ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

 

اردن آماده ی جنگ

 

 اخبار ضد و نقیضی درباره آمادگی‌های نظامی در مرزهای اردن و سوریه منتشر شده است. اردن رسماً این موضوع را رد کرده، ولی واقعیت چیز دیگر را نشان می دهد؛ چرا که مردم این کشور در اعتراض به تهدیدات واشنگتن مبنی بر حمله به سوریه به خیابان‌ها آمده‌اند. این در حالی است که سلفی‌های اردن نیز دراین‌باره به دو دسته موافق و مخالف تقسیم  شده‌اند.

 

شبکه اینترنتی هلال نیوز اردن به نقل از برخی منابع، ضمن اعلام اینکه آمریکا قرار بود در سپیده دم امروز (شنبه) به سوریه حمله کند، بیان داشت که آمریکائیها در حمله خود، ۱۵ کیلومتر از شهر درعا را اشغال می کنند و  با انتخاب این منطقه به عنوان منطقه پرواز ممنوع، آوارگان سوری را وارد این منطقه خواهند نمود و یک بیمارستان سیار در رمثا ایجاد خواهند کرد.

در حالیکه بسیاری از نمایندگان اردن لب به اعتراض گشوده، مردم این کشور راهپیمائی‌هایی اعتراض آمیز در مقابل مسجد حسینی ترتیب دادند، عده‌ای در برابر سفارت رژیم صهیونیستی و آمریکا تجمع  نموده و برخی نیز در برابر سفارت سوریه در عمان در حمایت از نظام بشار اسد حضور یافتند، سرهنگ دوم یاسر عبود فرمانده عملیات ارتش آزاد در سوریه اعلام کرد که در اندک روزهای گذشته هیچ تحرک نظامی در مرزهای اردن صورت نگرفته و آنچه انجام شده است فرایندی عادی و معمولی بوده است.

یاسر عبود در طی یک گفتگوی تلفنی با شبکه CNN عربی اعلام کرد که نیروهای نظامی مستقر در مرزهای اردن که در فاصله ۱۰ کیلومتری قابل رؤیت هستند، هیچ تحرکات جدیدی انجام نداده‌اند. وی در این راستا بیان داشت که تدابیر شدید امنیتی در مرزهای این کشور در حال جریان است.

عبود همچنین با بیان اینکه ارتش سوریه به تقویت استحکامات و ساختن سنگرهای خاکی جدید روی آورده، میگوید ارتش آزاد تمامی اقدامات لازم را برای مقابله با ارتش در مناطق حساس نبرد انجام داده است.

 

عبود در ادامه در خصوص حمله به سوریه نیز می‌گوید: این امر با گذشت زمان مشخص می‌شود و نمی‌توان درباره زمان آن سخن گفت.

در همین راستا بدر القاضی استاندار منطقه بنی کنانه اردن تأکید کرد که اوضاع امنیتی در روستاهای مناطق هم مرز با سوریه آرام است و روال خود را طی می کند.

قاضی این گفته که تحرکاتی نظامی و مسائلی مشکوک در حال جریان است، را نیز رد کرد. وی با بیان اینکه مردم و ساکنان روستاهای مذکور، از  شایعات بی اساس رواج یافته هراسان شده‌اند، اعلام کرد که آنچه در کشورهای همسایه در جریان است بر امنیت و ثبات منطقه مرزی بنی کنانه و اطراف آن تأثیر نخواهد گذاشت.

این مقام اردنی با بیان اینکه نگرانی‌ها بعد از گفته های مقامات آمریکایی و غربی مبنی بر احتمال حمله به سوریه به وجود آمد، می گوید این احتمال وجود دارد ولی هنوز قطعی نیست. از طرفی نیز برخی منابع به نقل از گفته های مسئولان و شاهدان عینی در ۲۸ اوت آورده‌اند که جمعی از نیروهای آمریکایی و اردنی در مرزهای اردن با سوریه حضور یافته‌اند.

آنها گفته‌اند که دهها تانک و جنگنده در طول ۳۷۰ کیلومتری مرز اردن با سوریه به حرکت در آمده‌اند. در همین راستا یکی از فرماندهان نظامی اردن که نخواسته نامش فاش شود، به رسانه‌ها گفت که نیروهای نظامی آمریکا و اردن از ماهها پیش خود را برای این سناریو آماده کرده بودند.

 

برخی از ساکنان اردنی نزدیک شهرک مرزی رمثا که در چند کیلومتری شهر درعا در جنوب سوریه قرار دارد گفته‌اند که چندین هواپیمای بدون سرنشین بر فراز این منطقه مرزی به پرواز درآمده‌اند. دکتر خالد الکلالده وزیر امور پارلمانی و سیاسی دولت اردن در گفتگو با شبکه عربی CNNگفت که دولت این کشور به خاطر آمادگی برای مقابله احتمالی نظامی با دولت سوریه به انجام حالت آماده باش روی نیاورد. وی همچنین این موضوع که دولت اردن به دنبال تهیه ماسک جهت مقابله با گازهای شیمایی است را رد کرد.

این شخص به سایت “الوقائع الإخباریة” گفت که “اردن هیچ نگرانی از جانب سوریه ندارد زیرا از همان ابتدا تصمیم گرفته است که در امور سوریه دخالت نکند”. وی گفت: تاکنون هیچ توجیهی برای حالت آماده باش وجود ندارد.

وی در خصوص طرح های امنیتی که نهادهای دولتی برای مقابله با پیامدهای بحران سوریه بخصوص سیل آوارگان به کار گرفته‌اند، بیان می‌دارد: قطعاً نهادهای ذیصلاح اقداماتی نظامی در مرزها انجام داده اند. این موضوع به خود آنها مربوط است، ولی باید بگویم هیچ نشانه ای از انجام تحرکات بر ضد اردن مشاهده نمی شود.

کلالده این را نیز گفته است که سفر خارجی عبدالله دوم پادشاه اردن، از عدم نگرانی اردن حکایت دارد. وی می‌گوید: طبعاً نهادهای ذیربط طرح‌های امنیتی را تدارک دیده‌اند، اما باید تأکید کنم که اردن به هیچ وجه گذرگاه حمله به سوریه نخواهد بود.

