارد، و هیچ عالمى از علماى شیعه چنین حرفى نمى‌‏‌زند....مجتهد باید پخته باشد. ممکن است براى چیزى که حرام شده است دهها خطر وجود داشته باشد و امروز علم یکى از آنها را کشف کرده و مابقى هنوز مانده باشد.

شما مى‌‏‌بینید مثلًا علم، پنى سیلین را کشف و آثارش را بیان مى‌‏‌کند و تمام مردم به آن روى مى‌‌‏آورند. بعد از چند سال متوجه مى‌‌‏شوند که ضررهایى هم دارد و لااقل براى همه مریض‌‌ها تجویز نمى‌‌‏کنند.مثلًا ممکن است خصایص بعضى از حیوانات در گوشتشان وجود داشته باشد، به طورى که خورنده آن گوشت آن خصایص را بگیرد. از جمله صفات خوک این است که خیلى کثیف است. در حدیث است که یکى از خصایص روحى این حیوان این است که [غیرت ندارد و خوردن گوشت او] غیرت را از بین مى‌‏‌برد.... وقتى از امام رضا علیه‌‌السلام راجع به حرمت گوشت خوک سؤال مى‌‌‏کنند مى‌‌‏فرماید: «لِانَّهُ یُذْهِبُ الْغیرَةَ» براى اینکه غیرت را از بین مى‌‏‌برد. بعد در آنجا گفتم این حالتى که شما الآن در اروپا مى‌‌‏بینید، اثر گوشت خوک است که حاصلش را بروز داده است.

حال که چرایی حرام بودن گوشت خوک را متوجه شدیم به یک برنامه میخواهیم بپردازیم با نام خوراکی های عجیب و غریب که از شبکه من و تو پخش میشود. 

در این برنامه فردی به نام اندرو زیمرن به کشور های مختلف سفر کرده و غذاهای عجیب و غریب آن کشور را را می خورد از جمله غذاهایی که او میخورد می توان به : تاج خروس خام-دنبلان گاو-حشرات مختلف-گوشت خام خوک همراه با نمک-گوش خوک-بینی خوک-بینی گوزن و... نام برد اما نکته ی جالب این جاست که او به هر کشوری که سر می زند حتماً باید یک غذا که از خوک تهیه شده است را سرو کند و در مورد خوشمزگی  ولذیذ بودن آن صحبت کند اعمال او به هنگام خوردن خوک به گونه ای است که انسان را به هوس می اندازد که یکبار گوشت خوک را امتحان کند و این مستند در شبکه ی من و تو بر خوردن گوشت خوک تأکید فراوانی دارد.اینکه این مستند در شبکه من و تو در حال پخش است معنی جزء سعی در تغییر سبک غذا خوردن ایرانی ها ندارد زیرا آنها خوب میدانند که گوشت خوک عامل بی غیرتی است و می خواهند که خوردن این گوشت را در بین ایرانی ها رواج دهند که به واسطه ی آن نسلی بی غیرت و بی تفاوت از ارزش های دینی بار آید

 منبع : ضدفتنه

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:دلیلی متفاوت برای حرام دانستن گوشت خوک, توسط مصطفی

 

 

تربتی که خون شد + عکسفیلم

 

همزمان با روز عاشورا مقداری‌ از تربت اصلی قبر امام حسین (ع) که در موزه آن حضرت در کربلا قرار دارد به رنگ خون تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت علیهم ‏السلام، با گذشت نزدیک به ۱۴۰۰ سال از فاجعه خون بار عاشورا همچنان این داغ بر آسمان و زمین تازه است و کائنات عزادار فرزندان پیامبرند.

 

در تازه ترین رویداد عاشورائی، همزمان با روز عاشورا مقداری‌ از تربت اصلی قبر امام حسین (ع) که در موزه آن حضرت در کربلا قرار دارد به رنگ خون تبدیل شد.

 

و این حادثه در مقابل چشمان حیرت زده شاهدان عینی‌ رخ داد و مقامات رسمی آستانه مقدسه امام حسین (ع)‌ و نیز سایت رسمی‌ آستانه حضرت ابو الفضل (ع) سایت کفیل آن را تأیید کردند.

 

آنچه در پی می‌ آید تصاویر این تربت شریف است.

 

و در اینجا توجه شما را به سخنان استاد در این باره جلب می کنم:

  

 

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:تربتی که خون شد + عکس+فیلم, توسط مصطفی


 پروژه كشتار خاموش

 

 

نبرد بیولوژیک_خطر انتشار ویروس ها

 

امروزه شگردهایی چون آلوده نمودن آب شرب و غذا با ترکیبات شیمیایی جدید و ناشناخته (با ریزش ترکیبات فلزات سنگین در مخازن آب شهری، و مواد رادیواکتیو در سیلوهای آرد) که پیامدهایی چون اختلال در سیستمهای دفاع و گردش خون، کاهش قدرت باروری و ایجاد ناهنجاریهای ژنتیکی و... در انسان دارد، در دستور کار استعمارگران قرار گرفته است (شیوع بیماری سارس در چین و صدور شیرخشک های آلوده به این کشور اقداماتی در همین راستا بوده است). پس از اعلام خبر شیوع آنفلوانزای خوکی در مکزیک و قربانی شدن 149 نفر، داروی «تامی فلو» که تنها داروی مؤثر بر ضد ویروس این بیماری است مورد تقاضای شدید آمریکاییان قرار گرفت. ویروس موجود در این بیماری.جنگ بیوتكنولوژیك تنها بخشی از پروژه كشتار خاموش است.

 

شرح در ادامه مطلب

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب: پروژه كشتار خاموش, توسط مصطفی

 

تحلیل فیلم ضد اسلامی و مخصوصاً ضد شیعی

 

(قربانی)

 

ویدئویی که در پایین مشاهده خواهید کرد تحلیل فیلمی است علیه مسلمانان به خصوص شیعیان ، در این فیلم اسلام را به طور کلی بد نشان نمی دهد بلکه اسلامی که ما شیعیان آن را پذیرفته ایم را بسیار بد جلوه داده و اسلام آمریکایی را مورد تأیید قرار می دهد . ارزش ها یی همچون حجاب را بسیار خشک و اجبارانه نمایش داده و موضوع کار کردن زنان خارج از خانه را در دنیای اسلام به دروغ نمایش می دهد ، شیعیان را افرادی تروریست که برای یک تعصب پوچ مذهبی عملیات های انتهاری انجام می دهند معرفی می کند.

 

ویدئو ی زیر نمایشی است از کل فیلم به همراه زیر نویس

و تحلیل عمیقی که در لابه لای فیلم و در هر صحنه مشاهده

می کنید.

 

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:تحلیل فیلم ضد اسلامی و مخصوصاً ضد شیعی , توسط مصطفی

 

تنها پادشاهی که رهبر انقلاب برایش

طلب مغفرت کرد0

 

بنده نکته‌ای درباره شاه اسماعیل عرض کنم خدمت دوستان؛ من نه شاه دوست هستم و نه با سلطنت موافقم، با پادشاهی و شاهنشاهی نیز مخالفم و در این ارتباط سخنرانی ها و مبارزات بنده در قبل از انقلاب تأیید این مطلب است، اما باید بگویم مدل شاه اسماعیل با بقیه فرق دارد، تنها پادشاهی که رهبر معظم انقلاب برایش طلب مغفرت کرده مرحوم شاه اسماعیل است.

 

 

آرامگاه شاه عباس اول صفوی

(شاه عباس کبیر، شاه عباس بزرگ)  

 

دورانی بود که ارتش عثمانی قدرت فراوانی پیدا کرده و مناطق وسیعی از اروپا و دیگر کشورها را تصرف کرده بود، در همین دوران دولت عثمانی به فرمانروایی شاه سلطان سلیم به سمت ایران لشکر کشی کرد و حاکم آن دوره ایران شاه اسماعیل بود، درگیری ایران و دولت عثمانی در منطقه شمال غرب کشور رخ داد و البته جنگی نابرابر؛ لشکریان عثمانی قریب به 400 هزار نفر و لشکریان ایران دقیقاً 27 هزار و 536 نفر بودند که تا آخرین نفر هم کشته شدند.

 

در میان لشکریان ایران در جنگ علیه عثمانی‌ها مجتهدی به نام ملاحسین شبستری بود، او در میانه جنگ از شاه اسماعیل درخواست کرد که شخص شاه دیگر در میدان نماند و به ایران برگردد، زیرا با کشته شدن همه و از جمله شاه ایران، سلطان سلیم دیگر ایرانی را باقی نخواهد گذاشت و همه جا را ویران خواهد کرد و شاه اسماعیل بر خلاف میل باطنی پذیرفت.

 

و ویدئویی از استاد در مورد شاه اسماعیل: 

 

 

دانلود: لینک مستقیم

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:تنها پادشاهی که رهبر انقلاب برایش طلب مغفرت کرد, توسط مصطفی

 

ریشه یابی بی حجابی و بدحجابی

 

وقتی به فلسفه و ریشه ی بی حجابی می نگریم، می بینیم

حجاب از عوامل خوشبختی است و موجب سلامتی روحی

و روانی و تکامل فرد و جامعه می گردد و برهنگی

و بدحجابی، سقوط و انحطاط معنوی و فکری

و پیامدهای شوم بیماری روانی و در نهایت

جسمی را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری مهر، گوهر شرم و

حیا در صدف وجود زن نهفته است، لذا زنان نباید از جسم

و ظاهر جسمانی خود به عنوان کالایی شهوت انگیز استفاده

کنند و چشم های هرزه را به خود متوجه نمایند. علل و عوامل

مختلفی در بی حجابی نقش دارند که به مواردی چون پیروی از

هوی و هوس های نفسانی،جلب توجه و کسب جایگاه،خودنمایی

بی حیایی و بی عفتی، تهاجم فرهنگی، زیبا جلوه دادن خود نزد

دیگران، بی غیرتی مرد در اشاعه ی فحشاء، عملکرد بد دستگاه

های ذیربط،  بی توجهی خانواده ها و دوستی های نامطمئن

می توان اشاره کرد.

 

 شرح در ادامه مطلب

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:ریشه یابی بی حجابی و بدحجابی, توسط مصطفی

 

 

آنها از این میترسن...

 

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:آنها از این میترسن,,,, توسط مصطفی

 خداوند در آیه 60 سوره مبارکه غافر فرمودند: « اُدعُونی أستَجِب لَکُم » (مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم ) اما خیلی های می گویند چرا هر چه دعا می کنیم دعاهایمان مستجاب نمی شود؟

راهی برای استجابت دعا

 

 

 

آیت الله بهجت ره در جواب این سوال فرمودند: چگونه می شود کاری بدون مقدمات و شرایط انجام گیرد؟! اگر می خواهید دعا کنید و واقعا دعا و خواستن از خدا باشد، دعا تشریفاتی دارد...

 

1ـ ثنا و تعظیم و تمجید ساحت مقدس حضرت حق ـ تبارک و تعالی ـ

 

2ـ اقرار به گناهان و اظهار ندامت از آن، که تقریبا به منزله توبه یا ملازم آن است.

 

3ـ صلوات بر محمد و آل محمد(صل الله علیه و آله و سلم) که وسیله و واسطه فیض هستند.

 

4ـ بکا و گریه، و اگر نشد تباکی، و لو خیلی مختصر.

 

بعد از این ها درخواست حاجت که در این صورت، برآورده شدن حاجت برو برگرد ندارد.

 

البته اگر این مطالب(یعنی ثنا و تعظیم و تمجید...) در سجده باشد، مناسب تر است و تاثیر بکاء در این به جایی می رسد که در عمل امّ داوود و نیز در "قنوت وتر" آمده است:« فَإنَّ ذلک عَلامَةُ الإجابَة» این نشانه مستجاب شدن[دعا] است.

 

 

و در اذن دخول ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین نیز وارد شده است: « فهو علامَةُ الإذن » این علامت اذن است یعنی راه تکوینی است به خدا، و ارتباط با غیب است، البته برای کسی که این مطالب را باور کند.

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:چرا دعاهايمان مستجاب نميشود ؟, توسط مصطفی

 

 

فرجـــام اسرائیل درتـــورات

 

 

 

 

 هرکس «کتاب مقدّس» و شرح‌های آن را با دقّت و تأمّل مطالعه کرده باشد، متوجّه خواهد شد که در این آثار، به نبرد خونینی در آینده اشاره رفته است که در سرزمین «فلسطین»، بین یهود و مسلمانان رخ خواهد داد. شارحان کتاب مقدّس، رهبر مسلمانان را در این نبرد، آشوری نام نهاده‌اند و سرزمین «فارس» را نقطه جغرافیایی آغاز انقلاب او و «سوریه» را از اوّلین هم‌پیمانانش در ابتدای ظهورش می‌دانند و یکی از اهداف استراتژیک آشوری، نابودی قدرت یهود و حذف دولت آنان از صحنه روزگار است.

اهل کتاب از این مبارزه چنین یاد کرده‌اند:

در آنجا، دو نیروی درگیر رقیب بر سر رهبری جهان وجود خواهد داشت: دولت‌های غرب اروپا و دولت آشوری.۱

در خصوص هویّت دولت آشوری گفته‌اند: فرات مرز طبیعی بین یهود و آشوری است۲ و نیز: سرزمین آشوری، فارس و ایران و ترکیه است.۳

در سِفر رؤیا، به طور دقیق ملّت این رهبر توصیف شده است:

ملّت او، آن‌چنان نیرومند است که در گذشته مانندی نداشته و از آن پس هم نخواهد داشت؛ پیشاپیش آنها آتشی است خورنده و پشت سر آنها شعله‌ای است سوزنده و پیش رویشان بهشت جاودان؛ یعنی برای شهادت چون قهرمان می‌تازند؛ مردانِ جنگند؛ هر یک راه خود را می‌رود و آن را تغییر نمی‌دهد و هیچ یک مزاحم دیگری نمی‌شود؛ در میان اسلحه واقع شده‌اند؛ ولی شکست نمی‌خورند.۴

شارحان کتاب مقدّس از شروع حرکت لشکر آشوری از «ایران» سخن می‌گویند: خیل انبوه و فراوانی از فارس خارج می‌شوند.۵

و سپس از هدف این لشکر سخن به میان می‌آورند و می‌گویند: دست خداست که به وسیله آشوری فرود خواهد آمد۶ و در آخرالزّمان دشمن اسرائیل خواهد بود۷ و خداوند او را برای امّتی با همّت می‌فرستد و این امّت، ملّت او محسوب می‌شود.۸

آنگاه دانشمندان اهل کتاب، به معرفی نیروهای غربی می‌پردازند که با یهود، علیه آشوری که با سپاهیان خود از ایران به سمت «فلسطین» لشکرکشی می‌کند، ائتلاف می‌نمایند:

یهودیان از ترس آشوری با پیشوای رومی پیمانی می‌بندند.۹ و لشکریان آشوری به دشمن بزرگ غرب تبدیل می‌شوند.۱۰

سؤالی در اینجا مطرح است که؛ آشوری به چه دینی پایبند است؟

از نظر تاریخی مشخّص است که سرزمین فارس، در زمان نگارش «کتاب عهد قدیم»، بت‌پرست بوده و ادیان شرک‌آمیز بسیاری در آنجا وجود داشته است، آیا چنین رهبری که دست قدرت خدا از آستین او بیرون می‌آید، مجوسی است؟! یا چیز دیگری؟ حنا در تفسیر «اشعیا» می‌گوید: اینکه پادشان آشور مسیحی باشد، حتماً غیرممکن است.۱۱

و ما می‌گوییم؛ چون دشمن یهود است، یهودی نیز نخواهد بود، پس چه دینی دارد؟

آیرنساید، در «تفسیر دانیال» به این پرسش پاسخ می‌دهد و می‌گوید:

او رهبری خشن و جای‌گزینی لایق برای پادشاهان ستمگر امپراتوری عثمانی است و می‌گوید: رؤسای او همه پادشاهانند.۱۲

پس براساس این نقل، آشوری بعد از گذشت زمانی از سقوط دولت عثمانی قیام می‌کند؛ زیرا جانشین آنهاست و با توجّه به اینکه گفته شده است، رؤسای او همه پادشاه هستند، شایسته است که او از نسل خلفای مسلمانان باشد.

اهل کتاب درباره نیروهای هم‌پیمان آشوری چنین گفته‌اند:

نیروهای هم‌پیمان او در ابتدا ایران و سوریه و سپس لیبی و سودان و صور (جنوب لبنان) و ملّت‌های شرق نزدیک و مردم اطراف [دریای] قزوین و دریای سیاه و اسماعیلیان و خواهند بود.۱۳

سؤال این است که بسیار خوب، حال که وضع چنین است آیا اهل کتاب این اخبار را پیگیری کرده و به صورت دقیق و کارشناسانه ابعاد زمانی و مکانی آن را بررسی کرده‌اند؟ جواب این است که: آری! آنها در بالاترین سطح به تحقیق درباره آن پرداخته و اظهارنظر کرده‌اند؛ ریگان، رئیس جمهور اسبق «آمریکا»، در اجتماع لابی صهیونیست‌ها بعد از آنکه مقدّمات و طلیعه‌های ائتلافی خارج از اراده آنها در «خاورمیانه» آشکار شد۱۴، گفت:

من به اخبار غیبی قدیمی شما در تورات برمی‌گردم، آنجا که اشاره می‌کند به اینکه نبرد سرنوشت‌ساز خیر و شر در پیش است و من به خود این حق را می‌دهم که بگویم وقتی ما نسلی هستیم که وقوع آن را خواهیم دید، مرا تصدیق خواهید کرد که زمان وارد شدن به آن نیز همین حالاست.۱۵

به همین جهت هنری کیسینجر، وزیر خارجه آمریکا، با آن موضع‌گیری‌های معروفش، هنگامی که از او درباره جنگ ایران و «عراق» سؤال می‌کنند، می‌گوید:

منافع دراز مدّت آمریکا در آن است که ایران و عراق هر دو در این جنگ آسیب و خسارت ببینند.۱۶

همه دانشمندان و بزرگان اهل کتاب این اخبار را به خوبی می‌خوانند و درستی آنها را تأیید کرده و قبول دارند، رئیس وقت اطّلاعات «فرانسه» الکساندر دی مارانش می‌گوید:

بزرگ‌ترین خطری که خاورمیانه با آن مواجه است، برپایی یک امپراتوری شیعی از مناطق مرزی هند تا کناره‌های دریای مدیترانه است که با شکل‌گیری این امپراتوری، اسرائیل باید بهای سنگینی بپردازد.۱۷

 

آشوری اسرائیل را نابود می‌کند

فکری در تفسیر «حزقیال» و «حنا» در تفسیر «دانیال» می‌گویند:

آشوری دو نبرد بزرگ را علیه اسرائیل سامان خواهد داد، در اوّلین نبرد، نیمی از اسرائیل را اشغال می‌کند و در دومی، تمامی اسرائیل را و آنگاه آن را نابود می‌سازد!