دکتر مصطفی الحمارنه از نمایندگان پارلمان اردن می‌گوید:  درصورتی که آمریکا و هم پیمانانش به سوریه حمله کنند خطرات انتقام جویانه اردن را تهدید نمی‌کند. وی همچنین در خصوص ایجاد فعالیت‌های خرابکارانه در پی این حمله، احساس نگرانی می‌کند . دکتر الحمارنه در گفتگو  با CNN عربی می‌گوید: معتقدم هیچ نگرانی از اقدامات قدرت‌های خارجی وجود ندارد ولی متأسفانه ما به اقدامات دولت مبنی بر سرپوشیده نگه داشتن بحران‌ها عادت کرده‌ایم. وی تأکید می‌کند: من نسبت به این که آیا اقدامات پیشگیرانه رسمی در خصوص اقدامات خرابکارانه در اردن صورت گرفته است، بی‌خبر هستم.

خالد البکار رئیس کمیسیون پارلمانی ارشاد ملی با بیان اینکه اردنی‌ها نسبت به اوضاع سوریه نگران هستند می‌گوید: دولت اردن باید در بحران سوریه خود را وارد نسازد.

البکار در گفتگو باCNN  می‌گوید: دولت به انجام اقدامات پیشگیرانه در قبال پیدایش حالات ناگوارتر روی نیاورده است. وی می‌گوید ما نخست صورت حادثه را رها کرده‌ایم و در مرحله دوم به انتشار دستورات توجیهی در خصوص چگونگی مقابله با سلاح‌های شیمایی به هنگام ورود آن به اردن و بخصوص در مناطق مرزی این کشور روی آورده‌ایم. محافل رسانه‌ای و  مردم نهاد بیان داشته‌اند که دلالان، اقدام به فروش ماسک‌های گاز شیمایی نموده‌اند و این در حالی است که اطلاعات متناقضی درباره  تحرکات نظامی اردن در نوار مرزی خود با سوریه منتشر شده است.

 

علی حداد یکی از فعالان سوری مقیم منطقه مرزی “تل شهاب” با اردن گفت که اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد فعالیت‌های نظامی در مرز اردن با سوریه رو به افزایش است. یک خبرگزاری آلمانی به نقل از مسئولان و شاهدان عینی در چهارشنبه گذشته اعلام نمود که نیروهای آمریکایی و اردنی فعالیت‌های مشترکی را در مرز اردن با سوریه آغاز کرده‌اند. این  افراد همچنین گفته‌اند که دهها تانک و جنگنده در طول ۳۷۰ کیلومتری مرز اردن با سوریه به حرکت در آمده‌اند.

شبکه ماهواره‌ای عربی اسکای نیوز به نقل از یکی از مسئولان اردنی اعلام کرد که اردن اجازه نمی‌دهد از خاک آن بر ضد سوریه استفاده شود. این مسئول می گوید: حمله به بعضی از پایگاه‌های نظامی سوریه از طریق پایگاه‌های موشکی و ناوگان هوایی و دریایی صورت خواهد گرفت. بنا به گفته این شبکه ماهواره ای در این حمله نظامی برخی از پایگاه های تروریست ها در سوریه نیز مورد حمله قرار خواهد گرفت.

یکی از منابعی که نخواسته نامش فاش شود، تاکید کرد که برخی از گروه‌های ویژه هم‌اکنون در مرزهای اردن با سوریه مستقر هستند و قصد دارند به برخی از مواضع حساس برای دستیابی به سلاح شیمیایی دست یابند. این گروه ها که سعی دارند قبل از دستیابی به این سلاح ها مسیری ایمن برای آن ایجاد کنند در سنگرهایی شبیه آنچه در خاک سوریه وجود دارد، آموزش می‌بینند تا با کمترین تلفات به اهداف خود دست یابند.

این منبع با بیان اینکه هدف از حمله نظامی ایجاد منطقه حائل در جنوب سوریه با هدف ورود آوارگان جدید در آن است، تأکید کرد که جنگنده‌های عربی و غربی به مرزهای اردن با سوریه وارد شده‌اند و با احتمال اینکه نظام سوریه از طریق مرزهای اردن عکس‌العمل نشان خواهد داد، حالت آماده باش به خود گرفته‌اند. منبع مذکور همچنین می‌گوید اردن یگان توپخانه ای پاتریوت خود را در مرز فعال کرده و ارتش این کشور سناریوهای احتمالی بسیاری از جمله احتمال استفاده از فضای هوایی منطقه شمالی اردن را در پیش گرفته است.

از دیگر گفته های این منبع آن است که در صورت ایجاد منطقه حائل در جنوب سوریه، حمایت از این منطقه بر عهده نیروهای نظامی مستقر در مرزهای اردن با سوریه است. منبع مذکور در پایان می گوید: با حمایت عربستان سعودی، هواپیماهای جنگی و سیستم های دفاع ضد موشکی به مرزهای اردن با سوریه وارد شده است.

 

 

منبع: مشرق - فاراقلیط



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:اردن- آماده ی- جنگ, توسط مسعود

  

 فیلم آمریکایی در خدمت تطهیر فتنه‌گران 88 + تصاویر

 

هافینگتون پست گزارش داد، در گذشته اعلام شد «جان استوارت» مجری و تهیه کننده برنامه سیاسی «Daily Show» آمریکا تصمیم گرفته فیلمی براساس کتاب «Then They Came For M» (سپس آن‌ها آمدند) بسازد و در آن مازیار بهاری به دروغ خاطرات بازداشت و سختی‌هایش در زمان بازداشت در ایران را روایت کند. جان استوارت علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی این کتاب را نیز نوشته است.

 

 

فضای این پروژه در یک فضای کاملا القایی جذاب و دوستانه بنظر می‌رسد. همانطور که پیش‌تر نیز عنوان شده فیلم مورد اشاره درباره انتخابات 88 ایران است، و گویا آمریکایی‌ها با ساخت این فیلم قصد دارند نقش خود در بوجود آمدن فتنه بعد از انتخابات را به نوعی کتمان کنند.

 

 «جان استوارت» برای فیلمبرداری صحنه‌های این فیلم به عمان سفر کرده و از تصاویر بنظر می‌رسد کارگردان در تلاش است محیطی مانند محیط ایران بوجود آورد.

 

از موارد قابل توجه در این فیلم می‌توان به مشاوره برخی افراد ایرانی اشاره کرد.

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:فیلم آمریکایی در خدمت تطهیر فتنه‌گران 88 + تصاویر, توسط مصطفی

 

 

عربستان سعودی در طرحی دست به توسعه مطاف در مسجد الحرام زده است

و برای زائران ناتوان و مسن خانه خدا محلی برای طواف در ارتفاع 13 متری ایجاد کرده است.

 

 

 

اینکه طواف در طبقه فوقانی کعبه به لحاظ شرعی چه حکمی دارد را خبرنگار مهر در استفتایی از دفتر مقام معظم رهبری جویا شده که در ادامه از نظر می‌گذرد.

پرسش: همانگونه که مستحضر هستید مکانی جدید برای طواف خانه خدا برای افراد دارای ناتوانی جسمی و مسن در ارتفاع 13 متری از سطح زمین در خانه خدا ساخته شده و هدف آن فراهم کردن مکانی امن و راحت برای طواف افراد ناتوان و مسن است. طواف در این سطح آیا جایز است یا خیر؟

پاسخ: طواف در طبقه اول صحيح است ولى در طبقه دوم محل اشكال است، و براى افراد ناتوان كه ناچار از طواف در طبقه دوم مى‌باشند، احتياط اين است كه علاوه بر آن نايب نيز بگيرند.

منبع : حوزه ی علمیه حضرت عبدالعظیم

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:طوافی- که- مقبول- نیست, توسط مسعود

 

قابل توجه اونایی که میگن ایت الله بهجت(ره)

با ایت الله خامنه ای(ره) اختلاف نظر داشتند

 

برای بهتر دیده شدن عکس روش کلیک کنید



برچسب‌ها:

 

تفاوت را احساس کنید

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:تفاوت را احساس کنید, توسط مصطفی

 

 

شبکه من‌و‌تو که تنها نزدیک به سه سال است راه اندازی شده، متأسفانه توانسته از نقاط ضعف رسانه ملی استفاده کرده و با پخش برنامه‌های سرگرم کننده، افکار و عقاید ضد انقلابی و ضد اسلامی خود را خوراک فکری جوانان و خانواده ها کند. این شبکه در لابلای برنامه‌های تلویزیونی خود به مخالفت با ارزش های نظام اسلامی می پردازد و همچنین سعی دارد تا سبک زندگی غربی و غیر اسلامی را در میان جامعه ایرانی رواج دهد.

 

به طور مثال شبکه من‌ و تو با پخش مستند‌هایی در مورد کارخانه جات تهیه مشروبات الکلی و یا اخباری در مورد بازیگران و خوانندگان فاسد غربی و ... به تبلیغ سبک زندگی غیر اسلامی می‌پردازد و چون این شبکه در ظاهر شبکه‌ای خانوادگی با برنامه‌های به اصطلاح سرگرم کننده محسوب می‌شود، برخی از خانواده‌ها و حتی کودکانشان به سادگی پای برنامه‌های بی محتوا و ضد دین این شبکه می‌نشینند و بسیاری از مفاهیم ضد اسلامی با رویکردی نرم در ذهنشان می نشیند و قطعا در آینده ای نه چندان دور کیان خانواده ایرانی به خطر خواهد افتاد.

 

اما یکی از نکاتی که قصد دارم به آن بپردازم سبک پوشش و آرایش مجریان شبکه من و تو است. این افراد سعی دارند تا با پوشش و آرایش زننده خود، بی‌حجابی کامل را در میان خانواده‌های مسلمان کشورمان رواج دهند و تاسف بار اینکه این خانم‌ها به راحتی خود را در معرض نمایش و نظر جوانان قرار می‌دهند و متأسفانه جوانانی که در کشور به علت افزایش سن ازدواج، کاهش سطح دینداری خود و غفلت مسئولین فرهنگی به تماشای چنین برنامه‌هایی می‌نشینند، جذب بی عفتی آنان می شوند.

بدون شک پس از گذشت چند سال از فعالیت شبکه من و تو، براحتی می توان، افکار شیطانی این شبکه را به منظور از بین بردن «حیا و عفت» در جامعه ایرانی، ملاحظه کرد و این در حالیست که امام علی(ع) می فرمایند: اَلحَیاءُ مِفتاحُ کُلِّ الخَیرِ؛ حیا کلید همه خوبی هاست[1] پیامبر اکرم(ص) نیز می فرمایند: شاخه های حیا عبارتند از: نرمش، مهربانی، در نظر داشتن خدا در آشکار و نهان، سلامت، دوری از بدی، خوشرویی، گذشت، بخشندگی ، پیروزی و خوشنامی در میان مردم، اینها فوایدی است که خردمند از حیا می برد. خوشا بحال کسی که نصیحت خدا را بپذیرد و از رسوایی خودش بترسد.[2]

 

آیا باور ندارید؟

 

شاید شما با من هم‌عقیده نباشید اما باورش سخت نیست، باید قبول کنیم که عده‌ی زیادی از بینندگان این برنامه برای رفع غریزه جنسی و نگاه حرام این شبکه را تماشا می‌کنند. اگر باور ندارید کافیست سری به سایت اینترنتی شبکه من و تو بزنید، در بخش عکس‌ها خواهید دید که جوانان با چه لحن و جملاتی در مورد عکس‌های این مجریان نظر داده‌اند و جالب تر از همه این‌ها این است که چطور مدیران سایت شبکه من و تو به خودشان اجازه داده‌اند تا این جملات زشت و رکیک منتشر شود و این امر نشان از آن دارد که سیاست این شبکه تلویزیونی چیزی جز ترویج فساد نیست و متأسفانه مجریان این شبکه برای امرار معاش خود در غربت، حتی حاضرند خودنمایی و به نوعی تن فروشی کنند، تا بینندگان بیشتری جذب این شبکه فاسد شود.

 

سخنی با خانواده ها

 

 

آیا بهتر نیست چنین شبکه‌ای که قصد دشمنی با اسلام را دارد، تماشا نکنیم؟ البته من هم به شما حق می‌دهم، اما با تمام مشکلات و ضعف‌هایی که رسانه ملی دارد باز هم تماشای شبکه‌ی فاسد من و تو که قصد دارد در قالب برنامه های به ظاهر سرگرم کننده و جذاب، تیشه به ریشه دین و آینده خانواده ایرانی بزند، کار عاقلانه‌ای نیست. خودتان انتخاب کنید.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:من و تو و دیگر هیچ, توسط مصطفی

 

5 هدف بزرگ صهیونیستی که در تیررس

سوریه قرار دارد

 

دکتر "عماد رزق"-مدیر کل مشاوره مطالعات استراتژیک - ۵ تصویر از میان هشتاد تصویری که از اهداف حمله سوریه در صورت حمله احتمالی غرب است را منتشر کرده است:

به گزارش فرهنگ نیوز: با نزدیک شدن احتمال حمله آمریکا به خاک سوریه، رسانه ها تصاویری را از اهداف حمله هوایی اسرائیل معرفی کردند.