متن تفسیری که در کتاب «تورات» آمده، چنین است:

همانا او [آشوری] کسی است که به زودی خدا او را برای نابودی ملّت یهود۱۸ به کار می‌گیرد، در مرحله اوّل نصف اسرائیل را اشغال می‌کند۱۹ و سپس جمعیتی را اسرائیل به کار می‌گیرد ۲۰ و با شمشیری برّان، بر گونه قاضی آن می‌زند.۲۱

شاید مقصود از قاضی در این عبارت، دولت آمریکا باشد که خود را هم‌زمان، حاکم، قاضی و وکیل اسرائیل می‌داند.

دانشمندان و شارحان تورات، از نبرد سرنوشت‌ساز و حماسی میان آشوری و اسرائیل سخن می‌گویند، نبردی که با رهبری این فرمانده پیروز، به آزادی کامل سرزمین مقدّس از اشغال اسرائیل منجر خواهد شد. فکری در «تفسیر زکریّا» و «حنا» در تفسیر دانیال می‌گویند:

اورشلیم در نبردی نهایی وارد جنگ می‌شود و پادشاهان غرب و ارتش‌های آنها، به زودی به فرماندهی یک فرمانده غربی به منطقه می‌آیند و برای نبرد با او [آشوری] اجتماع می‌کنند؛ ولی همه آنها نابود می‌شوند و خداوند تلاش آشوری را در کوه صهیون در اورشلیم کامل می‌کند.۲۲

مفسّران تورات معتقدند که؛ فلسطین، محور درگیری در جنگ‌های بین نیروهای آشوری و یهود است؛ ایرنساید در تفسیر دانیال می‌گوید:

از یک طرف ائتلافی غربی به وجود خواهد آمد و از طرف دیگر ائتلافی شرقی و فلسطین موضوع اختلاف خواهد بود.۲۳

 

پی‌نوشت‌ها:

۱٫ تفسیر حزقیال از فکری، ص ۲۳۱؛ تفسیر دانیال حنا، ص ۱۹۳٫

۲٫ تفسیر حزقیال از فکری، ص ۳۳۶٫

۳٫ تفسیر زکریا از فکری، ص ۲۲۶٫

۴٫ رؤیا ۸/۹٫

۵٫ تفسیر زکریّا از فکری، ص ۱۰۸٫

۶٫ تفسیر اشعیا از حنا، ص ۱۲۳٫

۷٫ تفسیر دانیال ایرنساید، ص ۹۵٫

۸٫ تفسیر اشعیا از حنا، ص ۱۲۳٫

۹٫ تفسیر دانیال از حنا، ص ۱۹۱؛ تفسیر حزقیال از فکری، ص ۳۴۱٫

۱۰٫ تفسیر دانیال از حنا، ص ۲۶۱٫

۱۱٫ تفسیر اشعیا از حنا، ص ۱۲۴٫

۱۲٫ تفسیر دانیال ایرنساید، صص ۹۴ _ ۹۶٫

۱۳٫ تفسیر حزقیال از فکری، ص ۳۳۹؛ تفسیر دانیال از ایرنساید، ص ۱۳۷٫

۱۴٫ مجله اکتبر شماره ۵۱۹ سال ۱۹۸۶، درباره این ائتلاف قلمفرسایی کرده است.

۱۵٫ مجله الامّه القطریّه یونیو ۱۹۹۸٫

۱۶٫ الاهرام ۱۸/۲/۱۹۸۹٫

۱۷٫ الاهرام ۱۴/۲/۱۹۸۶٫

۱۸٫ اشعیا حنّا، ص ۱۲۳٫

۱۹٫ حزقیال فکری، ص ۳۴۱، ص ۱۹۱٫

۲۰٫ تفسیر دانیال حنا، ص ۱۹۴؛ تفسیر زکریا، ص ۲۵۵٫

۲۲٫ تفسیر حزقیال فکری، ص ۳۴۱؛ تفسیر دانیال حنا، ص ۱۹۱٫

۲۴٫ تفسیر زکریّا فکری، ص ۲۲۶؛ تفسیر دانیال حنا، ص ۱۹۲٫

تفسیر دانیال از آیرنساید، ص ۱۳۳، تفسیر عهد قدیم را از کتاب عقیده المسیح الدجال فی الادیان نوشته نویسنده مصری، سعید ایوب، صص ۲۰۰ _ ۲۰۱، بیان کردیم.

 

مهدی حمدالفتلاوی ترجمه و تحقیق: محمّدباقر ذوالقدر



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:فرجـــام اسرائیل درتـــورات, توسط مصطفی

 نظر رحیم پور در مورد پخش مستقیم

جلسات رای اعتماد از تلویزیون

 

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، استاد حسن رحیم پور ازغدی صبح امروز (یکشنبه) در دومین دوره آمورشی ضیافت رسانه در پردیس فنی - مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی گفت: کسی که کار رسانه ای می کند در واقع از لاک تاثیرگذاری های شخصی خارج شده و به تاثیرگذاری در حوزه های محدود شخصی اکتفا نمی کند و وارد تاثیرگذاری بر افکار عمومی می شود.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اگر کسی توانست در حوزه مخاطب محدود، موفق عمل کند، حتما در حوزه گسترده تر هم موفق عمل می کند. کسی که یک نشریه، وبلاگ یا سایت دانشجویی داشته باشد، منطقا می تواند با ابزار بیشتر، مخاطب بیشتر و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

وی افزود: کسانی که در پروژه های کوچک در فرم و محتوا موفق عمل می کنند، همین ها در جامعه و حتی بین الملل موفق خواهند بود و این مورد نه تنها در رسانه بلکه در همه حوزه ها صدق می کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت "فرم" در کار رسانه ای گفت: رسانه فارغ از محتوا به لحاظ تکنیک آنجایی موفق است که ادراکات، احساسات و رفتار مخاطبش را مدیریت کند.

 

وی با تاکید بر این نکته که در کنار محتوا، فرم هم اهمیت دارد،افزود: معنا نباید فدای لفظ شود اما فرم هم مهم است. چه بسا بهترین حرفها توسط آدم های نابلد به بدترین شکل منعکس شود. رسانه مکتبی باید در هر دو جهت فرم و محتوا کمال کیفیت را به کار گیرد.

 

رحیم پور ازغدی با اشاره به زیبایی ها و اعجاز کلامی قرآن، سخنان پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ص) گفت: رسانه مکتبی باید به لوازم رسانه پایبند باشد، وگرنه رسانه نخواهد بود. زیباترین مفاهیم را می توان بدون فهم رسانه ای زشت جلوه داد و مفاهیم زشت را در زرورق زیبایی به مخاطب خوراند که این ظلم به حقیقت است.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سئوال که ارتباط نظام رسانه ای به عنوان یک تخصص با مکتب چیست، گفت: تمام تخصص ها و هر نهاد فرهنگی اجتماعی که به نحوی با آگاهی انسان ها و گرایشات اخلاقی آنها ارتباط دارد و در رفتار فردی و اجتماعی انسانها تاثیرگذاری می کند، به همین دلیل با مکتب ارتباط پیدا می کند.

 

وی با بیان اینکه یک رسانه بدون شناخت ابزار رسانه یا اعتقاد و التزام به مکتب، ناقص است، افزود: فرق رسانه مکتبی و غیرمکتبی این است که با ابزار واحد یکی اخلاق را گسترش میدهد و دیگری غیراخلاق و شکاکیت و سیاهی و پوچی را منتشر می کند.

 

رحیم پور ازغدی ادامه داد: برخی فکر می کنند پرداختن به ظواهر مکتبی، یعنی رسانه مکتبی. در حالیکه تفکیک نماد از محتوا و استفاده بی دلیل از ظواهر دینی لزوما مکتبی بودن نیست،  هر رسانه ای که مفاهیم اسلام یا ارزش های اخلاقی اسلام را تبیین کند، یک عمل دینی انجام داده و یک رسانه مکتبی است.

 

وی با قرائت حدیثی از امیرالمومنین(ع) درباره اینکه دین، وفای به عهد و امانتداری است، گفت: اگر یک کار رسانه ای اهمیت امانتداری  از کوچک تا بزرگ، از فردی تا اجتماعی را ترویج کند ، این یک رسانه مکتبی است. مبارزه با مفهوم ریا، نظارت و انتقاد و پرسشگری عمومی، مطالبه ارزشها و مبارزه با ضدارزشها در قالب کار رسانه ای ، رسانه مکتبی است.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ظاهرا ابزار ارتباطات بیشتر شده ولی عمق آدم ها بیشتر نشده، بلکه گاهی کمتر شده است. انبوه اطلاعات بسیار زیاد است ولی قدرت تشخیص، ارتقا پیدا نکرده است.

 

وی افزود: زیر دوش اطلاعات ایستادن، ذهن انسان را مغشوش می کند و کثرت اطلاعات بدون دسته بندی، آدمی را گیج می کند و یک شکاکیت تحمیلی ایجاد می کند. دشمن نیز از همین تکنیک علیه جبهه حقیقت استفاده می کند.

 

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه رسانه افکار عمومی بشر را مدیریت می کند، افزود: هر رسانه ای که مخاطب بیشتری داشته باشد، به رفتار تعداد بیشتری سمت و سو می دهد. امروز در رسانه های غیر مکتبی نشر آگاهی هدف نیست، هدف مهندسی آگاهی است. گرفتن قدرت تشخیص از مخاطب و مرعوب و میخکوب کردن آن، تاکتیکی است که مخاطب را فلج می کند.

 

وی با اشاره به پخش جلسات مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و پخش مشروح جلسات رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت گفت: این کار از جهات بسیار زیادی خوب است و مردم دقیقا می بینند که چه کسی چه حرفی می زند.این کار اگر مستمر باشد فضا به صورت یکدفعه تغییر پیدا نمی کند و در مواقع خاص مثل انتخابات برخی افراد موضع های متفاوت  نمی گیرند و جامعه به صورت انفجاری عمل نمی کند و با منطق رفتار می کند، وقتی مستمرا آگاهی بخشی نشود،با هم بحث نشود،مسایل شفاف نباشد، عوامفریبی رخ می دهد.

 

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اگر اطلاع رسانی مقطعی باشد، مستمر نباشد و هیچ کس پاسخگوی حرف هایی که می زند نباشد، کم کم مخاطب عمومی به رسانه و افراد بی اعتماد می شودو کم کم سیاست گریز می شود. اما رسانه مکتبی هم افکار عمومی را در جریان اتفاقات قرار می دهد و هم بر آن حکمت و اخلاق و شفافیت و منطق  حاکم است.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب: نظر رحیم پور در مورد پخش مستقیم جلسات رای اعتماد از تلویزیون, توسط مصطفی

 

 

کاریکاتور های یک انگلیسی به نفع مسلمانان

 

چرا ،چون او مسلمان است؟

 

  متهم است ... زنده یا مرده ،احتیاط کنید، بسیار خطر ناک است.

 

مابقی در ادامه مطلب

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 مرداد 1392برچسب:کاریکاتور های یک انگلیسی به نفع مسلمانان, توسط مصطفی

 

 

اصلاح طلب واقعی کیست؟

 

 

۶ معیار برای اصلاح طلبی

 

اگه می خواهید اصلاح طلب واقعی رو بشناسید

و با ویژگی های یک اصلاح طلبی واقعی آشنا شوید

این ویدئو را ببینید.

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:اصلاح طلب واقعی کیست؟, توسط مصطفی

 

به گزارش مصاف به نقل از تهران پرس، در بین شبکه های ماهواره ای که به سهولت در ایران قابل دریافت است حدود 50 شبکه متصل به جریان تکفیری و وهابیت وجود دارد که حدود 10شبکه آن مستقیما برنامه زنده و به زبان فارسی پخش می کنند .

 

 

بر اساس این گزارش جریان های ضدشیعی با همکاری وهابیون و سازمان سیا اقدام به راه اندازی شبکه های ماهواره ای کرده اند که اعتقادات شیعی ایرانیان را هدف قرار دهند، پس از آغاز به کار نخستین شبکه ماهواره ای وهابیون به زبان فارسی به نام شبکه«نور»، دو شبکه دیگر نیز در راستای تشدید سیاست شیعه ستیزی وهابیت به نام های «وصال فارسی» و «کلمه» راه اندازی شده است و هدف عمده تأسیس شبکه وصال تأثیرگذاری بر مناطق عرب زبان جنوب ایران و جذب هوادار برای این فرقه ضاله می باشدو در این شبکه همچنین برنامه هایی نیز برای ایجاد تفرقه میان اقوام مختلف عرب زبان خوزستان تهیه شده است.

 

 شبکه ماهواره ای «کلمه» نیز به زبان فارسی به تبلیغ وهابیت و طرح شبهات متعدد علیه شیعه اقدام می کند  البته در این زمینه شبکه های ضدشیعی دیگری به زبان عربی این شبکه ها را حمایت می کنند که عبارتند از:

 

«الحیاه مسلسلات»، «التحریر» و «النهار» شبکه های ماهواره ای مصر، شبکه شش مراکش، شبکه «نسمه» تونس، «روتانا»ی مصر، شبکه ماهواره ای «روتانا»ی سعودی، «ال بی سی» لبنان و شبکه فارسی العربیه نیز یکی از فعال ترین شبکه های فارسی ضدایرانی و شیعه است که هم با ورود به مباحث سیاسی و هم مذهبی مقابله با هویت ایرانی اسلامی را در دستورکار خود قرار داده است.

 

در این میان برنامه ای تازه سر از تخم فتنه در آورده است که ماموریت ویژه مجری به ظاهر مفتی آن اعزام نیرو از میان اهل تسنن ایران به سوریه برای مقابله با جوانان شیعه مدافع حریم حضرت زینب (س) است که بی شک این حرکت جدید در راستای همان هدف اصلی ایجاد جنگ روانی میان شیعه و سنی در داخل ایران به ویژه استان های جنوبی و جنوب شرقی کشورمان است .

 

توسل به راه اندازی این برنامه در شبکه ای  که مدعی ترویج اسلام راستین و مقابله با خرافات می باشد ، در نگاه اول با تصویر کلیشه ای ذهن مخاطب ایرانی از شبکه های ماهواره ای تفاوت اساسی دارد ، حـتی ظاهر گردانندگان شبکه ی کلـمه پدیده ای است که امروز با نگاه سنتی ما  به رسانه های فارسی زبان ماهواره ای ، کاملا  متفاوت است ؛

 

در این شبکه نه خبری از موسیقی مبتذل است و نه سریال های غیراخلاقی شبکه هایی چون "فارسی وان ؛ اما وقتی کمی ژرف نگر می شویم و به پس ماجرا می نگریم و بحث های شـبکه را به گونه ای جـدی تر دنبال می کنیم ، باطنی آشکار می شود که وهابیون تکفیری و روشنفکران غرب گرای وطنی به جهت تحریف اعتقادات تدارک دیده اند ؛ حمله ی تمام قد به بنیان های اعتقادی تشیع چون امامت ، ولایت و انتظار .

 

اما این بار با ظاهری دینی به منظور تحقق همان آرزوهای آمریکایی مبنای کار "کلمه" قرار گرفته است و این آخری ها هم ماهی گرفتن از آب گل آلود شیعه کشی در سوریه و لبنان که دستاویز جدیدی است برای هدایت مخاطبان به سوی باطل.

 

کارشناس تکفیری شبکه کلمه با عنوان این مطلب که با کشتن هر شیعه یا مدافع حریم اهل بیت ثوابی به فرد اعطا می شود که جایگاهی هم اندازه رسول الله در بهشت به او می دهد سعی دارد برای آتش بر افروخته شده توسط فتنه وهابیت در سوریه هیزیمی از میان اهل تسنن ایران فراهم کند که به نظر می رسد با هوشیاری علمای اهل تسنن کشورمان هنوز لبیکی به این ندای باطل داده نشده است .

 

 

فرسایشی شدن جنگ در سوریه و دادن تلفات سنگین در جبهه تکفیری ها در ماه های اخیر سران این گروهک های تند روی دست نشانده را بر آن داشته تا با ارائه وعده های واهی چون واجب شدن بهشت بر هر رزمنده سلفی در سوریه نیروی انسانی بیشتری را برای فشار به حکومت اسد به سوریه روان داشته باشند که در این میان به نظر می رسد امروز نوک پیکان به سمت ایران خواهد بود.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:دام جدید تکفیری ها برای اهل تسنن ایران , توسط مصطفی

 

 

اجرا کننده حکم ارتداد

سلمان رشدی که بود+عکس

 

به گزارش مصاف، تهران پرس-گروه پایداری نوشت:مصطفی مازح جوان انقلابی عضو حزبالله لبنان، پس از صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر اعدام سلمان ‏رشدی، نویسنده كتاب موهن آیات شیطانی، خود را به محل اقامت این نویسنده مرتد در لندن رساند و در حالی كه با خود مقادیر زیادی مواد منفجره حمل می‏كرد در ساختمان وی جای گرفت. هرچند در این انفجار به سلمان رشدی آسیبی نرسید ولی مصطفی به شهادت رسید، ولی پیام رسای امام خمینی(ره) در گوش جهانیان به صدا درآمد كه پیروان حضرتش، سلمان رشدی را رها نخواهند كرد.