هدف اول: محدوده زالیم که در جنوب غزه واقع شده است

هدف دوم: سامانه موشکی پاتریوت اسرائیل

هدف سوم: سایت موشکی واقع در جنوب تلاویو

هدف چهارم: یک پایگاه نظامی در جنوب تلاویو

هدف پنجم: مجموعه موشک ها و کارخانه های اسرائیل که موشک های سوریه می تواند در عرض ۹ دقیقه به آنجا برسد.

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:5 هدف بزرگ صهیونیستی که در تیررس سوریه قرار دارد, توسط مصطفی

تحریم یعنی این

یعنی محروم بودن از دیدن آقا



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:تحریم یعنی این, توسط مصطفی

 

الا بذکر الله دلها آرام گیرد.

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:الا بذکر الله دلها آرام گیرد,, توسط مصطفی

 

 

جنگ حق و باطل

جنگ روانی یا جنگ نظامی

یا جنگ نرم

 

 

آمریکا و متهدانش خبر از حمله به سوریه می دهند، 3سال است که به صورت غیر مستقیم جواب نگرفتند و حال به بهانه ی سلاح شیمیایی که خود و متهدانش بارها و بارها در جنگ های متعدد از آن استفاده کرده اند (جنگ عراق افغانستان در غزه و فلسطین )

وحال وقتی دراین سه سال نتیجه ی مطلوب خود را نگرفتند و از پیشروی های دولت و ارتش سوریه به تنگ آمده اند دنبال بهانه بوده و از حرص و عصبانیت میخواهند دست به احمقانه ترین کار ممکن بزنند ، حماقتی که نه تنها رویای خاورمیانه ی جدید و تثبیت رژیم منحوث اسراییل را محقق نمی سازد بلکه به سرعت مسیر نابودی این غده ی سرطانی و حامیان و متهدانش را هموارتر از گذشته می سازد .

بله اگر آمریکا حماقت کند جنگ جهانی سوم در راه است و کار یکسره خواهد شد

از یک طرف جبهه ی غربی عربی (آمریکا اسراییل انگلیس فرانسه ترکیه - دانمارک کانادا اردن عربستان قطر )

از طرفی جبهه ی مقاوت و حامیانش ( ایران لبنان روسیه چین )

و بیرون گود جبهه ی بیطرف البته مثلا بی طرف (ژاپن کره جنوبی و شمالی اروپایی ها هند پاکستان و....)

اما در این بین این معادله به نفع کدام طرف حل خواهد شد ؟!؟ اصلا نفعی در آن هست؟

جنگ و خونریزی و آشوب شرش و تبعاتش بیشتر از منفعتش هست ولی گاهی کارزار به جایی میرسد که منافع حق در خطر افتد و باطل جولان بدهد که اگر فرصت جولان بدهی حقت این باشد که به اسفل و سافلین جایت بدهند یعنی جبهه ی کفر با تمام وجود ایستاده تا زمین را از وجود آثار خدا و خداپرستان پاک نماید و در این راه از تمام قوایش بهره می برد و اگر ما که به اصطلاح در جبهه ی حق هستیم کوتاهی کنیم وای بر احوالمان در این دنیا و شرمندگی عظیم در آخرت ونزد رسول الله و اینکه فقظ باستیم و بنگریم تا نا حق جولان دهد هم آرزوهای دنیایی خود را فنا کرده ایم هم اخرت خود را نابود هم اکنون وظیفه ی من و شما چیست؟

وظیفه ی من وشما این است که با آگاهی تمام به شفاف سازیه اتفاقات روز در عرصه ی فضای مجازی بپردازیم و روشنگری کنیم ، آنانی که زبان خارجی بلدن(عربی،انگلیسی،فرانسوی و...) باید در فضای مجازی خارجی و در تالار گفتمان های اینترنتی خارجی حظور به عمل رسانده و به شفاف سازیه حق و روشنگری مسائل بپردازند وآنانی هم که بلد نیستن در تالار های گفتمان ایرانی فعالیت کرده و یا با زدن وبسایت به این امر بپردازند.

 

 

منبع: ضد فتنه

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:جنگ حق و باطل جنگ روانی یا جنگ نظامی یا جنگ نرم, توسط مصطفی

پوتین  مجوز حمله به  پایگاه های عربستان را صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری A.S.P (،(antisedition baseلحظاتی پیش پوتین طی دستوری مجوز حمله به تعدادی پایگاه در عربستان را صادر نمود، در این خبر فعلا از جزئیات حمله چیزی عنوان نشده و از کم کیف آن نیز خبری نیست.این در حالی است که پوتین قبلا هشدار داده بود در صورت حمله به سوریه ، عربستان را هدف قرار می دهیم.شاید بتوان گفت  مجوزی که از جانب پوتین صادر شده در جواب به خبری باشد که چندی پیش روزنامه خبری معاریو اسرائیل فاش کرده بود با این عنوان که حمله به سوریه با هدف قرار دادن 10 موضع آغاز می شود.

 

 تجمع ناوها در سواحل سوریه خبر از وقوع جنگ جهانی سوم را دارد این در حالی  است که 16 ناو روسی در مقابل 4 ناو آمریکایی در سواحلل سوریه مستقر شده و جدیدن نیز چند ناو فرانسوی در این سواحل پهلو گرفتند.

 

ناوهای روسی در سواحل سوری

 

ناوهای آمریکایی در سواحل سوری

دانمارک و اردن نیز اعلام آمادگی برای حظور در جنگ را عنوان کرده اند.

منبع: ضد فتنه



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:پوتین مجوز حمله به پایگاه های عربستان را صادر کرد,, توسط مصطفی

 

صداقت



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:صداقت, توسط مصطفی

 

 

بشار

آرزوی پیروزی دارم برایت مثل همیشه،ای پاسدار حریم عقیله بنی هاشم.

 

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:بشار- اسد, توسط مصطفی

 

 

 

ورود حزب‌الله به صحنه نبرد سوريه در صورت حمله آمريكا

\احتمال حمله سوريه به نيروگاه اتمي ديمونا/

 

 

حسين هاني‌زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هجمه‌هاي رسانه‌اي اخير در مورد حمله نظامي به سوريه گفت: پس از آشكار شدن نشانه‌هاي عملي شكست در ميان گروه‌هاي تروريستي و پيروزي ارتش سوريه در سركوب آنها، حالا نوبت به مرحله جديدي از جريان‌سازي‌هاي خبري و رسانه‌اي عليه دولت سوريه رسيده است.

 وي هدف از جريان‌سازي‌هاي اخير رسانه‌هاي غربي را زمينه سازي براي ايجاد يك ائتلاف جهاني و آغاز يك حمله نظامي به سوريه دانست و اضافه كرد: در حال حاضر ناوگان‌هاي آمريكا و انگليس به شرق درياي مديترانه اعزام شده‌اند و گفته مي‌شود كه 250 موشك كروز و موشك‌هاي پيشرفته ديگري به سمت سوريه نشانه‌گيري شده است.

 هاني‌زاده درباره احتمال اينكه آمريكايي‌ها تهديد خودشان را عملي كنند، تصريح كرد: سوريه ابزارهاي زيادي براي پاسخ دادن به اين حمله احتمالي دارد از جمله هدف قرار دادن رژيم صهيونيستي و نيروگاه اتمي دمونا كه بسيار آسيب‌پذير است و ممكن است با چند موشك منهدم شود.

 وي افزود: هرچند كه تشعشعات انهدام احتمالي نيروگاه ديمونا ممكن است كه كل منطقه را فرا بگيرد اما به هر حال سوريه حق دفاع را براي خود محفوظ مي‌داند چرا كه حفظ تماميت ارضي سوريه بخشي از حقوق اين كشور است  لذا اگر آمريكا به سوريه حمله كند اين كشور فلسطين اشغالي را مورد هدف قرار خواهد داد و خسارت‌هاي سنگيني را متوجه رژيم صهيونيستي خواهد  كرد.

 اين كارشناس امور بين‌الملل با اشاره به واكنش متحدان منطقه‌اي سوريه در صورت عملي شدن تهديد آمريكا  خاطر‌نشان كرد: قطعا حزب الله در صورت حمله آمريكا به سوريه، وارد صحنه نبرد خواهد شد.

 هاني‌زاده در خاتمه متذكر شد: حتي ممكن است حماس هم به گروه ائتلاف سوريه ـ حزب الله بپيوندد و همه اين حوادث شرايطي را فراهم خواهد كرد كه آمريكا از حمله به سوريه پشيمان شود؛ اين حمله هزينه سنگيني براي غرب و آمريكا خواهد داشت و به همين دليل، هم‌اكنون آمريكايي‌ها در مورد حمله به سوريه ترديد دارند.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:ورود- حزب‌الله- به -صحنه- نبرد -سوريه, توسط مصطفی

 

 

چرا باید بگوییم امام خامنه ای ؟!؟!؟

 

برخی دوستان خرده گرفتند که چرا می نویسی امام خامنه ای؟ این کارها تند روی است و باعث دین زدگی جوانان می شود. فقط باید به امام خمینی امام گفت و به رهبر بگویید حضرت آیت الله خامنه ای.

 

emam khameni چرا می گوییم امام خامنه ای؟

من دلایل خاص خود را دارم، دلایل من اما برای خودم کافی و قانع کننده است و شاید نتواند دیگران را مجاب نماید. به همین خاطر در زیر متنی را خواهم آورد که در سایت های مختلف منتشر شده است و فکر می کنم اولین آن ها وبلاگ خاکریز باشد:

 

غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.

اصل «امامت‌محوری» مهم‌ترین کلیدواژه بود. سیستم امت-امامت حرف جهانشمول اسلامی بود که در عرصه‌ی سیاست احیا شد.

ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».

سال ۵۹ به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟». خنده‌ای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیف‌اش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه‌ی آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام بود. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم “امام”، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی “امام” قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم “رهبر”، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی “رهبر” به نفع ما و کلمه‌ی “امام” به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم “آیت‌الله”، اما “امام” یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!». با این صراحت این را به من گفت.

یک رسانه‌ی غربی یا شرقی را پیدا نمی‌کنید که گفته باشد «امام خمینی». آن موقع ما امتحان کردیم رسانه‌های غربی آیا می‌پذیرند ما یک آگهی بدهیم به نام «امام خمینی»؟ می‌خواستیم ۶۰،۰۰۰ مارک بدهیم که یک آگهی چاپ کنند، قبول نکردند!

شهریور ۵۸ که در مجلس خبرگان قانون اساسی شهید بهشتی کلمه‌ی امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با آقای منتظری بود. امام خمینی گفت شما نمی‌توانی مجلس را اداره کنی، برو کنار، آقای بهشتی اداره کند. وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته‌جمعی دولت را کرد. امیرانتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم!

امامت‌محوری، امّت‌گرایی، عدالت‌گستری، و دوقطبی مستکبرین-مستضعفین اساس تئوری امام خمینی بود.

امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه‌ی اولین نمازجمعه‌ی بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند. یک : «ما نمی‌خواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشی ایشان “امام” بگوییم». این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب؛ امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه؛ قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تأکید کرده، امام این را از سال ۴۸ مطرح کرده، شما می‌گویی نمی‌خواهیم؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند به جانشین‌اش نمی‌گوییم امام! انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم، افکار شما را می‌خواهم با شما دفن کنم! جمله‌ی دوم‌شان این بود : «خبرگان مرجع تعیین نکرده است». یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام.

وقتی ایشان جای «امام» گذاشت «رهبر»، «امّت» شد «ملّت». یعنی عملاً سیستم ملت-رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت-امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم. وقتی «امّت» شد «ملّت»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» -که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند-، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و « هموطن».

اما کلمه‌ی سوم یعنی «عدالت»؛ مقدس‌ترین کلمه‌ای که آقای هاشمی در دوران ریاست‌جمهوری‌شان ابداع و به تحمیل کردند به نظام اسلامی، کلمه‌ی «توسعه» بود. فرق عدالت و توسعه این بود که «عدالت» را خدا و پیغمبر (ص) و علی مرتضی (ع) تعریف می‌کنند، اما «توسعه» را صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و صهیونیست‌های عالَم.