 

 

 

نویسنده این کتاب، «سلمان رشدی» مسلمان هندی تباری بود که تبعه «بریتانیای کبیر» محسوب می شد و «آیات شیطانی» پنجمین رمان این نویسنده 41 ساله بود. «سلمان رشدی» عضو «انجمن سلطنتی ادبیات انگلستان» بوده و هست و کتاب مذکور را به سفارش «گیلون ریتکن» (رییس یهودی انتشارات وایکینگ) با دستمزد بی سابقه 850 هزار پوند به رشته تحریر در آورد.

 

کتاب آیات شیطانی بر خلاف آن چه گفته می شود، یک کتاب علمی و نظری نیست؛ بلکه داستانی است بلند در 9 فصل که شخصیت های آن را حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه)، همسرانش و صحابی شناخته شده اش و حضرت جبرئیل (فرشته وحی) تشکیل می دهند.

 

سلمان رشدی در یکی از آخرین کتاب های خود، به فلاکت و ذلت پس از انتشار کتاب «آیات شیطانی» اشاره می کند. وی در کتاب خود با اشاره به مجروحیت مترجم ایتالیایی کتابش توسط مسلمانان ایتالیایی تا سر حد مرگ و به هلاکت رسیدن مترجم ژاپنی آیات شیطانی بر اثر حمله مسلمانان ژاپنی، از روز ترور ناشر نروژی کتابش به این شکل یاد می کند: «روزی که ناشر نروژی مورد اصابت گلوله قرار گرفت یکی از بدترین روزهای عمر من است.» او در آن ایام تنها طی 20 روز 13 بار محل خواب خود را تغییر داد.

 

چنان فضای جهنمی بر زندگی او حاکم گردید که همسرش از وی جدا شد و در مطبوعات وی را «فردی بزدل» نامیدند.

 

 

 

تنها دو سال پس از صدور حکم اعدام بود که سلمان رشدی جرأت سفر به خارج انگلستان را پیدا کرد و با یک هواپیمای جنگی در سال 1991 میلادی برای سخنرانی به دانشگاه کلمبیا در آمریکا رفت و برگشت. محافظت از او پس از صدور حکم حضرت امام بر عهده «اسکاتلندیارد» (پلیس انگلیس) قرار گرفت.

 

هزینه های محافظت از او در سال بین یک تا 10 میلیون پوند تخمین زده می شود؛ در حدی که یک بار شاهزاده چارلز (ولیعهد انگلستان) اعلام کرد: «سلمان رشدی سرباری پر خرج برای مالیات دهندگان انگلیسی است.» همچنین شرکت هواپیمایی «بریتیش ایر ویز» حضور رشدی را در هواپیماهای خود تا سال 1998 ممنوع اعلام کرده و شرکت هواپیمایی «ایرکانادا» چند سال پیش سفر رشدی را با پروازهای خود غیرممکن اعلام نمود.

 

سلمان رشدی با وجود خشم جهان اسلام علیه خود، از تجدید چاپ کتاب کفرآمیز خود صرف نظر نکرد و زمانی که انگلستان حاضر به چاپ ارزان قیمت این کتاب (بدون جلد گالینگور و با کاغذ کاهی) نشد، آن را به آمریکا برد و به صورت ارزان قیمت (برای سهولت خرید عمومی آن) به چاپ رساند.

 

در سال های اخیر، سلمان رشدی در آمریکا زندگی می کند و توسط دولت آمریکا محافظت می شود. چند سال قبل وی به ریاست انجمن قلم آمریکا رسید.

 

امپراطوری رسانه ای غرب بارها اعلام کرد که حکم اعدام این نویسنده از طرف ایران پس گرفته شده است که هر بار با واکنش سریع رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای این مسأله تکذیب گردید و اعلام شد که حکم یک مرجع قابل نقض نمی باشد و حتی پس از مرگ او نیز بر همه مسلمانان لازم الاجرا است.

 

 

 

مصاحبه با پدر شهید مصطفی مازح

 

شهید « مصطفی مازح » از دلاورمردان لبنانی بود كه در عمل به فرمان اما م خمینی (ره) در اعدام مولف كتاب « آیات شیطانی » به لندن رفت و هنگام اجرای حكم، به شهادت رسید . با پدر این شهید ، در زادگاه او جنوب لبنان به گفت و گو نشسته ایم .

 

 

 

اشاره : آن روزها كه ما ، در ایران در سوگ رهبر خود می سوختیم و بر سینه و سر می كوفتیم، آن ایام كه در بخشهایی از لبنان جنگهای داخلی مسلمان و غیر مسلمان ـ و حتی مسلمان و مسلمان ـ جریان داشت و همه چیز در شلیك گلوله خلاصه می شد، جوانی دلسوخته كه داغ امام بر سینه اش سنگینی می كرد، بر آن شد تا با اقدامی مهم، هم اطاعت خویش از ولی امر و امامش را ثابت كند و هم خود به امام و مرادش بپیوندد.

 

آن روز كه ـ بر اساس برخی اطلاعات غیر رسمی ـ نیروهای اطلاعاتی انگلستان از وجود جوانی عرب در هتلی كه محل تردد سلمان رشدی مرتد بود، با خبر شدند و پس از دستگیری او، برای اینكه خبربازتاب منفی برایشان نداشته باشد، او را روی صندلی اتاق خود نشانده، مقداری از مواد منفجره را به بدنش بستند و او را منفجر ساخته و به شهادت رساندند ـ چون براساس برخی اظهارات دوستان مصطفی، تصاویری كه تلویزیون انگلیس از اتاق مازح در آن هتل نشان داده است، نمایانگر مقداری مواد منفجره سالم بوده است كه نشان می داد همه مواد همراه او منفجر نشده است و فقط مقداری ازآنها عمل كرده اند ـ تنها اطلاعیه ای در اندازه ای بسیار كوچك در میان اخبار مطبوعات ما گم شد كه در آن آمده بود: « یك جوان لبنانی كه برای اعدام سلمان رشدی به لندن رفته بود ، در حین اجرای حكم به شهادت رسید . » آن روز كسی از اسم و رسم او نگفت .

 

كسی از جوان لبنانی ای كه سالیان نوجوانی اش را در آفریقا سپری كرده بود، ولی در همان ناكجا آباد، با افكار پاك و انقلابی امام راحل آشنا شده و می رفت تا سر بر فرمان او نهد، با خبر نشد . آنچه می خوانید گفت و گوی اختصاصی حمید داودآبادی است با پدر او در« طیرفلسین» لبنان در خانه شان.

 

 

 

*: لطفاً برای ما از ولادت و آغاز زندگی مصطفی بگوئید؟

 

مازح : من محمود حسین مازح پدر شهید مصطفی مازح هستم كه سال 1935م (1314هـ ش) در روستای «طیرفلسین» در جنوب لبنان متولد شدم. مدتی زیاد برای كار، همراه خانواده ام به آفریقا رفتیم كه در «گینه كوناكری» و«ساحل عاج» زندگی كردیم، و در آنجا شغل من تجارت بود.

 

سال 1968 م (1347 هـ ش) در گینه كوناكری، مصطفی متولد شد. دو سال از عمرش می گذشت كه آنجا را ترك كرده و به ساحل عاج رفتیم. تقریباً تا اواخر عمر مصطفی ، در آن كشور زندگی كردیم.

 

مصطفی در ساحل عاج به مدرسه رفت. در آنجا زبان فرانسه را فرا گرفت ولی برایش معلم خصوصی گرفتم كه عربی را كه زبان خودمان بود، یاد بگیرد. سال 1983 م (1362 هـ ش) دو ماه از فصل تابستان را به لبنان آمد و در روستای خودمان طیرفلسین ماند ولی مجدداً به ساحل عاج برگشت و تحصیلاتش را ادامه داد.

 

سال 1987 م (1366 هـ ش) كه خواستم به كشور خودمان برگردم ، چون به مصطفی خیلی علاقه داشتم و می خواستم كه او با خودم باشد، در حالی كه برادرانش در ساحل عاج ماندند، ما به لبنان برگشتیم. با توجه به اینكه ده سال بود كه در گینه زندگی می كردیم ، لذا برای مصطفی شناسنامه گینه ای گرفتیم، و چون آن كشور مستعمره فرانسه بود، و مصطفی نیز متولد آنجا بود، برایش شناسنامه فرانسوی هم گرفتیم. البته شناسنامه لبنانی هم برایش گرفتیم. خلاصه هر طوری كه بود باز گشتیم لبنان.

 

در لبنان، مصطفی همراه برخی از دوستانش كه مذهبی بودند، اوقات خود را می گذراند. غالباً هم به خانه كوچكی كه بالای تپه ای در میان زمین های كشاورزی مان هست، می رفتند، و با هم بحث و صحبت می كردند. او در كارهایم به من كمك می كرد و كنار دستم بود.

 

هنگامی كه او از ما خواست تا امكانات ازدواجش را فراهم كنیم، خیلی خوشحال شدیم. سرانجام دختری از همین جنوب لبنان از همسایگان اطراف خودمان را برایش خواستگاری و عقد كردیم ، ولی پانزده روز بیشتر با هم نبودند كه از هم جدا شدند و دختر به نزد خانواده شان رفت. البته فقط عقد بودند،

 

*: شما چند فرزند دارید؟

 

مازح : من شش پسر و دو دختر دارم كه مصطفی ششمین پسر و هفتمین فرزندم بود و برادرانش الان در آفریقا و آمریكا زندگی می كنند.

 

*: مصطفی به چه زبان صحبت می كرد؟

 

مازح : چون برای او معلم خصوصی گرفته بودم ، عربی را فصیح صحبت می كرد. دروس عربی را هم بیشتر از نهج البلاغه فرا گرفته بود. زبان فرانسه را هم خوب صحبت می كرد و بلد بود. زبان انگلیسی را هم فرا گرفته بود ولی مثل فرانسه نمی توانست خوب صحبت كند.

 

*: آخرین بار كی او را دیدید؟

 

مازح: سه روز قبل از سال نوی قمری.

 

*: آیا مصطفی به ایران سفر كرده بود؟

 

مازح : بله . با وجودی كه اوضاع در جنوب لبنان جنگی و خراب بود، او دو یا سه بار برای زیارت به ایران رفت.

 

*: آیا مصطفی در درگیری های داخلی جنوب لبنان كه بین احزاب مختلف جریان داشت هم شركت داشت؟

 

مازح : نه نبود . البته در سال 1982 م (1361 هـ ش) كه به لبنان آمد، سنش كم بود و این منطقه هم كاملا تحت سلطه اسرائیل بود.

 

*: در لبنان به تحصیلاتش ادامه داد؟

 

مازح : نه . با توجه به هدفی كه در ذهنش داشت، گفت كه من دیگر نمی خواهم درس بخوانم، به همین لحاظ تحصیلات را رها كرد و پهلوی من كار می كرد.

 

زمانی كه امام خمینی(ره) فتوای قتل «سلمان رشدی» نویسنده هتاك و مرتد را می دهد، مصطفی كه همراه دوستانش فعالیت مذهبی داشت و خیلی هم علاقه داشت كه به اسلام خدمتی بكند، تصمیم می گیرد كه شناسنامه های غیر لبنانی را بردارد و برای رسیدن به هدف مورد نظر خودش اقدام كند.

 

در نظرش این بوده كه چون شناسنامه فرانسوی دارد به راحتی می تواند به اروپا برود. هنگامی كه امام فوت كرد، مصطفی احساس خاصی داشت. همواره علاقه مند بود تا در راه او قدم بردارد.

 

یك روز آمد پیش من و گفت كه می خواهد به بیروت برود. آن روزها در مناطق مختلف لبنان جنگهای داخلی و حملات اسرائیل جریان داشت و هر گوشه را خطری تهدید می كرد. او رفت كه به بیروت برود.

 

دو سه روز به سال نوی قمری مانده بود. روزهای آغازین سال نو گذشت ولی از او خبری نشد. با دوستانش كه تماس گرفتیم، آنها هم اظهار بی اطلاعی كردند، البته بعداً فهمیدم كه آن مدت را برای دیدن آموزش نظامی و آشنایی با سلاح مواد منفجره به منطقه «جبل صافی» رفته بوده است.

 

یك ماه گذشت ولی باز از مصطفی خبری نشد. ما هم در اینجا شدیداً پیگیر بودیم كه كجا رفته است. نزد برادرانش در ساحل عاج هم نرفته بود.

 

مدتی بعد برادرانش اطلاع دادند كه از طرف دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی انگلستان و فرانسه به ساحل عاج سراغ آنها رفته و درباره مصطفی پرس و جو كرده اند. روزنامه های انگلستان هم خبر دادند كه جوان عربی به نام مصطفی محمود مازح دست به یك عملیات انتحاری در آن كشور زده است.

 

دوستانش همه با ما تماس گرفتند و می پرسیدند كه او كجاست ؟ وقتی كه اظهار بی اطلاعی از سرنوشت او می كردیم ، پرسیدند كه آیا كسی پاسپورت او را گرفته است؟ كه گفتم نه من خبر ندارم.

 

نیروهای اطلاعاتی غربی سراغ همه دوستان او در كشورهای مختلف رفتند و از احوال او پرس و جو كردند. سوالشان هم بیشتر این بود كه آیا او عضو حزب الله لبنان بوده است یا نه؟ كه آنها هم گفته بودند كه ما نمی دانیم ولی او باید پیش خانواده اش در لبنان باشد.

 

 

 

*: آیا مصطفی قبلاً هم به انگلستان رفته بود؟

 

مازح : نمی دانم شاید مخفیانه رفته بود، ما اطلاعی نداشتیم . اینكه او چطور موقعیت حضور سلمان رشدی را در آن هتل شناسایی كرده بود، جزو اسراری بود كه او با خودش برد.

 

*: آیا فرد دیگری هم با او بوده است؟

 

مازح : این را هم نمی دانیم ولی ظاهراً تنها بوده است.

 

*: چه زمانی از او با خبر شدید؟

 

مازح : 50 روز پس از آنكه رفت و دیگر خبری نداشتیم ، خبری به ما رسید كه شهادت او را ثابت می كرد.

 

*: اخبار چی بود؟

 

مازح : این بود كه جوان عربی كه ظاهراً اصلیتش مراكشی است ، به خودش بمب بسته و به هتل محل افامت سلمان رشدی رفته و در طبقه سوم آن هتل پنج طبقه، خود را منفجر كرده است كه هتل هم آتش گرفته ولی به سلمان رشدی آسیبی نرسیده است. البته تلویزیون لبنان هم تصاویری را كه از شبكه های خارجی گرفته بود پخش می كرد كه صحنه های آتش سوزی هتل را نشان می داد.

 

 

 

*: در مورد شهادت او بیشتر بگویید؟

 

مازح : آنچه كه ما می دانیم بیشتر بر اساس گفته ها و اخبار است. این كه چگونه رفته و با كی بود، خبر نداریم.

 

آن گونه كه ادعا می كنند، در هتل زن خدمتكاری بوده كه مصطفی ازاو درباره رفت و آمدهای سلمان رشدی سوال می كند و متاسفانه آن زن حساس می شود و به دستگاههای اطلاعاتی انگلستان خبر می دهد كه یك جوان عرب كه چند پاسپورت هم دارد، در اینجاست كه درباره سلمان رشدی سوال می كند. او در آن هتل برای چهار روز اتاقی گرفته بود. روز سوم، روز عملیات بوده است .

 

بر اساس شناسایی های او سلمان رشدی در آن روز به هتل می آمد و در طبقات بالای هتل اقامت داشت. متاسفانه آن گونه كه می گویند انفجاری در اتاق مصطفی رخ می دهد كه به شهادت خود او می انجامد.

 

*: چگونه جسد او را شناسایی كردند؟

 

مازح : بدن او را كه متلاشی شده بود، كالبد شكافی كرده و از روی دندانهایش كه قبلاً آنها را نزد دندانپزشكی در ساحل عاج درست كرده بود، شناسایی كردند، البته پهلوی آن دكتر هم در ساحل عاج رفته بودند كه او هم هویت مصطفی را تایید كرده بود.

 

*: از اتفاقات بعد از شهادت او و چگونگی انتقال پیكرش به لبنان بگویید؟

 

مازح : پس از شهادت او بحثی میان انگلستان و فرانسه پیش آمد كه چرا به هر كسی شناسامه فرانسوی می دهد كه به راحتی به اینجا بیایند و از این كارها انجام بدهند؟

 

فرانسه هم گفته بود كه این شناسنامه كامل نیست چون در قانون فرانسه این گونه است كه وقتی سفارت می خواهد به كسی شناسنامه بدهد، او را به دادگاه می فرستد و سپس دادگاه حكم صدور شناسنامه رسمی را می دهد. با این حساب شناسنامه او رسمی و كامل نیست . البته این كذب بود، چون شناسنامه های فرانسوی ای كه در گینه می دهند همه رسمی هستند. پس از اینكه شهادت او برای ما تایید شد، به فرانسه رفتیم، چون شناسنامه او فرانسوی بود و از وزارت خارجه آنجا و همین طور از طریق سفارت لبنان در لندن درخواست كردیم كه جسد او را به ما تحویل بدهند.

 

خواهرش خیلی پیگیری كرد كه پرونده اش بسته شد و باقی مانده پیكر او را با هواپیما به فرانسه منتقل كردند.

 

مبالغ زیادی پرداخیم تا اینكه او را به لبنان آوردیم. متاسفانه به خاطر وضعیت لبنان و اوضاع و احوال آن روزهای این منطقه ، به ما اجازه تشییع جنازه رسمی ندادند و به همین خاطر ساده و فقط با حضور اهالی منطقه خودمان در همین جا تشییع كردیم و كنار خانه خودمان دفنش كردیم .