در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «مستکبرین» و «مستضعفین» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «مستکبرین» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم «قدرت‌های جهانی»! خب وقتی گفتی «مستکبرین» باید با آن‌ها «مبارزه» کنی، اما وقتی گفتی «قدرت‌های جهانی» باید با آن‌ها «تعامل» کنی. «مستضعفین» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند!

پنج کلیدواژه‌ی قرآنی امام خمینی که اساس گفتمان نهضت اسلامی بود، توسط ایشان تغییر پیدا کرد به همان کلیدواژه‌هایی که دشمنان می‌خواستند.

تا موقعی که کلیدواژه‌های قرآنی امام خمینی که رأس آن‌ها امام بودن ولی فقیه است- احیا نشود، هر کاری که بکنیم، وصله‌پینه کردن است.

شما هر لعنی که به …… بکنید، این قدر جگر دشمنان نمی‌سوزد که بگویید «امام خامنه‌ای».

مشکلی که هست هم این است که همه می‌گویند «دیگران بگویند ما هم می‌گوییم!». اصولگراها می‌گویند صداوسیما شروع کند، ما هم می‌گوییم! صداوسیما می‌گوید ما که از روحانیون نمی‌توانیم جلو بیفتیم! روحانیون می‌گویند تا مدیران ارشد نظام خودشان نگویند که ما نمی‌توانیم جلوی مردم بگوییم! مدیران ارشد می‌گویند وقتی جوانان انقلابی هم نمی‌گویند، ما بگوییم و هزینه بدهیم؟! و

بعضی هم می‌گویند نگوییم چون قبلاً کسی (حشمت‌الله طبرزدی) این کار را کرده و سابقه‌ی خوبی ندارد این کار در ذهن مردم! خب خوب‌ها باید پرچمدار این کار شوند که این کار به اسم آن‌ها ثبت شود و آن سابقه پاک شود.

آیت‌الله سید محمدباقر حکیم پا می‌شود می‌رود نجف. از آن‌جا نامه می‌نویسد به «حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای». یک هفته بعد شهیدش می‌کنند. آن مرد بزرگ می‌فهمد که باید از آن‌جا پیغام دهد «امام خامنه‌ای». سید حسن نصرالله می‌فهمد در سخت‌ترین شرایطی که دارد، باید بگوید امام خامنه‌ای! ما اینجا نشسته‌ایم و نمی‌گوییم!

 

اگر نعمت خدا را قدر ندانیم، می‌فرماید «انّ عذابی لشدید». روز قیامت هم آن‌جا ندا داده می‌شود که «وقفوهم انّهم مسئولون، ما لکم لا تناصَرون». هی حرف را انداختند از این طرف به آن طرف.

منبع : goooya -افسران



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:چرا- باید- بگوییم- امام, توسط مصطفی

 

داستان مسلمان شدن یه مرد انگلیسی 

 

مقیم لندن بود

تعریف میکرد که یک روز سوار تاکسی میشود و کرایه را می پردازد . راننــده بقیه پول را که بر می گرداند 20 پنس اضافه تر میدهد !

می گفت : چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که 20 پنس اضافه را برگردانم یا نه ؟ آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست پنس را پس دادم و گفتم آقا این را زیادی دادی ...

گذشت و به مقصد رسیدیم . موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم . پرسیدم بابت چی ؟ گفت : میخواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم . وقتی سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست پنس را پس دادید بیایم . فردا خدمت میرسیم !

 

تعریف میکرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد . من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست پنس میفروختم !!



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:داستان مسلمان شدن یه مرد انگلیسی / حتما بخون, توسط مصطفی

 

وقتی شخصیتی نخ نما میشود

 

آیت اللهی که حق به جانب است

دانلود: لینک مستقیم

 

این کلیپ را لطفا تا آخر دیده و بر اساس سر گذشت های تاریخ

قضاوت کنید.یک سری وقایع نباید فراموش شود

و تکرار و تذکر آن چراغ راه تاریک است در جاده

پر پیچ و خم تاریخ.

  



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:وقتی شخصیتی نخ نما میشود, توسط مصطفی

بی بی سی خبر داد!!!

در شامگاه دوشنبه92/6/4شبکه خبر پراکنی بی بی سی در پی تیتری مهم در نشریه ی Foreign policy، خبری را منتشر نمود مبنی بر فاش شدن اسناد محرمانه سازمان جاسوسی آمریکا در رابطه با اطلاع داشتن دولت آمریکا در خصوص در اختیار داشتن سلاح شیمیایی صدام در جنگ هشت ساله و آگاهی از تصمیم او در به کار بردن این سلاح علیه ایران.

 

در ادامه اعلام کرد که دولت آمریکا نتوانسته جلوی صدام را بگیرد و او نیز از این نوع سلاح استفاده کرده و تأکید کرد که آمریکا از این عمل صدام رضایت داشته و این عمل را به جهت تضعیف پیشروی ایران مفید دانسته.

اما چرا؟

اعلام و انتشار این خبر آن هم از شبکه ی وابسته به سلطنت استعمار پیر؟ آن هم در روزهایی که استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه رخ داده و آمریکا در حال تهدید حمله به سوریه است.

چرا؟

مگر نه این است که اعلام این خبر بر ضد موضع گیری حال آمریکاست و باعث محکومیت بیشترش می شود،ولی برای چه این مانور خبری رخ می دهد؟

به نظر می رسد اینگونه القاء می شود که در آن زمان آمریکا با توجه به اطلاع  ولی به دلیل مصلحت اجازه به استفاده داده و خود پس از حدود بیست سال مصلحت را بر این دید که به بهانه  سلاح کشتار جمعی به عراق حمله کرده و صدام را از سر راه بر دارد  واین پروژه را بر سر سوریه  نیز پیاده کند و در ذهن ها اینگونه القاء کند که می دانسته سوریه سلاح شیمیایی دارد اما منتظر استفاده ی اسد از این سلاح ها بوده تا در مقابلش واکنش نشان دهد و شعار حقوق بشری خود را بیشتر از پیش سر دهد ، به این بهانه که  می خواهد جلویش را بگیرد و به دفاع از مردمش برخیزد و به سوریه حمله ی نظامی کند. 