 

بعدها كه اوضاع و احوال بهتر شد ، برای او سالگرد گرفتند و گروه گروه برای زیارت مزار او به اینجا آمدند.

 

 

 

خداوند روح پاك آن شهید را با شهدای كربلا و همین طور با روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) محشور فرماید.

 

وصیت نامه شهید « مصطفی مازح »

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 تسلیت عرض می كنم به اسلام. به رزمندگان اسلام . به مردم مظلوم مستضعف . به مجاهدان در ایران و افغانستان در لبنان و فلسطین و به هر انسانی كه در راه حق الهی مجاهدت می كند .

 تسلیت عرض می كنم به زنان و مردان و كودكان . آنان كه بزرگترین خسارت تاریخ بر آنها وارد شده ، ‌خسارت عظیمی است . خسارتی پر از اندوه و حسرت . خسارتی كه از زمان دوازده امام نوشته شده است .

  صبر پیامبران رفت این انسان مومن ، شجاع، مخلص برای اسلام خود ، مخلص برای مردم خود و كسی كه به ضمیر خود وفادار بود .

 

آری پدر؛ ‌این انقلاب از افتخارات او بود . این امام دوست داشتنی . خمینی بزرگ رحمت و رضوان خدا بر او باد

 

آری ؛ ‌آسمان هنوز برای این رهبر مخلص اشك می ریزد . ملائكه در سوگ این امام ضجه و فریاد می كنند هرگز تو را فراموش نخواهیم كرد همانا خورشید در آن روز خجالت زده شد و طلوع نكرد و ماه نیز ذوب خواهد شد مردگان راه را برای تو باز خواهند كرد .

 

هیچ كس زندگی نخواهد كرد هر گز هیچ كس نخواهد خندید و هر گز هیچ كس تو را تنها نخواهد گذاشت هرگز روزهای مقدس زندگی با تو را فراموش نخواهیم كرد فرمایشات تو را در هر زمان و مكان اجرا خواهیم كرد شجاعت تو را در هر زمان در برابر دشمنان به یاد خواهیم آورد . در روز برگزاری نماز در قدس شریف ، تو را به یاد جهانیان خواهیم آورد .

 

با یاد تو هر دولت و مرامی را كه مقابل اسلام بایستد ،‌نابود خواهیم كرد . سعادتمندند كسانی كه تو را شناختند سعادتمندند كسانی كه از راه تو پیروی كردند .سعادتمندند كسانی كه به كلام تو گوش فرا دادند . و سعادتمندند كسانی كه به نام جمهوری اسلامی شما پرچم اسلام را برافراشتند . ای امام عزیز همانا من با تو پیمان می بندم كه همیشه در راه روشن تو خواهم بود و تحت اوامر نائب بر حقت سید علی خامنه ای ، بر این راه روشن باقی خواهم ماند .

 

فرمایشات او فرمایشات تو خواهد بود . فكر و اندیشه او همان فكر و اندیشه تو و نظرات او همان نظرات تو خواهد بود . به درستی كه تو شجاعت را به او آموختی و ما الان سرباز او هستیم ،‌همانگونه كه امر فرمودی . باقی خواهیم ماند بر این جمهوری اسلامی ،‌ جمهوری اسلامی والایی كه برای حضرت مهدی (عج)‌ ولی عصر زمان است . ای امام مهدی آه ای آقای من ،‌ای فریادرس و نجات دهنده من . آیا نمی بینی كه چه حوادثی رخ می دهد شهدایی كه بر زمین می افتند .

 

همانا دشمنانمان در حال آماده باش كامل هستند و نفرین خدایی زیاد شده است . و خسارت بزرگی كه گمان می كردیم . تا چه زمانی ای آقای من . تا چه زمانی می توانیم در برابر دشمن ستمگر بایستیم

 

العجل العجل ای نجات دهنده ما بر ما رحم نما و به فریادمان رس.

 

  بیا برای نجات ما

 

به نام این رهبر روحانی سفر كرده به نام شهدا به نام مجاهدین اسلام

 

گفت وگو از: حمید داودآبادی

 

 

منبع: تهران پرس



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:اجرا کننده حکم ارتداد سلمان رشدی که بود+عکس, توسط مصطفی

 

بادمجان دور قاب چین ها

  

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:بادمجان دور قاب چین ها, توسط مصطفی

 

 با استاد رائفی پور بیشتر آشنا شوید

 

 

دانلود:part 1

دانلود:part 2

دانلود:part 3

 

دانلود تمامی پارتها به صورت یکجا: لینک مستقیم

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 26 مرداد 1392برچسب: با استاد رائفی پور بیشتر آشنا شوید, توسط مصطفی

 

معمار اعظم فراماسونرها” و معاون ایرانی‌اش کیستند؟

 

فراماسونری یکی از بحث برانگیزترین پدیده های قرون اخیر بوده است. این ویژگی به دلیل ماهیت بسته و گرایش‌های صوفیانه موجب جلب توجه بسیاری از افراد شده است. جریان دین‌زدایی و فراماسونری، جریانی تدریجی است و همان گونه که طی‌کردن مراتب ماسونی یک امر تدریجی است و در قالب سیر صورت می‌گیرد. مکانیسم این جریان بدین‌گونه است که ابتدا عنوان می‌شود مراد از معمار بزرگ جهان، همان خداوند است، سپس اعلام آزادی مذهب در مرام ماسونی و ترویج تساهل در زمینه اعتقادات مذهبی، و مرحله بعد، ترویج نظریه اعتقاد به خداوند بدون اعتقاد به انبیاء و ادیان است که همزمان با آن، آیین مسخ‌شده یهودیت و مسیحیت نیز در بین افراد بهشکل غیرمستقیم و در قالب رمز و برخورد سمبلیک ترویج می‌شود.

 

 

استناد به مذاهب تحریف‌شده، حرکتی زیرکانه است برای نفی تدریجی ادیان و سست‌نمودن پایه اعتقادات. در مرحله آخر، نوبت به اعتقاد به خداوند می‌رسد که با ارائه آرا و نظریاتی مغشوش در این زمینه، عباراتی نظیر طبیعت و انرژی جایگزین واژه مقدس خداوند می‌شود. البته حتی رسیدن به این مرحله نیز، که عملاً صورت می‌پذیرد، باعث نمی‌شود آنان در ملأ عام اعلام کفر و الحاد کنند. بدین ترتیب می‌بینیم که اساسی‌ترین وجه فرهنگی هر قوم که همان دین باشد در قدم اول مورد هجوم قرار می‌گیرد. برای روشن‌تر شدن این بحث، که اساس و پایه اول هجوم فرهنگی غرب به کشورهای اسلامی و دیگر کشورها می باشد، سیر دین زدایی را از اسناد و آراء فراماسونری پی می گیریم.

  نورمن فاستر،معمار مشهور بریتانیایی و فعالترین معمار فراماسونر

 

موژان مجیدی،معمار ایرانی تبار؛ وی قائم مقام نورمن فاستر است

 

***سیر استحاله فرهنگی اعضای تشکیلات فراماسونری

در کتاب دیالوگ ماسونی اثر دکتر ایشین داغ، فراماسونر ترک، در خصوص آزادی مذهب در فراماسونی و سیر تغییر افکار دینی اعضاء چنین می خوانیم: “ماسونی به ایمان و عقاید شخصی هیچ برادری مداخله نمی کند. هر ماسون برابر تمنیات روحی خود، دینی را پذیرا می شود. در این خصوص آزادی کامل دارد. در افکار سیاسی نیز وضع به همبن منوال است. ما در فراماسونری این طرز شروع را قبول داریم. ولی در مراحل بعدی و با گذشت زمان و پیشروی درجات فراماسونی موافق با تکامل تدریجی و احراز هویت فراماسونری در رسیدن به عقاید مشترک هستیم. از نظر ما، فراماسونری، نمونه های گوناگون انسانی را در بر می گیرد و با القای اصول و پرنسیب های اصلی آنان را پرورش داده و بار می آورد، می تراشد و صیقل می دهد، متحول می کند، و آنان را برای رسیدن به حکمت و عرفان یاری می کند.

 

با این اوصاف، فراماسونری فعلی، جدا از بیگانه اولیه، به صورت شخصیت دیگری درآمده و به عرفان می رسد. فراماسونری از طریق علم و حکمت و عقل موجبات تحول افکار و عقاید انسان را فراهم می آورد. می توان گفت فراماسونری یک موسسه آدم سازی است.ابتدا فراماسونری به مسائل دینی، نژادی، ملی و فلسفی و برداشت های سیاسی هم مسلکان نمی پردازد. فقط بعد ها قسمت های مغایر با اصول و دکترین فراماسونری، مانند تراشیده شدن سنگ خام، تراشیده شده و با دور ریخته شدن ناهمواری ها و مغایرت ها و انطباق فرد با عقل و حکمت و عرفان، موجبات ظهور حکما را فرام می سازد. در اینجا آزادی وجدان و افکار جاکم است. فعالیت های معموله صرفا به علت جرح و تعدیل عقاید هم مسلکان انجام می پذیرد. هدف ایجاد کاراکتری مطابق با دکترین فراماسونری در هم مسلک ها است. فراماسونری دارای نظام، آداب و عصاره ای است که در نتیجه دکترین فراماسونری حاصل می شود. برای کسانی که به ساحل عرفان رسیده اند، دیگر عبارت تولد ادیان مفهومی ندارد. آن ها بر ماورای دین مسلط شده اند. از نظر آنان وابستگی به دین و مذهب خاصی بی مورد است”.

 

 

مطالب نقل شده از کتاب دیالوگ فراماسونری، سیر استحاله فرهنگی اعضای تشکیلات فراماسونری را آشکار می کند. همانطور که ملاحظه می شود، این سیر از ادعای آزادی مذهب آغاز می شود، با رسیدن به عقاید مشترک تداوم می یابد و با نفی مذهب و جایگزینی عقل و علم گرایی به جای آن به پایان می رسد.

 

موژان مجیدی در کنار نورمن فاستر

 

***تشکیلات فراماسونری در شهر لندن و فرقه های یهودی- صلیبی

عده ای از فراماسون ها معتقدند که زمینه های تشکیل مجامع ماسونی  در بین صاحبان  فن معماری شکل گرفت و دوره ساختن ساختمان های کاتدرال ها-کلیساهای جامع- را که سال های بین ۹۰۰ الی ۱۶۰۰ میلادی را در بر می گیرد، دوران رشد این اجتماعات قلمداد می کنند.

 

 

آنان مدعی هستند که در اواخر قرن ۱۲ و اوایل قرن ۱۳ میلادی اولین اتحادیه “کارگران بناخانه” در آلمان به وجود آمد. آلمان های متعصب برای ارضای تمایلات مذهبی خود دست به ساخت کلیساهای بزرگی زدند که مستلزم صرف هزینه، زمان و به کارگیری درازمدت هزاران کارگر و هنرمند در کنار یکدیگر بود. کارگران، استاد کاران و معماران قواعد خاصی را در بین خود برای دفاع از منافع یکدیگر برقرار کردند، محل نگهداری وسایل بنایی و گفتگو در مورد مسائل و معضلات حرفه، لژ نامیده می شد. طرفداران این نظریه می گویند که تشکیلات صنفی بنایان در انگلستان در نیمه اول قرن سیزدهم تأسیس شد. با زوال سبک گوتیک در معماری اروپا، تشکیلات بنایان رفته رفته اهمیت خود را از دست داد. برای نجات تشکیلات مذبور از نابودی، در سال ۱۶۰۰ میلادی ورود افراد غیر بنا به لژهای فراماسونری آزاد شد و اولین فرد غیر بنا به نام “جان بوزول” در همین سال وارد تشکیلات بنایان آزاد گردید و به عضویت لژ ادینبورگ پذیرفته شد. به تدریج اشراف انگلستان برای دستیابی به اهداف سودجویانه خود وارد تشکیلات بنایان آزاد شدند. با ورو افراد غیر بنا به نشکیلات مذبور، واژه “ماسون” پذیرفته شده در بین بنایان متداول شد. حریق بزرگ شهر لندن که در ۱۶۶۶ میلادی به وقوع پیوست باعث تمرکز بنایان از سراسر اروپا در این شهر شد. همین امر باعث رونق گرفتن لژهای فراماسونری گردید.

 

 

پایان یافتن بازسازی شهر لندن سبب فروکش کردن فعالیت آن ها و تفرقه بنایان شد. بروز شورش های گسترده در سال ۱۷۱۷ در لندن باعث شد تمایل زیادی برای ایجاد  جمعیتی میانه رو که بتواند بر اوضاع ناآرام آن دوره لجام بزند در بین طبقه متوسط و اشراف متمایل به بورژوازی به وجود آمد. هدف این جمعیت این بود که با دعوت مردم به اصول اخلاقی از بروز هرج و مرج جلوگیری کند. نکته ای که در تمامی منابع فراماسونری از آنان تعمدا غفلت می شود، توضیح این نکته است که در صورت صحت ادعاهای آنان درخصوص تاریخچه کهن فراماسونری و حضور معماران و بنایان در آن، چگونه این تشکل صنفی تبدیل به یک جمعیت پنهانی سیاسی-فرهنگی شد که در اندک مدتی توانست مرزهای اروپا،آمریکا، آفریقا و آسیا را در نوردد. نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد عدم پرداختن منابع فراماسونری به تحولات سیاسی انگلستان در آستانه تشکیل لژ بزرگ انگلستان است. “محمد عبدالله عنان” محقق جمعیت های سری و جنبش های تخریبی از این موضوع به عنوان شورش های گسترده در سال ۱۷۱۷ در لندن یاد می کند. پاسخ به برخی سوالات درخصوص منشأ جمعیت فراماسونری و جواب چرایی رسوخ مفاهیم، شعارها و علائم یهودی- صلیبی در این جمعیت را می توان از بررسی تحولات انگلستان در خلال سال های ۱۷۱۷-۱۷۱۴ میلادی. و روی کار آمدن خاندان هابسبورگ با حمایت کانون های یهودی- صلیبی به دست آورد.

 

 

لازم به ذکر است که اولین لژ فراماسونری، ۳ سال بعد از صعود خاندان آلمانی هابسبورگ به سلطنت انگلستان در لندن تأسیس شد، این تقارن و حضور موسسین لژ فراماسونری در بین برکشندگان خاندان هابسبورگ در انگلستان از یک سو ارتباط گسترده لژ انگلستان با دربار لندن، از سوی دیگر نشان می دهد که لژ فراماسونری برای استقرار و تثبیت این خاندان که ارتباطی مرموز و ویژه با کانون های زرسالار جهانی داشت در انگلستان تأسیس شد و با بسط حوزه نفوذ خود، مانع آن کانون ها را در سراسر جهان تأمین نمود، و به عنوان بازوی تشکیلاتی استعمار و کانون های استعماری عمل نمود. دکتر جیمز اندرسون و جان تئوفیل دزاگولیه از پیشقدمان این جریان بودند و نقشی اساسی در این زمینه ایفا کردند. نقش موثر این دو تن به حدی بود که عده ای معتقدند تشکیلات فراماسونری را این دو ایجاد کردند. تهیه قانون اساسی فراماسونری توسط جیمز اندرسون و وارد کردن خاندان سلطنتی انگلستان در این تشکیلات توسط دزاگولیه در واقع تحولی اساسی در کارکرد جمعیت بنایی ایجاد کرد. به همین دلیل این دو تن را می توان موسس سازمان فراماسونری تلقی کرد که دیگر کارکرد آن، تعلیم اصول معماری و فنون آن نبود، بلکه تبدیل به نهادی شده بود برای ترویج و تبلیغ بورژوازی و لیبرالیسم. براساس واقعیت های تاریخی، واژه فراماسونری تا قبل از سال ۱۷۱۷ سال تشکیل لژ بزرگ لندن- به هیچ وجه مرسوم نبوده است.

 

 

آنچه تا قبل از این تاریخ مرسوم بوده، واژه ماسونری است که به صنف بنایان اطلاق می شده است. دزاگولیه با افزودن صفت “آزاد” به ابتدای این نام در واقع سعی کرد با جعل واژه “فراماسونری” ضمن ساختن پیشینه ای کهن برای تشکیلات جدید خود، اهداف و ماهیت این سازمان را نیز پنهان نماید. با توجه به رسوخ آیین مسخ شده ی یهودیت در فراماسونری، آنچه در روایت رایج به وجود آمدن تشکیلات فراماسونری- یعنی به وجود آمدن فراماسونری از بقایای جمعیت صنفی بنایان- مجهول می ماند، چگونگی و چرایی تأثیرپذیری شدید آیین فراماسونری از فرقه های یهودی-صلیبی به ویژه آیین رازآلود کابالیسم است که در قرون ۱۶و ۱۷ در اروپا به شکل گسترده ای رایج بود. ارتباط ژان تئوفیل دزاگولیه با خانواده “لافی” و سایر سرمایه اندوزان یهودی که در اوایل قرن ۱۸ حضور شایان توجهی در لندن داشتند، محل مناسبی برای ارائه اندیشه های جهان وطنی یهود در قالب تشکیلاتی به ظاهر بی خطر به نام فراماسونری شد که آلات و ادوات بنایی و آیین رازآلود کابالا، جاذبه های فریبنده آن را تشکیل می دادند.