جالب اینجاست که خود آمریکا از سلاح های کشتار جمعی در جنگ افغانستان و عراق استفاده کرده(بمب های خوشه ای) و یا اسرائیل که متحدش است از بمب های فسفری در فلسطین و لبنان استفاده نموده اما آنجا آمریکا نه بحثی از خطر کشتار جمعی به میان آورده و نه خود و اسرائیل را متحم کرده اما الان با وجود اینکه دولت سوریه از این سلاح ها استفاده نکرده ( با توجه به اسناد موجود مبنی بر خالی بودن سکنه در منطقه ی پرتاب بمب و نیز اسناد تصویری ارائه شده از روسیه که با ماهواره ثبت گردیده و نشان دهنده ی جهت پرتاب بمب ها از سوی مناطق تحت تصرف شورشیان است )  آمریکا سوریه را تحدید به حمله نظامی می کند!!!!!!!!

قلدری از حد که بگذرد ...

منبع : ضد فتنه

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:بی بی سی - خبر - داد!!!, توسط مصطفی

 

نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

ویژه آقایون معتدل



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

اتفاقات عجیب در ماه های اخیر نشانه چیست ؟؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:اتفاقات عجیب در ماه های اخیر نشانه چیست ؟؟؟ اللهم عجل لولیک الفرج, توسط مصطفی

 

کم آوردی فحش یادت نره

پس از سه سال کش و قوس های فراوان جبهه ی غربی عربی بر ضد نظام و مردم سوریه و محور مقاومت و استفاده از هر راهکار و ابزار نظامی و روانی حالا به دنبال بهانه میگردنند برای مداخله ی مستقیم نظامی در سوریه .

زمانی که پولها ،نفرات و جنگ روانیشان پاسخ نداد به هر طریق ممکن به دنبال مداخله اند

دعوایی که چند سر دارد :

از یک طرف به هم ریختن سوریه و جنگ داخلی در آن با تحریک و تغذیه ی فرقه های شیطانی وهابی و سلفی ، از طرفی به انحراف کشاندن انقلاب های منطقه مخصوصا انقلاب مصر و به حاشیه بردن اصل ماجرا در آنها ، از سویی دیگر تضعیف محور مقاومت با بمب گذاری در مناطق شیعه و سنی نشین به منظور ایجاد اختلاف بین مسلمانان و ضربه زدن از داخل توسط خودشان (تفرقه بینداز و حکومت کن سیاست انگلیسی )

 

 

و این همه خوش خدمتی و خوش رقصی برای بقای رژیم منحوس صهونیستی.

وحال چرا در این یک ماه اخیر این همه اتفاق در منطقه ی خاورمیانه ؟

چرا 90درصد اخبار مربوط به این منطقه ؟ براستی چرا؟

آمریکایی که خود درگیر یکسری اختشاشات داخلی و ناامنیهای فراوان است ، آمریکایی که اقتصادش در حال سقوط است و هر روز با بحران های متعدد اقتصادی و فرهنگی و اخلاقی درگیر است هرروز یک بی عدالتی ، یک جنایت.

اسراییلی که دائماٌ اسیر درگیریها و اختلافات فرقه ای داخلی خود است ، و به این سبب سر دیوار حائل یا شهرک سازی و یا مرزهایش با کرانه ی باختری رود اردن و قدس شریف بین علما و بزرگانش با سیاسیونش اختلافات شدید وجود دارد و گاه این نزاع ها فیزیکی و به میان مردمش هم کشیده میشود .

اتحادیه ی اروپایی که با مشکل بزرگ وام های کلان و بدهی ها و سود های آن بین اعضا و متحدانش تنش و اختلاف به چشم میخورد و هر روز بر اعضا بدهکار و ورشکسته اش اضافه می شود ( با فروختن و واگذاری زمین ها ، جزیره ها ، حق تملک ها ، کارخانه ها و شرکت های معتبر ، معدن و مخاذن طلا و المس و... ) (بیکاری روزانه بیش از هزار نفر در قاره ی سبز ).

و یا کشورهای عربی و شیخ نشین به ظاهر پرچمدار اسلام و به باطن خود فروخته و تمام و کمال در آغوش غرب آرام گرفته ای که از خود هیچ اراده ای ندارند و برده ی حلقه به گوش نژاد آنگلوساکسون ها و صهیونیست ها هستن و مصداق بی عدالتی ، دیکتاتوری ، ضد بشری و ضد دموکراسی.

براستی چرا اینان که خود لکه ی ننگند و تمام قد نجس و آلوده به تفکرات ابلیس ا ند چرا ادعای حقوق بشر دارند ، چرا چشم دیدن تشیع و ترویج آن را ندارند ، چرا چشم دیدن اتحاد بین سنی و شیعه را ندارند ، برای چه حکومت های منطقه مانند ایران ، سوریه و لبنان را جنایت کار و ضد حقوق بشر می دانند، و خود را مدافع و دلسوز مردم این کشور ها ؟ فقط کافیست پای درد دل مردم خودشان بنشینی.

برای چه با هوچی گری و هیاهو و جنگ روانی سعی در پررنگ کردن باطل و بد جلوه دادن حق دارند

بحران سوریه را از چشم حکومتش میبینند و مقصر را دولت و نظام حاکم ، اما انقلاب بحرین را سرکوب و مردمش را ارازل اوباش و شرور میشمارند و حکومتش را حق و مشروع!!!

چرا { محور مقاومت که روی پای خود ایستاده و با قدرت و جسارت سعی در پیشرفت و استقلال خود دارد و هدفش آزادی قدس شریف و تضعیف حکومت شیطان است و در مسیر تحقق زمان موعود و ظهور منجی عالم بشریت پیش می رود و پیامش عدل و عدالت الهی و برپایی حکومت تماماٌ الهی بر روی زمین است } را سرکوب کرده و به مخالفت و تضعیف آن می پردازند. در حالی که باتوجه به امکانات فراوان مالی و رسانه ای و نظامی و اَعمال قلدرمعابانه و استفاده از حق وتو و تحریم هنوزم که هنوز است به فضل و لطف الهی نتوانسته اند اختلالی در این مسیر و تفکر ایجاد کنند و این عقیده راه خود را در بین صخره ها و سنگلاخ ها و سد ها باز کرده و به راهش ادامه می دهد.(روزانه در اروپا و آمریکا بیش از صد نفر به اسلام گرایش پیدا کرده و مسلمان میشوند و بخش قابل توجهی از آنها شیعه.)