 

***نورمن فاسترِ بریتانیایی، معمار اعظم فراماسونرها

 

نورمن فاستر، معمار مشهور بریتانیایی،در حال حاضر به فعالترین معمار فراماسونر تبدیل شده است. وی با ساخت ۲۰۰ ابلیسک در سراسر جهان، رکوردی قابل توجه را برای خود ثبت کرده است. فاستر در سال ۱۹۳۵ میلادی، در شهر منچستر انگلستان بدنیا آمد. به سال ۱۹۵۶ میلادی ، وارد دانشگاه منچستر و به سال ۱۹۶۱ از این دانشگاه فارغ التحصیل شد و در همین سال ، با قبولی در بورسیه ی  تحصیلی انجمن ساختمان سازان، به فلوشیب هنری نائل شد. پس از آن،برای گذراندن دوره دو ساله تخصصی در دانشگاه ییل، به آمریکا رفت. وی در آنجا تحت تأثیر “پل رادولف” و “وینسنت اسکالی” قرار گرفت و در همین زمان با “ریچارد راجرز” که مانند خود او دانشجوی بورسیه بود و “جیمز استرلینگ” که برای مدت کوتاهی در همان مدرسه تدریس می‌کرد، ملاقات کرد. او به سال ۱۹۶۲ میلادی، از دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد و در سال ۱۹۶۳ با همکاری راجرز، گروه طراحی با عنوان “گروه ۴” را در لندن نشکیل داد. او به سال ۱۹۶۷ میلادی، دفتر معماری فاستر و همکاران را تأسیس کرد. به سال ۱۹۸۰ میلادی ،به عضویت انجمن معماران آمریکایی درآمد و در همین سال، دکترای افتخاری دانشگاه آنجلیای شرقی به او اعطاء شد . به سال ۱۹۸۳ میلادی، مدال طلای سلطنتی رشته معماری را از آن خود کرد و به سال ۱۹۸۶ میلادی، مفتخر به دریافت دکترای افتخاری علوم از دانشگاه بت شد. او در سال ۱۹۹۹ میلادی، از طرف ملکه انگلستان، به مقام “سِر” مفتخر شد و در همان سال، بیست و یکمین جایزه صهیونیستی پریتزکر(نوبل معماری) را دریافت کرد.. فاستر بعدها لقب لرد را نیز دریافت کرد. 

 

نورمن فاستر طراح اصلی پروژه هویت زدایی از شهر مکه

 

حضور نورمن فاستر در شورای راهبردی جایزه معماری بنیاد ضداسلامی آقاخان نیز از فعالیت گسترده این معمار فراماسون در کشورهای مختلف حکایت می کند. فاستر” طراح اصلی پروژه “هویت زدایی از شهر مکه” نیز می باشد. چند سالی است که دولت سعودی در قالب “طرح توسعه مسجد الحرام” اقدام به احداث ساختمان بلندی با نام “ابراج البیت” نموده است . این روند هرچند در راستای رفاه زائران بیت‌الله الحرام است ولی باطنی پلید در خود جای داده است که از جمله آن می توان به حذف جمره از نماد شیطان و تبدیل آن به یک دیوار بدون هویت و ساخت برج با نمادهای معماری اُبلیسکی در حریم پیرامونی بیت الله الحرام اشاره داشت. اقدامی که از بزرگترین اهداف فراماسون ها در تقابل با دین و مقدسات مسلمانان است و هر روز پر رنگ تر می شود.اما نکته ای که درخصوص این معمار مشهور، در رسانه های ایرانی کمتر مورد توجه قرار گرفته، دستیار ویژه و به عبارتی، قائم مقام وی می باشد. موژان مجیدی یک معمار ایرانی است که به عنوان نفر دوم، دستِ راست نورمن فاستر مطرح است.

در سال‌های اخیر و طی تصمیم آل سعود به بازسازی مکه، علاوه بر

تخریب‌هایی که در بافت تاریخی کعبه روی داد و نیز ساخت و سازهای

مشکوکی که پیرامون اطراف مسجدالحرام انجام گرفتند، ستون شیطان نیز

با یک دیوار جایگزین گردید. طراحی دیوار مراسم رمی جمرات بر عهده

نورمن فاستر و همکارانش بود.

 

 

موزه هنر داتونگ- چین

 

کاخ صلح- قزاقستان

 

برج روسیه-مسکو

 

“موژان مجیدی”  در ۹ ژوئن ۱۹۶۴ در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات

آکادمیک خود را در دانشگاه استراتکلاید در انگلستان سپری کرد.

مجیدی پس از فارغ التحصیلی به گروه نورمن فاستر و شرکا پیوست.

وی در سال ۱۹۹۲ به هنگ کنگ رفت و به عنوان مدیر طراحی فرودگاه

بین المللی هنگ کنگ مشغول به کار شد. موژان مجیدی در بازگشت

به لندن، مدیر پروژه ورزشگاه ومبلی شد. وی در حاضر در کسوت مدیر

اجرایی و قائم مقام نورمن فاستر، مدیریت پروژه‌های این شرکت

بین المللی را بر عهده گرفته و تلاش فراوانی برای پیشبرد

اهداف شیطانی معماران ماسون دارد. 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:معمار اعظم فراماسونرها” و معاون ایرانی‌اش کیستند؟, توسط مصطفی

 

 

15 وزیر پیشنهادی رای اعتماد گرفتند/

دانشجویان، دانش‌آموزان، جوانان و ورزشکاران

بدون وزیر ماندند

 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از 4 روز بررسی و رسیدگی به صلاحیت

وزاری پیشنهادی کابینه روحانی لحظاتی قبل سرنوشت 18 وزارتخانه دولت

یازدهم را مشخص کردند.

 

رئیس مجلس، آرای وزرای پیشنهادی را به شرح ذیل اعلام کرد:

 

1- وزارت آموزش و پرورش؛ محمدعلی نجفی/ رای اخذ شده 284 رای/

موافق:  142 رای؛ مخالف:  133 رأی؛؛ ممتنع:9  رأی / نجفی وزیر نشد

 

2- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمود واعظی/ رای اخذ شده 284

رای/ موافق:  218 رای؛؛ مخالف: 45 رأی؛؛ ممتنع: 20  رأی / واعظی وزیر

 ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

 

3- وزارت اطلاعات؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی/ آرای اخذ شده، 283

/ موافق:  227 رای؛؛ مخالف:  38 رأی؛؛ ممتنع:  18 رأی

 

4- وزارت اقتصادی و امور دارایی؛ علی طیب‌نیا/ 284 رای اخذ شده/

موافق: 274 رای؛؛ مخالف: 7 رأی؛؛ ممتنع: 3  رأی

 

5- وزارت امور خارجه؛ محمد جواد ظریف/ اخذ شده 281/ موافق: 

232 رای؛؛ مخالف:  36 رأی؛؛ ممتنع:  13 رأی

 

6- وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی؛ /سید حسن قاضی‌زاده

هاشمی/اخذ شده 284/ موافق:  260 رای؛؛ مخالف: 18 رأی؛؛ ممتنع: 

6 رأی

 

7- وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ علی ربیعی/ 284 اخذ شده/

موافق:  163 رای؛؛ مخالف:  100 رأی؛؛ ممتنع:  21 رأی

 

8- وزارت جهاد کشاورزی؛ محمود حجتی/ اخذ شده:284/ موافق: 

177 رای؛؛ مخالف:  81 رأی؛؛ ممتنع:  26 رأی

 

9- وزارت دادگستری؛ حجت‌الاسلام مصطفی پور محمدی/ اخذ شده 284/

موافق:  201 رای؛؛ مخالف:  64 رأی؛؛ ممتنع:  19 رأی

 

10- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ سردار حسین دهقان/ اخذ شده

284/ موافق:  269 رای؛؛ مخالف:  10 رأی؛؛ ممتنع:  5 رأی

 

11- وزارت راه و شهرسازی؛ عباس آخوندی/ اخذ شده 284/ موافق:  159

رای؛؛ مخالف:  107 رأی؛؛ ممتنع:  18 رأی

 

12- وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ محمدرضا نعمت‌زاده/ اخذ شده: 283

/ موافق:  199 رای؛؛ مخالف:  60 رأی؛؛ ممتنع:  24 رأی

 

13- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ جعفر میلی‌منفرد/اخذ شده:282/

موافق:  105 رای؛؛ مخالف:  162 رأی؛؛ ممتنع:  15 رأی / میلی‌منفرد از

مجلس رای اعتماد نگرفت

 

14- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی جنتی/ اخذ شده 284/ موافق:

  234 رای؛؛ مخالف:  36 رأی؛؛ ممتنع:  12رأی

 

15- وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی/ اخذ شده 284رای/ موافق: 

256رای؛؛ مخالف:  19 رأی؛؛ ممتنع:  9 رأی

 

16- وزارت نفت؛ بیژن نامدار زنگنه/ اخذ شده 283/ موافق:  166 رای؛؛

مخالف:  104 رأی؛؛ ممتنع:  13 رأی

 

17- وزارت نیرو؛ حمید چیت‌چیان/ اخذ شده284/ موافق:  272 رای؛؛

مخالف:  7 رأی؛؛ ممتنع:  5 رأی

 

18- وزارت ورزش و جوانان؛ مسعود سلطانی‌فر/اخذ شده 283/ موافق: 

117 رای؛؛ مخالف:  148 رأی؛؛ ممتنع:  18 رأی / مجلس به مسعود

سلطانی‌فرد به عنوان وزیر ورزش و امور جوانان رای اعتماد نداد



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب: دانشجویان, دانش‌آموزان, جوانان و ورزشکاران بدون وزیر ماندند, توسط مصطفی

 

 

 ارتش ایران در لباس استتار

 

اقتدار و غرور ملی

 

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:ارتش ایران در لباس استتار, توسط مصطفی

 

ناگفته‌های سید حسن نصرالله از جنگ 33 روزه/از پیغام دیک چنی تا پیام بشار اسد

 

دبیرکل حزب‌الله در گفت‌وگویی تلویزیونی ناگفته‌هایی از جنگ

33 روزه را افشا کرد و گفت: دیک چنی معاون رئیس جمهور

وقت آمریکا وعده داده بود در صورتی که حزب الله از دشمنی

با اسرائیل دست بکشد، این حزب را به رسمیت بشناسد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگویی سه ساعته با شبکه تلویزیونی المیادین با اشاره به موضع گیری های منفی آمریکا و غرب علیه مقاومت اسلامی لبنان گفت که تا زمانی که مقاومت متعهد به آرمان مرکزی امت اسلام و ملتزم به حمایت از لبنان و دفاع از تمامیت ارضی این کشور باشد، آنها ما را رها نخواهند کرد.

 

وی مشکل واقعی غرب و آمریکا و حتی برخی رژیم های عربی را در این دانست که این حزب یک حزب مقاوم است، مشکل آن‌ها مسایل داخلی نیست.

 

 

وعده‌ها به حزب الله پشت درهای بسته/به رسمیت شناخته شدن در ازای کنار گذاشتن دشمنی با اسرائیل

 

وی ادامه داد: دائما به ما پیشنهاد می‌شود که سلاح خود را حفظ کنید، اما حتی به صورت ضمنی به ما تعهد دهید که از آرمان فلسطین و موضوع طمع‌ورزی های اسرائیل دست بر خواهید داشت؛ این پیشنهادها از آمریکایی‌ها و فرانسوی ها و انگلیسی‌ها و دیگران مطرح می‌شود،‌ دیک چنی پیشنهاد بزرگی برای ما از طریق یک شخص آمریکایی لبنانی الاصل فرستاد و گفت که آمریکا می تواند حزب الله را به صورت بین‌المللی به رسمیت بشناسد، سلاح نیز در دست این حزب باقی بماند و این حزب را از لیست ترور نیز خارج کند، اما به شرط اینکه حزب الله به صورت شفاهی و در پشت درهای بسته این تضمین را ارائه کند، اما ما این خواسته ها را رد کرده ایم، ما نمی توانیم به کسی چنین تعهدی بدهیم، ارزش این سلاح وقتی برای کشور و آرمان آن استفاده نشود چیست؟

 

نصرالله ابراز داشت: هنگامی که ما این مسیر را انتخاب کردیم، بر آن اجماع کرده ایم و این موضوع دیگر قابل بررسی نیست، مشکل واقعی آنها با ما این است که ما در مقاومت هستیم و می خواهیم در این مسیر باقی بمانیم، اگر ما خطی را باز کنیم و به اروپایی‌ها یا به صورت غیر مستقیم به آمریکایی ها بگوییم که ما تعهد می دهیم که با اسرائیل مقابله نکنیم؛ مشکلی با باقی ماندن سلاح در دست ما نخواهند داشت و امتیازات بزرگی به ما خواهند داد.

 

وی در مورد اتفاقات اخیر در اللبونه نیز مسایلی را مطرح کرد و گفت: اسرائیلی‌ها سعی کردند موضوع را کم اهمیت جلوه دهند و برخی از لبنانی‌ها نیز همینطور بودند. اتفاقی که افتاد این بود که یک گروه نظامی اسرائیلی وارد اراضی لبنان شدند، اما طوری که آنها می گویند یک مین قدیمی عمل کرده و انفجاری ایجاد شده است. اتفاقی که در اللبونه افتاد، تجاوز اسرائیلی‌ها را نشان می‌دهد، دو گروه اسرائیلی وارد منطقه شده بودند، اما واقعیت این است که این منطقه کاملا تحت نظر عناصر مقاومت قرار دارد و ما از پیش اطلاع داشتیم که اسرائیلی‌ها از این منطقه عبور خواهند کرد، به همین علت مین‌ها را کار گذاشتیم و هنگامی که آنها آمدند این انفجارها روی داد.

 

وی ادامه داد: این بمب‌ها جدید بودند و از مین‌های قدیمی و بازمانده ارتش اسرائیل نبودند، مین اول در مسیر نیروهای ویژه اسرائیلی منفجر شد و انفجار دوم نیز زمانی روی داد که گروه دوم وارد شد، این انفجارها زخمی‌هایی را بر جای گذاشت.

 

نصرالله: اتفاقات اخیر در اللبونه کار حزب الله بود/با آگاهی به ورود صهیونیست‌ها مین‌گذاری کردیم

 

وی ادامه داد:‌ما اخیرا احساس کردیم که تجاوزات اسرائیل در مرزها با ماهیت عملیاتی و برای هدف قرار دادن مقاومت و مردم صورت می‌گیرد، این عملیات در اللبونه نیز احتمالا آخرین آنها نخواهد بود، ما در مورد تجاوزهای زمینی به خاک لبنان کوتاه نخواهیم آمد و با روش مناسب در هر منطقه‌ای که متوجه شویم اسرائیلی‌ها وارد اراضی لبنان شده‌ایم، برخورد خواهیم کرد، ما این تجاوزها را نمی پذیریم.

 

حسن نصرالله در ادامه این گفت‌وگوی زنده با غسان بن جدو مجری سرشناس و مدیر تلویزیون المیادین گفت: هر مکانی که اسرائیلی‌ها در داخل لبنان به آن وارد شوند ما با آن مقابله کرده و هرگز به اسرائیلی‌ها اجازه ورود به لبنان را نخواهیم کرد.

 

وی در خصوص سکوت قشر سیاسی در مقابل تجاوزات مکرر اسرائیل به لبنان، اظهار داشت: این چیز عجیبی نیست زیرا برخی گروه‌ها در لبنان، اسرائیل را دشمن نمی‌دانند.

 

نصرالله درباره درخواست «میشل سلیمان» رئیس جمهور لبنان برای ارائه شکوائیه علیه متجاوزان اسرائیل در اللبونه به سازمان ملل گفت که این موضع ضعیفی است.

 

وی گفت: در اللبونه درگیری از دور رخ داد و اسرائیل تلاش کرد تا موضوع و رخدادها را پنهان کند و سانسور شدیدی علیه رسانه‌های خبری اسرائیل اعمال شد.

 

وی اظهار داشت: این حق ماست که در برابر نفوذ اسرائیل به سرزمینمان سکوت نکنیم، این تجاوزات اسرائیل دارای اهداف عملیاتی است و سکوت در برابر آن ممکن نیست.

 

نصرالله درباره عملیات اللبونه نیز تصریح کرد که اسرائیل غافلگیر شد و این از اطلاعاتی که درز شده است، مشخص است.

 

وی تاکید کرد: پس از 25 می 2000  مردم آزادسازی سرزمین را جشن گرفتند و ما از روز دوم گفتیم که باید برای جنگ اسرائیل علیه لبنان آماده شویم، مقاومت در لبنان در سال 2006 شکست راهبردی تاریخی به اسرائیل وارد آورد و اسرائیلی‌ها در این مورد اتفاق نظر دارند، اسرائیل انتقام تاریخی با مقاومت در لبنان دارد.

 

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه اظهار داشت: زمانی که دو سرباز اسرائیلی به اسارت گرفته شدند ما برای رویارویی در هر جنگی آماده بودیم و از قبل برای آن آمادگی داشتیم و تصور می‌کردیم که این جنگ تا سال 2006 به تاخیر افتاده است، مقاومت هیچ نگرانی نداشت بلکه همه چیز نبرد روشن بود زیرا از قبل برای آن آماده شده بود.

 

 افزود: در جنگ جولای 2006، هدف اصلی وارد آوردن بیشترین خسارت به دشمن بود، ما در برخی مکان‌ها آزادی تصمیم‌گیری را به برادرانمان دادیم و آنها نیز تصمیم گرفتند که تا آخرین نفس در مارون الرأس بمانند و ما در عیتا نیز تعداد زیادی از برادرانمان را داشتیم و در یک برهه‌ای ارتباط ما با آنها قطع شد و ما تصور کردیم که آنها شهید شده‌اند اما زمانی که دوباره ارتباط ما با آنها برقرار شد حاج عماد مغنیه با من صحبت کرد و من به آنها گفتم که ما آنها را به باقی ماندن در این مکان و نبرد مجبور نمی‌کنیم اما آنها خود تصمیم گرفتند تا آخرین لحظه باقی بمانند.

 

وی تصریح کرد: در بنت جبیل نیز برادران تصمیم گرفتند باقی مانده و تا آخرین لحظه بجنگند و مانع از نفوذ اسرائیلی‌ها به داخل شوند و محاسبه ما از روز اول بر این بود که جنگ حداقل چند ماه به طول می‌انجامد و ما برای آن آمادگی داشتیم.

 

ناگفته‌های جنگ 33 روزه/سیستم‌های ارتباطی که اتاق‌های عملیات را بهم متصل می‌کرد

 

سید حسن نصرالله در ادامه تاکید کرد: موشک‌هایی که ما در جنگ 33 روزه پرتاب کردیم، تعداد اندکی از موشک‌هایی بود که در اختیار داشتیم، پرتاب موشک‌های ما حساب شده بود، امکانات میدانی و انتشار عناصر مقاومت اجازه پرتاب موشک‌های بیشتری را به ما می‌داد، اما ما محاسبه این را می کردیم که نبردی طولانی مدت را در پیش رو داریم و نمی‌خواهیم تا پیش از پایان جنگ موشکهای ما تمام شود.

 

وی با اشاره به اینکه «ما برای جنگی طولانی که کمتر از شش ماه به طول نکشد، آماده بودیم.» گفت: البته وقت برای طرف اسرائیلی تنگ بود و جنگ را به پایان رساند و ما نیز متناسب با افزایش موشک‌های طرف مقابل عمل کردیم. نصرالله ارتباط مستمر در جنگ 33 روزه بین اتاق مرکزی عملیات و اتاق‌های عملیات میدانی و مبارزان را از عناصر قدرت حزب‌الله لبنان در این جنگ دانست و تاکید کرد که دستگاه های پیشرفته ارتباطاتی در دو نوع با سیم و بی سیم از ابزارهای قدرت حزب الله بود که اسرائیل روی آن حساب باز نکره بود.

 

نصرالله همچنین روابط عاطفی و دوستانه میان عناصر مقاومت را از مهم ترین نقاط قوت حزب‌الله لبنان دانست.

 

وی پیام‌های مقاومت در جنگ 33 روزه را برای برخی گروه های داخلی و همچنین خارج از کشور دانست.

 

نصرالله با تاکید بر اینکه در زمان موشک‌باران ناوچه ساعر در دریای مدیترانه، در ضاحیه حضور داشته است، ما وعده اجرای اقدامات غیرمنتظره و عملیات غیرمنتظره و پیروزی را داده بودیم که حمله به این ناوچه یکی از آنها بود و مبارزان برای حمله به این ناوچه آماده شده بودند.

 

وی افزود: عملیات هدف قرار دادن این ناوچه از ناحیه فنی و اجرایی بسیار پیچیده بود و آسان نبود اما مبارزان موفق به اجرای آن شدند، نصرالله افزود: من قبل از آغاز سخنرانی در آن روز منتظر بودم و در آن سخنرانی وعده عملیات غیرمنتظره دادم که در اواخر سخنرانی من بود که یکی از جوانان آمد و به من گفت که مبارزان این ناوچه را هدف قرار دادند و الان می سوزد که من آن را در این سخنرانی مستقیم اعلام کردم.

 

مرکاوای اسرائیلی در تور حزب الله/ماجرای هدف قرار دادن کشتی جنگی صهیونیست‌ها

 

وی درباره انهدام تانک های پیشرفته مرکاوای رژیم صهیونیستی در جنگ تموز گفت: انهدام تانک های مرکاوا یکی از اقدامات غیرمنتظره و غیر قابل تصور مقاومت برای اسرائیل بود. نصرالله گفت: ما از سلاح کورنت که برای اسرائیل غیرمنتظره بود و یکی از توانمندی‌های محرمانه ما بود استفاده کردیم و تانک‌های مرکاوای آنها را منهدم کردیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که از کجا می‌دانستید که سلاح کورنت می‌تواند تانک‌های میرکاوای اسرائیل را منهدم کند، گفت: این سلاح آزمون خود را در اماکنی که از آنجا به ما رسیده بود، پس داده بود.

 

دبیر کل حزب‌الله درباره اینکه مقاومت آیا همانطور که موشک‌های فراوانی برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی برای چندین ماه داشت آیا درباره دارا بودن سلاح کورنت هم همینطور بود و چه میزان تانک اگر وارد لبنان می‌شد، مقاومت می‌توانست آنها را منهدم کند، گفت: بلکه، ما صدها تانک هم که وارد می‌شدند می‌توانستیم منهدم کنیم.

 

وی گفت: مقصود من از معادله آنسوتر از حیفا در جریان جنگ تموز همان تل آویو بود.

 

نصرالله با اشاره به نقش جنگ روانی در دوران جنگ گفت که برخی جنگ روانی را براساس اطلاعات نادرست به راه می‌اندازند و برخی براساس واقعیت‌ها که مقاومت براساس واقعیت‌ها اینکار را انجام داد.

 

دبیرکل حزب الله با اشاره به نقش جنگ روانی در دوران جنگ گفت که برخی جنگ روانی را براساس اطلاعات نادرست به راه می‌اندازند و برخی براساس واقعیت‌ها که مقاومت براساس واقعیت‌ها اینکار را انجام داد.

 

نصرالله در پاسخ به بن جدو: بگذارید این امر محرمانه باقی بماند/عماد مغنیه مبتکر بود

 

وی در پاسخ به این سوال که شما گفته‌اید که موشک‌هایی در اختیار دارید که می‌تواند آخرین نقطه فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد و آیا این توان موشکی را در جریان جنگ 2006 میلادی هم داشتید یا بعد از آن به این توانمندی رسیدید، گفت: بگذارید این امر محرمانه باقی بماند.

 

دبیر کل حزب‌الله در پاسخ به فرود نیروهای رژیم صهیونیستی در بعلبک در آن زمان برای آزاد کردن دو سرباز اسیر این رژیم گفت: این عملیات ارتش اسرائیل بر اساس ارزیابی و اطلاعات نادرست صورت گرفت. بگذارید امشب برای اولین بار تایید کنم که آنها اصلا به بعلبلک برده نشده بودند و در بیمارستان نبود بلکه در مکان دیگری بودند.

 

وی گفت: ما در دوره جنگ شماری از مزدوران اسرائیل را دستگیر و به دولت لبنان تحویل دادیم و هرگز آنها را از بین نبردیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله درباره ادعای اسرائیل در حمله به دو مجتمع در ناحیه ضاحیه در جنوب بیروت به خاطر حضور سید حسن نصرالله در آن در دوره جنگ گفت: من در دوره جنگ نه به مجتمع سید الاوصیاء و نه مجتمع امام حسن (ع) نرفته بودم و اسرائیل بدنبال به قتل رساندن بیشترین تعداد از مردم بود.

 

وی در پاسخ به مطلب خبرنگار المیادین درخصوص بازدید سید حسن نصرالله بعد از جنگ از شهر بیروت و شجاعت وی گفت: من به همراه عماد مغنیه و دیگر همراهان از مناطق مختلف بیروت دیدن کردیم.

 

نصرالله با ستادیش از عماد مغنیه گفت: این برادر عزیز شهید راس هرم ساختار جهادی بود.

 

وی افزود: عماد مغنیه شبانه روز درخصوص مقدمات جنگ تلاش می‌کرد و کوشش فراوانی داشت و او متفکر و مخترع بود، تقلید نمی‌کرد و با جدیت و دقت کار می‌کرد و وی و دیگر برادران جهادگر در طول 33 روز اصلا دچار ضعف یا تردید یا سراسیمگی و نظایر آن نشدند بلکه عماد مغنیه آرام، مطمئن و ثابت قدم بود و این ویژگی‌هایش بود.

 

دبیر کل حزب الله درباره نقش سوریه در حمایت از مقاومت گفت: سوریه انبارهای سلاح خود در جریان جنگ تموز را به روی ما گشود که هرچه می خواهیم برداریم و سلاح های کورنت را سوریه به ما داد.

 

پیام بشار اسد در اوج جنگ 33 روزه/در روزهای جنگ از ایران سلاحی برای حزب الله ارسال نشد

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به مقاومت در جریان جنگ تموز پیشنهاد ورود به جنگ در کنار حزب الله را داد، گفت: بلکه، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای من پیام فرستاد و در آن پیشنهاد پیوستن به جنگ را داد.

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:ناگفته‌های سید حسن نصرالله از جنگ 33 روزه, توسط مصطفی

 

 

اعراض از آزمون و خطا یا خطای در آزمون؟!

 

گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، علی جعفری؛ در حالی که در طول سال های گذشته انتقادات فراوانی به دولت های نهم و دهم می شده، اکنون با سپری شدن کمتر از دو هفته از عمر دولت جدید که در طول 8 سال گذشته از منتقدین جدی وضعیت کشور بودند، جلسه رای اعتماد به وزیران مجال خوبی برای آغاز مقایسه نقاط قوت و ضعف دولت قبلی و فعلی شده است.

 

پروپاگاندی شدید رسانه های زنجیره ای با سیاه نمایی از میراثی که احمدی نژاد برای روحانی به جا گذاشته و شانتاژ این مطلب که به راحتی نمی توان مخروبه ای را آباد کرد و همین طور ناسزاگویی هایی که ادامه دارد نشان می دهد که تخریب سوژه ای به نام احمدی نژاد مربوط به دوران 8 ساله ریاست جمهوری نبوده و نیست و این را می توان به تقابل گرایی جریان اصلاحات و کارگزار با خط و مشی اصولگرایی (البته نه به معنای حزبی آن) نامید.

 

 این روند در حالی طی می شود که آنها با منجی نمایی از کاندیدای خود و القای اینکه کلید باز شدن قفل مشکلات در دست آنهاست و این توانایی وجود دارد، توانستند آرای مردم را جلب کنند ولی حالا به بهانه های مختلف می خواهند احتمال عدم کسب موفقیت در آینده را به حساب چیز دیگری بگذارند؛ میراث احمدی نژاد.

 

شکی نیست که انتقاداتی حتی جدی هم به دولت احمدی نژاد وارد است؛ ولی در اینجا با گذری بر مواضع اتخاذ شده دولت جدید و رویکرد وزرای مورد نظر آنها، به میراث احمدی نژاد از نگاهی دیگر پرداخته می شود تا چالش هایی که در جلسات رای اعتماد به چشم خورد طبیعی به نظر آید هر چند در مورد وقوع بد اخلاقی های متنوع در این جلسات هم حرف های گفتنی بسیار است.

 

دکتر روحانی به عنوان یک سیاستمدار ریشه دار در نظام جمهوری اسلامی، پس از پیروزی در انتخابات مواضع بسیار خوبی اتخاذ کرد که موجب خشنودی متدینین و ناراحتی اپوزیسیون داخلی و خارجی شد. حال چنین شخصیتی برای خدمت به نظام و انقلاب نیازمند همراهی وزیرانی است که در فکر و عمل نیز همراه او باشند؛ وگرنه آینده خوبی را نمی توان متصور بود.

 

 وی وزیرانی را انتخاب کرده است که به نظر می رسد برخی از آنها تحمیلی جریاناتی باشند که شاید در انتخاب او تاثیر داشته اند اما خود ایشان اصرار دارد که وزرا تحمیلی نیستند و خودش انتخاب کرده است و در توجیه چنین انتخابی می گوید: زمان آزمون و خطا نیست. بله این درست است که زمان آزمون و خطا نیست ولی زمان خطای در آزمون هم نیست.

 

 

یکی از یادگاری های دولت گذشته، شکستن حلقه بسته مدیریتی و ایجاد فضای تنفسی جدید برای نظام بود. وزیران و مدیرانی تحصیلکرده و دارای مدارج بالای علمی، معتقد به نظام و آرمان های انقلاب و البته جوان که برای مدیریت کشور همه شهرها و روستاها را زیر پا گذاشتند و در طول شبانه روز هم ساعت های زیادی را به رتق و فتق امور می پرداختند. این ها را مردم دیدند و این کار دولت تدبیر و امید را سخت تر می کند و بهتر بود حسن روحانی وزیرانی انتخاب می کرد که توانایی طی کردن ادامه این مسیر را هم به لحاظ جسمی و هم به لحاظ فکری به شکلی بهتر داشته باشند؛ ولی برخی وزرای معرفی شده به مجلس دارای چنین استعدادهایی نیستند.

 

احمدی نژاد وزیرانی داشت که اگر خودش اشتباه بزرگ و خطای مبرهنی انجام می داد که با انقلابی گری و ولایتمداری فاصله داشت، وزیرانش محکم در مقابل او می ایستادند و حتی کنار گذاشته می شدند ولی از اصول دست بر نمی داشتند. حال ما در مجلس وزیرانی را برای کسب رای اعتماد می بینیم که برای مقابله با اصول و آرمان ها و ولایت فقیه، سال 88 به پا خاسته و از تئوریسین های تقلب بودند و در تجمعات و تحصنات فتنه شرکت می کردند.

 

ساده زیستی و عدم انجام فعالیت های اقتصادی، اعلام دارایی ها، مبارزه با فساد در وزارت خانه های حساس مانند نفت، استکبار ستیزی، وزارت اطلاعات قوی، جرات اقدام کارهای بزرگ و نوفیقات علمی چشمگیر از دیگر یادگاری ها و ارثیه هایی بود که احمدی نژاد برجا گذاشت. این میراث احمدی نژاد، گرفتاری هایی شده که دولت روحانی با آن مواجه است. میراثی که در منظر مردم است و اگر به خوبی صیانت نشود مسلما مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

 

 آیا وزرای جدید دارای چنین خصوصیاتی هستند؟ آیا اموال و دارایی های خود را اعلام می کنند؟ آیا دارای سابقه های خوب در وزارت خانه هایی مانند نفت هستند و هیچ بده بستان های اقتصادی در اطرافیان آنها و آقازاده ها در آن زمان شکل نگرفت؟ آیا رویکرد امنیتی آنها قتل های سیاسی و آشوب های خیابانی در پی نداشت؟ آیا جرات اقدامات جسورانه ای همچون سهمیه بندی بنزین و هدفمندی یارانه ها وجود دارد و یا همچون گذشته ای که وزیر بودند حتی با ساخت پالایشگاه مخالفت خواهد شد؟ روحیه استکبار ستیزی غلبه دارد یا روحیه تواضع و فروتنی در برابر زیاده خواهی های مستکبران؟ وزارت علوم به دنبال بهره برداری های سیاسی در دانشگاه خواهد بود یا پیشرفت های علمی را ادامه خواهد داد؟

 

 

لازم است رئیس جمهور کشورمان توجه داشته باشد که دست به آزمون و خطا نزدن دلیل نمی شود که خطاکارانی که شاید و فقط شاید با تجربه تر باشند را به عرصه مدیریت کشور بازگرداند. این روزها برخی از وزرای پیشنهادی نظام جمهوری اسلامی بین دشمنان قسم خورده طرفدار دارند! رویکرد ما عوض شده است یا دشمنان ما سر عقل آمده اند و دست از دشمنی برداشته اند؟

 

توصیه ای که می توان به دولت جدید داشت این است که اعتدال را در عمل نشان دهند و اگر به معنای واقعی کلمه، اعتدال را پی نگیرند، اعتماد مردم از بین خواهد رفت. آنها مطمئن باشند با تواضع در برابر غرب و استفاده از عناصر تندروی داخلی به نتیجه ای نخواهند رسید و چالش ها آغاز خواهد شد؛ چرا که از یکسو غرب نمی خواهد مشکلاتش را با یک نظام اسلامی حل کند و در کنار یک کشور قدرتمند و مستقل اسلامی به حیات خود ادامه دهد و از دیگر سو سیاستمداران دل به غرب سپرده و سالمند توانایی حل مشکلات مردم را نخواهند داشت.

 

در اینجا لازم است بیان شود که وزرای خوبی نیز به مجلس معرفی شده اند؛ ولی همان تعداد هم که از حاشیه های سنگینی برخوردارند از وزن این دولت خواهند کاست و بهتر است مجلس دولت را در رسیدن به دولتی خوب و معتدل با حذف برخی از وزرا یاری کند.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:اعراض از آزمون و خطا یا خطای در آزمون؟!, توسط مصطفی

 آمریکا به طور متوسط هر روز 3 زن، به دست شوهرش کشته می شود. بیش از 1.8 میلیون شوهر در آمریکا به طور وحشتناکی زنان خود را کتک می زنند و 30 تا 35 درصد زنان آمریکایی مورد آزار شوهران خود قرار می گیرند.چرا غربی ها با تمام قوا به انتشار اخبار نقض حقوق بشر در کشورهای مسلمان و علی الخصوص ایران می پردازند؟ آیا می دانید که در استرالیا، زنان حق نداشتند با شوهرشان بر سر یک سفره غذا بخورند. آیا از تصویب قانون جنایت آمیز "Roe" در کشورهای مدعی حقوق بشر باخبرید؟ آیا می دانید که پیامبر گرامی اسلام، لبخندهای زن و شوهر، به روی هم، به هنگام برخورد با یکدیگر و یا هنگام خداحافظی را صدقه می دانستند و به اندازه انفاق فی سبیل الله برایش ارزش قائل بودند. آیا نامه محبت آمیز امام خمینی(ره) به همسرشان را مطالعه کرده اید؟ آیا امی دانید که مقام معظم رهبری درخصوص حضور زن در عرصه های اجتماعی چه فرموده اند؟

 

شرح در ادامه مطلب

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:فروش زنان به عنوان کالای جنسی تا سقط داوطلبانه, توسط مصطفی

ﯾﻪﭘﺴﺮ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﮕﻪ:ﭼﺮﺍﺧﺎﻧﻮﻣﺎﺗﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﺍ ﺩﺳﺖ ﻧﻤﯿﺪﻥ؟

 

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﺮﺩﺍﺗﻮﻥ ﺷﻬﻮﺕﭘﺮﺳﺘﻦ؟

 

ﭘﺴﺮﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ ﻣﯿﮕﻪ:ﭼﺮﺍ ﻫﺮﻣﺮﺩﯼ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﻠﮑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﻟﻤﺲ ﮐﻨﻪ؟

 

ﭘﺴﺮ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪﻭ ﻣﯿﮕﻪ:ﻣﻠﮑﻪ ﻓﺮﺩ ﻋﺎﺩﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺧﺎﺹ

 

ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﻩ.

 

ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﮕﻪ:ﺧﺎﻧﻮﻡﻫﺎﯼ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﻠﮑﻪ ﺍﻧﺪ...

 

 

 

*البته به نظر من بعضی از خانمای ایرونی ملکه ان نه همشون 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:چه کسی ملکه است, توسط مصطفی

 

 

 

وزیر سابقه بازداشتی در فتنه ۸۸، لکه‌ای

سیاه بر کابینه دولت یازدهم

 

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در حالیکه همه گمانه زنی‌ها حاکی ازاین بود که احمد مسجد جامعی دومین وزیر فرهنگ و ارشاد در دوره اصلاحات، اولین وزیر این وزارتخانه در دولت اعتدال هم خواهد بود، به یکباره ورق برگشت و نام «علی جنتی» اعلام شد که پیشینه چندانی در زمینه فرهنگ و هنر ندارد و حتی پدرش (آیت اله جنتی رئیس شورای نگهبان) گفته که بهتر بود وزارتخانه دیگری به پسرش پیشنهاد می‌شد.

 

به دنبال اینجابجائی، اهالی فرهنگ و هنر از خود می‌پرسند چرا نام مسجد جامعی درآخرین روز‌ها از لیست روحانی حذف شد؟ آن‌ها که قدری به ماجرا نزدیک‌تر هستند، همین عکس را که در اینجا می‌بینید، عامل کنار گذاشتن مسجد جامعی می‌دانند: نزدیکی به سیدمحمدخاتمی.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد:

 

بر اساس این گزارش، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در این بیانیه با بیان اینکه صحنه انتقال قدرت در کشور تحت هدایت مقام معظم رهبری(حفظه الله) و حضور پرشور و حماسی مردم، به احسن وجه صورت پذیرفت، بیان کرد: دولت روحانی به طور رسمی و شرعی سکان‌دار دستگاه اجرایی کشور است و اکنون نیز آخرین مرحله تثبیت دولت جدید در قالب معرفی کابینه به مجلس، آغاز شده است بنابراین حمایت عام از دولت که به اقتدار و پیشرفت نظام می‌انجامد وظیفه تمام جریانات و فعالان سیاسی است.

 

در این بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به نکاتی در رابطه با چگونگی حمایت از دولت اعلام کرد: در حال حاضر کشور نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات موجود و افزایش سرعت در مسیر دست‌یابی به قله‌های پیشرفت است و تحقق این مهم منوط به وجود نیروهای فعال و پرکار با ایده‌های نو است.

 

در این بیانیه میانگین سن بسیار بالای وزرا یکی از مشکلات کابینه برشمرده شده و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بیان کرده است که میانگین سنی بالا تحقق کار خستگی‌ناپذیر اعضای دولت را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

پیری کابینه می‌تواند منجر به محافظه‌کاری وزرا در انجام کارهایشان شود ضمن این‌که عده‌ای از این وزرا در سال‌های گذشته در وزارت‌خانه‌های گوناگون مشغول به خدمت بودند و در واقع با توجه به صحنه جدید فعالیت‌ها، فکر جدیدی به بدنه مدیریتی کشور تزریق نشده است و بهتر آن بود که از نیروهایی با تفکری جدید برای سکان‌داری برخی وزارت‌خانه‌ها استفاده می‌شد تا زحمت‌کشان سابق به انتقال تجربیات خود می‌پرداختند و از توان اجرایی نیروهای جوان‌تر استفاده می‌شد.

 

دومین نکته‌ای که در این بیانیه به آن اشاره شده مواردی است که مشی اعتدال گرایی در دولت را زیر سوال می‌برد.

 

مواردی نظیر کنار گذاشته شدن تمامی وزرای دولت سابق که تقریباً در مرحله انتقال دولت‌ها در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بوده است، میدان دادن به تنی چند از اعضای نزدیک به جریان فتنه که مصادیق نوع نگاه افراط‌گرایانه است و همچنین حضور شخصی در کابینه معرفی شده دولت به مجلس که در جریان حوادث فتنه 88 سابقه بازداشتی چند ساعته دارد، مواردی است که علاوه بر آن‌که در تناقض با مشی اعتدالی دولت است می‌تواند تبدیل به لکه‌ای سیاه بر دامان کابینه دولت یازدهم شود و بر مجلس فرض است که نگذارد دولت یازدهم با حضور این دست از افراد مشی افراطی به خود بگیرد، از مسیر اعتدال منحرف شود و موجبات عدم تحقق برنامه‌های رئیس جمهور را فراهم آورد.

 

بحث بده بستان‌ها و زد و بندهای سیاسی یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این بیانیه است.

 

در این بیانیه آمده است: برای جلب رأی اعتماد نمایندگان ملت، بده بستان‌ها و زد و بندهای سیاسی صورت پذیرفته است و فرضاً اختیارات وزارتخانه‌ای به ایشان برای جلب رأی اعتماد به کابینه، سپرده شده است که در صورت صحت مدعا، حق‌طلبی دولت و مجلس را زیر سوال می‌برد و برای حذف این دست از شایعات طرح‌شده نسبت به دولت و مجلس از فضای جامعه، لازم است که ایشان ورود جدی به بحث تأیید صلاحیت‌ها داشته باشند و در این راه به رسالت مکتبی خود که از جانب امام امت و با اعتماد ملت سرافراز ایران به ایشان سپرده شده است، عمل کند و اسیر دست مسائل سیاسی در این قبیل کارها نشود.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

آهنگ بسیار زیبای سامی یوسف برای کودکان مظلوم سوریه

 

 

دانلود: لینک مستقیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:آهنگ بسیار زیبای سامی یوسف برای کودکان مظلوم سوریه, توسط مصطفی

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در حالیکه همه گمانه زنی‌ها حاکی ازاین بود که احمد مسجد جامعی دومین وزیر فرهنگ و ارشاد در دوره اصلاحات، اولین وزیر این وزارتخانه در دولت اعتدال هم خواهد بود، به یکباره ورق برگشت و نام «علی جنتی» اعلام شد که پیشینه چندانی در زمینه فرهنگ و هنر ندارد و حتی پدرش (آیت اله جنتی رئیس شورای نگهبان) گفته که بهتر بود وزارتخانه دیگری به پسرش پیشنهاد می‌شد.

 

 

به دنبال اینجابجائی، اهالی فرهنگ و هنر از خود می‌پرسند چرا نام مسجد جامعی درآخرین روز‌ها از لیست روحانی حذف شد؟ آن‌ها که قدری به ماجرا نزدیک‌تر هستند، همین عکس را که در اینجا می‌بینید، عامل کنار گذاشتن مسجد جامعی می‌دانند: نزدیکی به سیدمحمدخاتمی.

 

فرشته طائرپور تهیه کننده نامدار سینمای ایرانی پس از ملاقاتی که همراه با برخی دیگر از چهره‌های هنری با آیت اله هاشمی رفسنجانی داشت، در این مورد گفت: «برخی می‌گویند حمایت تلویحی سید محمد خاتمی از وزارت مسجدجامعی در مراسم نمایش فیلم «گذشته» باعث این تغییر شده است.

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:«خاتمی», «اصغر فرهادی» و دولت یازدهم! + عکس, توسط مصطفی

 

 

 عروسک تولیدی صهیونیزم

 

 

 

 

تلاش ویکی پدیا برای پاک نشان دادن جاستین

 

سایت ویکی پدیا با سیاستی موزیانه سعی کرده جاستین بیبر را یک پسر پاک و بی گناه نشان دهد؛ این کار حداقل این حسن را دارد که کودکان راحت تر فریب او را میخورند. به نمونه های این دروغ پردازی توجه کنید :

 

 

مصاحبه ی منتشر شده از بیبر در سایت ویکیپدیا :                                              

"من هرگز نمی‌خواهم چیزی شوم که مردم می‌خواهند. اینکه در پارتی‌های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. من هرگز نمی‌خواهم طوری رفتار کنم که احترام بچه‌ها و والدین‌شان را از دست بدهم. من می‌خواهم توانایی انجام کاری که مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه‌های پرهیزکارانه و پاک می‌خواند. و همیشه بچه‌ها، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایشان او را دوست می‌داشتند. من نمی‌خواهم در مورد رابطه‌های جنسی و مواد مخدر بخوانم و ناسزا بگویم. می‌خواهم در مورد عشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ‌تر شدم بیشتر عاشق شوم. اما می‌خواهم مورد احترام همه باشم. "

 

 

عکس زیر احتمالا یک پارتی شبانه نیست چون بیبر گفته در پارتی های شبانه شرکت

نمی کند،پس احتمالا یک پارتی روزانه است(!) از نظر بیبر پارتی فقط شبانه اش بد است

ولی تا میتوانید به پارتی های روزانه بروید!!!  درباره موزیک ویدئوهای

"Baby" و "One Time" هم دیگر قضاوت را به دوستان واگذار میکنیم

که این پارتی ها روزانه بوده اند یا شبانه!

 

و اما تصویر بالا مربوط میشه به پارتی جاستین در هتل Newport Beach که در شب

سال نو میلادی برگزار شده و توسط عکاسان شبکه تی ام زد لو رفته. توجه کنید

که این پسر هنوز 19 سالشه رفته سراغ ماری‌جوانا ، احتمالا تا چند وقت دیگه

باید از کنار خیابونا و شیره کش خانه ها جمعش کنند!

 

بی قیدی و رابطه ی جنسی آزاد میان نوجوانان لازمه و جاذبه ی عکس های بیبر است؛ با عرض معذرت او حتی نیازی به بالا کشیدن شلوار خود هم نمیبیند و در اکثر عکس ها و شوها در حال بوسیدن دختران عریان است، البته خرده نگیرید که فرهنگ آنها با ما متفاوت است چون با دیدن عکس ها ثابت میشود که بوسه ها به بوسه ختم نمیشود ...باز بودن و یا شل بودن همیشگی شلوار بیبر حتی صدای وبلاگ نویسان طرفدارش را هم درآورده! عکسهای زیر از وبلاگ طرفداران بیبر ::::

 

یکی شلوار این بچه رو بکشه بالا!

واقعا هدف از این مد زشت و مضحک

جز تبلیغ ولنگاری و بی حیایی (و تحریک بعضی ها-تأکید میکنم بعضی ها)

 

چیز دیگه ای میتونه باشه؟

 

 

جاستین بیبر عروسک جدیدیست که توسط صهیونیسم برای بازی با افکار و احساسات دختران ایرانی طراحی شده. امروز دختری که تازه پا به سن بلوغ و شناخت جنس  مخالف میگذارد و احساسات جنسی و عاطفی اش در حال شکل گیریست با جاستین بیبر روبرو می شود. آیا می دانید جاستین را به چه اسمی صدا میزنند؟ دوست پسر!

 

 

 

مطلب آخر اینکه :

 

 دوست عزیز؛ جوان ایرانی!

 

 یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد

 ***

آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 مرداد 1392برچسب:عروسک -تولیدی -صهیونیزم, توسط مصطفی

 

یک کلام حرف حساب .... + عکس

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:یک کلام حرف حساب ,,,, + عکس, توسط مصطفی

 

 

 

قضاوت با شما

 

طبق گفته عکاس این عکس ها این شیرماده پس از شکار آهو

و شروع به خوردن آن متوجه می شود که شکارش باردار بوده

است. بلافاصله از خوردن شکار دست بر میدارد و سعی

می کند بچه را به شکم مادر برگرداند. پس از نا امید شدن از

تلاش و اطمینان از مرگ بچه آهو، آن را آرام با دهانش

بر میدارد و در کنار جسد مادرش می خواباند.طبق گفته عکاس

او مدتی کنار آهو و بچه اش می نشیند و نظاره گر آنها

می شود و سپس کمی آنطرف تر دراز کشیده و استراحت

می کند.عکاس در ادامه می گوید که حدود سه ساعت از

خوابیدن شیر گذشت و ساکت بودن و بی حرکتی آن او

را به شک انداخته بود تا اینکه دل را به دریا زد و به سمت

شیر رفت.با رسیدن به شیر متوجه میشود که او مدتهاست

در اثر فشار روحی سکته کرده و مرده است!!!

 

 

اما؟؟!!!!!

 

تصویری از یک صهیونیست با تی شرتی که رویش نوشته یک

تیر و دو نشان با تصویری از يك زن باردار محجبه.

 

       خبرنگار آمریکایی خبر داد:

     شلیک اشک آور به مراسم عزاداری نوزاد 5 روزه!

خبرنگار آمریکایی که به دیدار خانواده نوزاد کشته‌شده در اثر استنشاق اشک آور رفته بود، در توییتر خود عنوان کرد: هنگامی که در حال ترک خانواده داغدار بودم، پلیس سر رسید و دوباره به خانه افرادی که به خاطر کشته شدن کودکشان عزاداری می‌کردند، گاز اشک آور زد!

به گزارش سایت اوباما، نیک کریستوف ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز که به بحرین رفته است تا در مورد اعتراضات مردم بحرین علیه نظام آل خلیفه گزارش تهیه کند، روز جمعه در معرض شلیک گاز اشک آور قرار گرفت و توسط نظامیان آل خلیفه دستگیر شد.

 

گرچه وزارت کشور بحرین عنوان کرده که: "نیویورک تایمز دستگیر نشده و تنها از پلیس طلب امنیت کرده است." کریستوف با فرستادن جمله‌ای به توییتر خود، این اظهارات را مورد تمسخر قرار داد و تاکید کرد که رسماً توسط نظامیان آل خلیفه دستگیر شده است.

 

کریستوف که برخلاف مردم بحرین، خوش شانس بوده و خیلی زود با دستور مقامات بالا آزاد شده، اکنون دوباره در حال ارسال توییت‌های مربوط به خشونت‌های شدید پلیس بحرین علیه معترضان است.

 

 

 

کریستوف در حال صحبت با پدر ساجده نوزاد 5 روزه متوفی

وی امروز به دیدار خانواده نوزاد 5 روزه‌ای رفت که با شلیک گاز اشک آور توسط نیروهای رژیم بحرین، به شهادت رسید.

 

این خبرنگار آمریکایی در آخرین توییت خود عنوان کرده است، هنگامی که در حال ترک خانواده داغدار بودم، پلیس سر رسید و دوباره به خانه افرادی که به خاطر کشته شدن کودکشان عزاداری می‌کردند، گاز اشک آور زد!

 

ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز در تشریح حکومت آل خلیفه گفته است: این حکومتی است که به هیچ وجه راست نمی‌گوید.

 

خانواده "ساجده فیصل جواد" نوزاد 5 روزه بحرینی، تصویری را منتشر کردند که نشان می‌داد اشک آور شلیک شده، آمریکایی بوده است.

 

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:حیوان با وجدان تر است یا اسرائیلی و آمریکایی؟ + تصاویر, توسط مصطفی

 

 

 

مخالفت نمایندگان با چند وزیر و یک نکته ....

 

نکته ای که امروز و دیروز بارها از تریبون مجلس توسط مدافعان کابینه پیشنهادی

مطرح شد این بود که مخالفین کابینه و وزرا درواقع مخالف رای قاطع ملت به رییس

جمهور محترم هستند و مخالفتشان حرکتی خلاف جریان ملت است.....

 با این اوصاف نمیدونم من 8 سال گذشته ایران نبودم یا 25میلیون رای رییس

جمهور سابق قاطع نبود که همین آقایان هرچه خواستند از همین تریبون نثارش

کردند ، اسمش را هم گذاشتند مطالبات مردم....!

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:مخالفت نمایندگان با چند وزیر و یک نکته ,,,,, توسط مصطفی

 

 

نجفی(وزیر علوم)

در فتنه 88 عملکرد غیر قابل دفاع دارد


 

 

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره کابینه پیشنهادی دولت یازدهم به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بانگ رسای ملت شریف ایران در لبیک به فرمان رهبر فرزانه ی انقلاب مبنی بر خلق حماسه سیاسی بود و در حالی رقم خورد که دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی آنها به زعم خود بنا داشتند با اعمال تحریم های فلج کننده مردم ایران را از شرکت در انتخابات دلسرد کرده و با کوبیدن بر طبل تحریم انتخابات، زمینه را برای جدایی بین مردم و نظام اسلامی ایجاد کنند. ملت شریف ایران صحنه مردم سالاری دینی را به صحنه تبعیت از ولایت تبدیل کرده و با خلق حماسه سیاسی زمینه را برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم کردند.

 

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با انجام رسالت دینی و انقلابی خود گام اصلی را در تحقق حماسه سیاسی و تغییر نرم قدرت که به فرموده رهبری انقلاب یک منت الهی است، برداشتند و حال نوبت مسئولین است تا با انجام وظایف شرعی و قانونی خود گام نهایی را برای تکمیل حماسه سیاسی برداشته و شرایط را برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم نمایند. در این برهه ی حساس، تشکیل کابینه ای از افراد صالح، بار سنگینی است که بر دوش منتخب ملت و نمایندگان مردم قرار دارد و انتظار می رود مسئولین محترم با درک شرایط حساس کنونی و انتظارات مردم فداکار ایران در انجام تکلیف خود ذره ای کوتاهی نکرده و تمام تلاش و همت خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

 

در این زمینه بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بر خود لازم می داند نکاتی را پیرامون کابینه معرفی شده، خدمت رئیس جمهور منتخب و نمایندگان محترم عنوان کند:

 

1. از رئیس جمهور محترم ایران که با شعار اعتدال توانست اعتماد ملت ایران را جلب کند انتظار می رود تا در تمامی مراحل به این شعار مهم جامه ی عمل بپوشاند. در این میان تشکیل کابینه ای که نشانگر اعتدال باشد یکی از مهم ترین مراحلی است که می تواند نوید بخش پیگیری عملی رویه اعتدال در دولت یازدهم باشد. طبیعتا انتظاری که از رئیس جمهور در قبال شعار اعتدال و فراجناحی بودن می رود عدم به کارگیری افرادی است که در کارنامه سیاسی و حزبی خود سابقه افراطی گری و تندوری را دارند. متأسفانه برخی از وزرای معرفی شده در طول دوران مسئولیت خود و همچنین مقاطع گوناگون سیاسی به خصوص فتنه88 کارنامه ای افراطی و غیر قابل دفاع را از خود به جای گذاشته اند که در این زمینه از نمایندگان ملت انتظار می رود تا با دقت و هوشیاری از ورود چنین افرادی به کابینه ای که بناست به عنوان کابینه ی معتدل نقش آفرینی کند، جلوگیری نمایند.

 

2. در جریان فتنه 88 عده ای که خود را قانون مدار می دانستند، با عدم پذیرش نتیجه انتخابات، دست به آشوب های خیابانی زده و فرصتی که آن انتخابات با شکوه برای نظام اسلامی ایجاد کرده بود را به تهدید تبدیل نمودند.

 

پس از فتنه سال 88 شاخص مهمی در دست ملت مسلمان ایران برای ارزیابی مسئولین و نخبگان سیاسی قرار گرفت. مطالبه و انتظاری که قشر دانشجو و نخبه کشور و همچنین عموم مردم ایران از نمایندگان خود دارند، عدم اعتماد آن ها به کسانی است که یک بار عدم پایبندی و وفاداری خود را به اصول و ارزش های انقلاب و نیز قانون اساسی ثابت کرده اند. متأسفانه در این زمینه نیز افرادی در بین وزرای پیشنهادی به چشم می خورند که کارنامه تاریکی را در دوران فتنه و آن آزمون بزرگ از خود به جای گذاشته اند. ملت بزرگ ایران ذره ای کوتاهی در این زمینه را بر نمی تابد و خائنان به نظام و انقلاب هیچ گاه صلاحیت حضور در هیچ یک از مناصب نظام اسلامی را نخواهند داشت.

 

3. یکی از مهم ترین شعارهایی که رئیس جمهور محترم برای حل مسائل کشور همواره بر آن تأکید می نمود مسئله شایسته سالاری بود. بدون شک یکی از محورهای مهم برای تحقق این امر، تناسب تخصص و تجربه افراد با مسئولیت پیشنهاد شده است. این تخصص می تواند خود را در سابقه و همچنین تحصیلات افراد نشان دهد که متأسفانه در مواردی افرادی به چشم می خورند که هیچ سابقه یا تحصیلاتی در زمینه مورد نظر نداشته و اساساً زمینه کاری یا تحصیلاتی متفاوتی را تجربه کرده اند. این امر در شرایطی که 34سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در هر زمینه ای افراد متخصص و متعهد فراوانی تربیت شده اند، قابل قبول نیست.

 

4. پویایی و نوآوری در هر سیستمی به واسطه گردش نخبگان در رده های بالای آن عینیت می یابد. و در صورتی که این گردش نخبگانی اتفاق نیافتد موجبات رکود و خمودگی را در سطوح کلان و راهبردی فراهم می آورد.

 

از طرفی افرادی که عهده دار مسولیت وزارت می شوند بایستی بار اجرائی سنگینی را بر دوش بکشند که از لوازم قطعی آن دارا بودن روحیه تحرک و نشاط کافی برای انجام چنین مسئولیتی است.

 

این در حالی است که میانگین سنی وزرای پیشنهاد شده قریب به 60 سال است، بنابراین بیم آن می رود که نشاط و تحرک در این کابینه کمرنگ شده و خلاقیت و نوآوری جای خود را به محافظه کاری بدهد. البته بر همگان پر واضح است که استفاده از افراد جوان تر به معنای حذف اساتید با تجربه نبوده بلکه به معنای استفاده صحیح از ظرفیت این افراد در جایگاه هایی مانند مشاور است.

 

 با توجه به اهمیت موضوعات علمی و ضرورت پرهیز از سیاست زدگی در این امور، همچنین لزوم جلوگیری از ورود جریان های حزبی و سیاسی به عرصه آموزشی و تربیتی، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ فرهنگی و آموزشی کشور مطالبی را در مورد دو وزارتخانه مهم آموزشی و وزرای پیشنهاد شده یادآور می شود:

 

5. در مورد وزارت آموزش و پرورش فردی که در سوابق خود جهت گیری های تند سیاسی را دارد و در جریان فتنه 88 عملکرد غیرقابل دفاعی را از خود به جا گذاشته است، نه تنها زیبنده کابینه اعتدال نبوده، بلکه عرصه آموزش و پرورش کشور که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را برعهده دارد درگیر تندبادهای مخرب سیاسی کرده و نگاه های سیاست زده، لطمات جبران ناپذیری را به این عرصه وارد می کند. بنابراین مطالبه به حق جامعه فرهنگی و آموزشی کشور از نمایندگان ملت، عدم تساهل و تسامح در زمینه تایید وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می باشد.

 

6. درصورتی که مدیریت وزارت مهم و راهبردی علوم، به فرد، گروه و یا طیف حاشیه‌ساز واگذار شود، بستر برای جولان فتنه‌گران فراهم خواهد شد که در این صورت صحنه ی دانشگاه که باید موتور محرک علمی کشور باشد گرفتار جنجال های سیاسی احزاب و گروه ها شده و عناصر افراطی میداندارخواهند شد. آیامیتوان به کسی که درفتنه 88 ازعوامل تحصن و از مشوقین تحصن‌کنندگان درمسجد دانشگاه امیرکبیر بوده است، وزارتخانه علوم را سپرد؟ به نظر میرسد انتخاب چنین فردی برای وزارت علوم نه تنها با شعار اعتدال سنخیتی ندارد بلکه دکتر میلی منفرد گزینه حداکثری جریان تندرو و افراطی است که در دوره های مختلف دانشگاه ها را به آشوب کشیدند. بنابراین به عنوان عضو کوچک جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور این خطر مهم را گوشزد کرده و از نمایندگان ملت می خواهیم با انجام وظیفه شرعی و قانونی خود، زمینه ورود چنین جریانهایی را به دانشگاه فراهم نیاورند.

 

 

والعاقبه للمتقین



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب: نجفی(وزیر علوم) در فتنه 88 عملکرد غیر قابل دفاع دارد, توسط مصطفی

 

 

فلسفه سینه زنی؟

 

حالا میفهمییم که چرا بعد از روضه سینه میزنیم.

 

دانلود: لینک مستقیم

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:فلسفه سینه زنی؟, توسط مصطفی

 

 

ما هنوز فتنه وعواملش رو فراموش نکردیم.

 

تمام کسانی که با این افراداند خطرناک اند

آقای روحانی!!!



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:ما هنوز فتنه وعواملش رو فراموش نکردیم,آقای روحانی!!!, توسط مصطفی

 

 

یک روزنامه - یک مجلس - دو دولت

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:یک روزنامه - یک مجلس - دو دولت, توسط مصطفی

 

صهیونیزم پس از جنگ جهانی دوم هولوکاست را جعل کرد و به هر

طریقی سعی بر تثبیت آن بر افکار عمومی دارد ... ولی سئوال اینجاست

که اینهمه اصرار بر این واژه برای چیست؟ مگر یهود از این جعل

تاریخ چه سود می برد؟

 

ای کاش ما برای ثبت حقایق تاریخی کشور خودمون تلاش می کردیم تا دیگران

رو به ثبت وقایع ساختگی برای خودشون نیارن. این یهودی های سنگدل در حالی

که در طول تاریخ مرتکب سه هولوکاست شدن خود مدّعی قربانی هولوکاست بودن

هستن و امروز کسی هولوکاست را با نامی جز اسرائیل نیمشناسه. بزرگترین

هولوکاست دنیا در ایران و توسّط انگلیسی ها در جنگ جهانی اوّل رخ داده که

10 میلیون ایرانی بی گناه ظرف 3 سال و نیم قتل عام می شوند. به کتاب

قحطی بزرگ مراجعه کنید.

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:اهداف یهود از جعل هولوکاست, توسط مصطفی

 

 

74 روز خانه نشینی!؟؟؟

 

 

آیا تعطیلی مصوبات 74 روزه ی کابینه دولت دهم سنگین تر از خانه نشینی 11 روزه ی

  احمدی نژاد نیست؟؟؟

 

با شما هم هستم جناب آقای مغایرت شناس با قوانین!

 

شما که قوه ی «مغایرت شناسی تان» برای دولت احمدی نژاد تمام وقت کار می کرد.

 

اکنون تعطیلی و خانه نشینی 74 روزه ی کابینه ی دولت جمهوری اسلامی را برای کشور

خسارت بار و خلاف قانون نمی دانید؟

 

نکند انبوه درختان اجازه نمی دهد تا جنگل را ببینید!

 

 

به راستی کجاست آن نهضت «ضد 11 روز» ؟

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:74 روز خانه نشینی!؟؟؟, توسط مصطفی

 

 

انتقاد شدید کنست از آمار خودکشی نظامیان اسرائیلی

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بر اساس آمار منتشره مرکز اطلاعات و تحقیقات کنست رژیم صهیونیستی در 6 سال گذشته 124 تن از نظامیان این رژیم خودکشی کرده اند. 20 درصد از این افراد کمتر از 6 ماه سابقه فعالیت نظامی داشته و 37 درصد در سرزمین های اشغالی متولد نشده و مهاجر بودند.

پارلمان رژیم صهیونیستی از وزارت جنگ این رژیم به دلیل انتشار آمار مربوط به خودکشی نظامیان به شدت انتقاد کرده است. به عقیده این مرکز آمار وزارت جنگ به هیچ وجه شفاف نیست.

چندی پیش وزارت جنگ اسرائیل از کشته شدن 126 نظامی در 10 سال گذشته خبر داد؛ اما اطلاعات محرمانه یک وبلاگ نویس نشان داد که دلیل مرگ نیمی از این افراد خودکشی بوده است.

ارائه این اطلاعات جنجالی شد و وزارت جنگ اسرائیل را مجبور به صدور بیانیه ای جدید کرد. بر اساس این بیانیه در 10 سال گذشته 237 نظامی با خودکشی به زندگی خود پایان دادهاند که این آمار به صورت متوسط یک خودکشی در ماه است.

این در حالی است که بسیاری از صاحب نظران معتقدند دلیل مرگ نیمی از نظامیان اسرائیلی خودکشی است.برخی آمارهای منتشر شده از خودکشی هفتگی دست کم 2 سرباز اسرائیلی خبر میدهد.

بر اساس نتایج پژوهش های اجتماعی در اسرائیل افزایش خودکشی در سرزمین های اشغالی تنها به نظامیان اختصاص ندارد و بر اساس جدیدترین آمارها، هر روز 2 نفر در اراضی اشغالی فلسطین خودکشی می کنند.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:انتقاد شدید کنست از آمار خودکشی نظامیان اسرائیلی, توسط مصطفی

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:گناهان زبان, توسط مصطفی

 

 

 علی‌محمد بزرگواری و نطق شدیدالحن وی

 

 

 به گزارش ایلام فردا، علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در مخالفت با کلیت و خط مشی دولت حسن روحانی، با بیان اینکه باید روح مدرس در مجلس حاکم باشد، تصریح کرد: نباید شاهد فعالیت وکیل‌الدوله‌ها و اقدامات اینچنینی در مجلس باشیم؛ البته خود این وزرا که اکثرا رای خواهند آورد به چاپلوس‌ها اهمیت نخواهند داد.

بزرگواری ادامه داد: کسی که تا دیروز شاهد بودم دست احمدی‌نژاد را می‌بوسید، حال ببین اینجا چه سخن‌هایی می‌گوید؛ اینجا محل نقد و بررسی است و باید درباره مباحث اینچنینی سخن گفت.

وی با بیان اینکه به من گفتند بگذارید تهرانی‌ها و نمایندگان کلانشهر‌ها سخن بگویند و شما از منطقه محروم سخن نگویید که به ضرر شما خواهد بود، اظهار داشت: من هم گفتم که سیدم و لر تبار، در نتیجه حرفم را می‌زنم و هر وزیری که رای آورد و به منطقه محروم من نگاه ویژه نداشت با چماق لری با وی برخورد خواهم کرد.

وی در ادامه گفت «آقای روحانی عزیز!»، که لاریجانی خطاب به بزرگواری اظهار داشت که بعد از آن «چماق»، «روحانی عزیز» خیلی معنی دارد.

این نماینده مردم در خانه ملت، با بیان اینکه اعتدال در قاموس طلبه‌ها یعنی حداقل ۵۰ درصد از کابینه و اطرافیان را از جوانان بگماریم، اظهار داشت: در کشوری که دانشمندان جوان آن دنیا را به حیرت وا داشته‌اند باید از جوانان بهره برد.

بزرگواری ادامه داد: حال در چنین وضعیتی برویم و از صندوق عتیقه آقای رفسنجانی و خاتمی چیزی در بیاوریم، درست نیست؛ اگر برخی از عزیزان را بخواهیم بر سر پروژه‌ها ببریم باید به آنها سرم وصل کنیم.

وی خواست که اعتدال در عمل معنا شود و خواستار جوان‌گرایی در دولت روحانی شد.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تاکنون بارها بحث فتنه و فتنه‌گران را مطرح کردند، گفت: این فتنه‌گران در حال تلاش برای بردن نظام و کشور به پرتگاه سقوط بوده‌اند، آنها نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده‌اند و حال در چنین شرایطی فتنه‌گران و حامیان آنها این افراد باید در کابینه باشند.

بزرگواری همچنین گفت: کسانی که در کنار فتنه‌گران حضور پیدا کرده و مردم را به کف خیابان‌ها آورده‌اند و آنگاه اراذل و اوباش در کنار جنازه سوخته بسیجیان کف زدند، چرا باید در کابینه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بخوبی افراد مطرح برای حضور در کابینه را رصد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما حتی آقای روحانی را نیز از ابتدای انقلاب تاکنون بخوبی رصد کرده‌ایم؛ من کسی بودم که نوارهای آقای روحانی را در شیراز تقسیم می‌کردم و می‌دانم که وی در فتنه ۸۸ تنها کسی بود که به عنوان یک اصولگرا سخنرانی کرد اما آن زمان دانشگاه‌های ما به کجا رفته بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی با طرح این پرسش که چرا سخن گفتن ما از فتنه اینگونه تعبیر می‌شود که ما افراطی هستیم، گفت: با توجه به چنین اظهارنظری، پس آیا مقام معظم رهبری که بارها درباره فتنه سخن گفته‌اند، افراطی هستند؟ من مقلد و تابع رهبر هستم و به همین دلیل هیچگاه با فتنه‌گران سر سازش نداشته و نخواهیم داشت زیرا آنها هزینه‌های زیادی را بر نظام تحمیل کردند.

وی یادآور شد: من کسی بودم که تریبون رئیس مجلس را گرفته و بر علیه سران فتنه شعار دادم و این موضوع در دنیا پخش شد. ‌من فقط از خدا می‌ترسم و از کس دیگری هراس ندارم و اگر حرف‌های اینچنینی را بیان می‌کنم به این دلیل است که ما دوست شما بوده و به دنبال تعامل هستیم.

بزرگواری از رئیس جمهور به پاس حضور وزرای پیشنهادی کشور، بهداشت، دفاع، دادگستری و اطلاعات قدردانی کرد و افزود: حضور افرادی همچون نوبخت و نهاوندیان قابل تقدیر است زیرا این افراد نیروهای توانمندی هستند.

وی با اشاره به حضور زنگنه در جمع وزرای پیشنهادی حسن روحانی گفت: حتما آقای زنگنه بیاید و پس از آن، آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی هم به صحنه آمده و میدان‌دار شود؛ اگر شرایط اینگونه است اصلا نباید به این وزیر رای داد زیرا این آقازاده‌های دله دزد در این کشور به نظام و روحانیت ما بسیار ضربه زدند که باید جلوی آنها را بگیریم.

لاریجانی خطاب به بزرگواری تاکید کرد: شما در سخنان خود اسم افراد را می‌آورید و به آنها توهین می‌کنید که این مباحث باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود، در واقع این عملکرد شما درست نیست و بهتر است رعایت کرده و درباره برنامه‌ها سخن بگویید.

بزرگواری در ادامه سخنان خود بخشی از سخنان امام علی(ع) در باره انتخاب مدیران را قرائت کرد و افزود: باید سابقه و عملکرد افراد مورد توجه قرار گیرد.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب: علی‌محمد بزرگواری و نطق شدیدالحن وی علیه کابینه روحانی, توسط مصطفی

 

 

اولین حرکت غیرقانونی دولت روحانی

 

 

به گزارش سبلانه، حجت‌‌الاسلام محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به بخشنامه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مورد توقف اجرای طرح مهرآفرین اظهار داشت: آنطور که شنیدم این بخشنامه به نحوی صادر و ابلاغ شده که همه مصوبات دولت سابق را از تاریخ اول خرداد به بعد متوقف کرده و اعلام کرده تا بررسی‌های لازم نباید اجرا شود.

وی ادامه داد: مصوبات هر دولتی اگر در چارچوب مقررات قانونی تهیه و ابلاغ شده با بخشنامه معاون اول نمی‌توان جلوی آن را گرفت. مصوبه دولتی وقتی فرآیند قانونی برای تصویب را طی کرده باشد یا باید رئیس ملجس مغایرت آان با قانون را اعلام کند و یا برای توقف آن شکایتی به دیوان عدالت اداری ارائه شود. در غیر این صورت نمی‌توان مصوبات دولت را از اعتبار انداخت.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: موضوعی که آقای جهانگیری به صورت بخشنامه صادر کرده قطعا مغایر قانون است و رئیس جمهور یا معاون اول وی حق جلوگیری از اجرای آن را ندارند و اگر بخواهند تغییری در مصوبات ایجاد کنند یا باید در هیئت دولت این کار صورت گیرد و یا از طریق مجلس و شکایت به دیوان عدالت آن را پیگیری نمایند.

منتظری با بیان اینکه این اقدام روش صحیحی نیست خاطرنشان کرد: اگر دولت جدید احیانا به برخی مصوبات دولت قبلی ایرادی دارد راهکارهای قانونی آن مشخص است که یا این اصلاح در هیئت دولت صورت گیرد و یا درخواست ابطال آن را از طریق مجلس و یا دیوان عدالت اداری ارائه کنند اما در هر صورت این درست نیست که از طریق بخشنامه معاون اول جلوی اجرای مصوبات را بگیرند.

 

منبع:تسنیم



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:اولین حرکت غیرقانونی دولت روحانی, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}