 

 ولی آن ها چشم دیدن این رویه را ندارند و در دعوای روبه رو کم آورده یا از پشت خنجر می زنند یا در مقابل دست خالی اسلحه از غلاف بیرون می کشند و یا اینکه با  شلوغ بازی و هیاهو در حالی که توان مقابله ی اصولی را ندارند دست به حرکات وقیح ، پست تر از حیوان و ضد بشری زده

(بمب گذاری و عملیات تروریستی و حمله ی هوایی به مناطق مختلف پاکستان و افغانستان مخصوصا محله های شیعه نشین / استفاده از سلاح شیمیایی سربریدن مردم جلوی چشم عزیزانشان خوردن گوشت و اعضای بدن مردم بیگناه قتل عام دست جمعی تجاوز جنسی در ملع عام و جلوی افراد خانواده استفاده از سلاح کشتار جمعی آتش زدن زنده زنده ی افراد کشتن مردم توسط افراد خرد سال و کودک اجیر شده گروهک سلفی و وهابی در سوریه / بمب گذاری و عملیات تروریستی در مناطق سنی شیعه و مسیحی نشین به منظور فتنه و اختلاف قومی و قبیله ای در لبنان / جنگ نرم و رسانه ای تمام عیار تحریم و فشار های متعدد اقتصادی و استفاده از ابزار و افراد وابسته ی داخلی در ایران )  

و شروع به فحش دادن می کنند ولی نمی دانند که در آخر کُت تَن کی خواهد بود . و روسیاهی به زغال خواهد ماند ، زغالی که با آتش انگلیس و صهیونیست گرم شده و با فوت جبهه ی غربی و عربی گداخته شده ولی در نهایت با سیل محور مقاومت و تفکر شیعی خاموش خواهد شد .

 

منبع : ضدفتنه



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:کم- آوردی -فحش -یادت- نره, توسط مصطفی

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:قبل از عمل بعد از عمل, توسط مصطفی

 حرف حساب...



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:اینجا دیگه اسلام که نمیگه ,,,, توسط مصطفی

 اینجا صدای آهنگهای پاپ لس آنجلسی و غرب زده آن قدر بلند است که

 فریادهای «حاج مهدی باکری»به گوش نمی رسد...

 اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا همه «حاج ابراهیم همت» را با اتوبان همت می شناسند...

 اینجا ایران قرن 21 است!

 

اینجا بر دیوارهای شهر روی عکس شهید ، پوستر تبلیغاتی می چسبانند...

 اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا نام شهید را برای اینکه بچه ها خشونت طلب و جنگ طلب بار نیایند از

کوچه ها برداشته و نام نگین و جاوید می گذارند...

 اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا ستارگان درخشان هالیوود آنقدر زیاد شده اند که دیگر کسی

 ستارگان پرفروغ کربلای ایران را نمی بیند...

 

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا دیگر شهدا زنده نیستند و در پیچ و خم های عصر ارتباطات،

 به خاک سپرده شده اند

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا دیگر کسی نمی خواهد گمنام بماند، همه به دنبال کسب نام هستند

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا جانبازان موجی را از اجتماع دور نگه می دارند تا آسیبی به افکار عمومی

 نرسانند

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا خرمشهر دیگر خونین شهر نیست، خرمشهر دیگر 36 میلیون جمعیت ندارد

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا کسی نمی داند، مهدی باکری در وصیت نامه خود از خدا خواسته بود

 جسدش برنگردد و تکه ای از زمین را اشغال نکند

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا دشمن در خانه های ماست، دیگر کسی حاضر به نبرد با دشمن نیست

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا کسی نمی خواهد با صدای الله اکبر ، لرزه بر تن دشمن بیاندازد

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا در پناه میز هستیم، دیگر کسی پشت خاکریز پناه نمی گیرد...

 

 

 اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا کسی نمی داند، شب عملیات خیبر حاج مهدی باکری ، برادرش

 حمید باکری را جاگذاشت و رفت...

 اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا کسی نمی داند، مهدی زین الدین ، رتبه چهار کنکور سراسری را داشت...

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا کسی نمی داند، تکه های پیکر محمد نوبخت را درون گونی برای خانواده اش فرستاده بودند...

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا وضعیت حجاب هر روز بدتر از دیروز ...

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا بعضی دخترها پسر شده اند، و بعضی پسرها دختر شده اند، بعضی مردان بی غیرت شده اند، بعضی زنان بی حجاب شده اند...

 

 اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا دیگر کسی، احترامی برای چفیه شهدا قایل نیست...

 

 

 

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا عده ای از ما دعای عهد را فراموش کرده ایم، زمان ندبه و سمات را گم کرده ایم...

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا برای زیبا سازی شهرها، میلیونها هزینه می شود اما برای تعویض سنگ قبر فرسوده شهدای گمنام بودجه ای نداریم ...

اینجا ایران قرن 21 است!

اینجا در هر کجای این سرزمین خونین اسلامی، حقیقت به مسلخ مصلحت می رود...!!!

اینجا ایران قرن 21 است!

روشن فکر ها ی نامرد تمامی مقدسات شیعه را به سخره میگیرند و توهین های رکیکی میکنند ، اما وقتی داخل هواپیما میشوند و هواپیمایشان تکان شدیدی میخورد با صدای بلند فریاد میزنند : یا ابالفضل ...

 

اینجا ایران قرن 21 است!



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:اینجا ایران قرن 21 است!, توسط مصطفی

 

 

اهانت بزرگ گوگل به پیامبر(ص) و مسلمانان

+ سند

 

پایگاه اینترنتی روزنامه “الوفد” چاپ قاهره روز دوشنبه ۲۸ مردادماه خبری مبنی بر “اهانت سیستم ترجمه گوگل (http://translate.google.com) به پیامبر اسلام(س)” منتشر کرد که در برخی مطبوعات واکنش هایی را به همراه داشت.

اگر کلمه “lier” (به معنی دروغگو) را در قسمت انگلیسی این سایت درج کرده و معنای آن را به زبان عربی بخواهید، کلمه “الکذاب” را به شما نشان می‏دهد که تا این مرحله همه چیز عادی به نظر می‏رسد.

پس از اینکه گزینه “show example usage of words” را کلیک کنید، عبارتی هایی را برای نمونه و آشنایی شما با کلمه جستجو شده ارایه می‏دهد.

پس از اینکه چند گزینه دیگر برای مشاهده نمونه های این کلمه در جملات را درخواست می‏کنید، ناگهان با عبارت “أنتم المسلمون لستم سوى جهلاء، و قتلة وإرهابیین، و عباد الله أکبر الشیطان، و محمد النبی الکذاب”. مواجه می‏شوید که معنای آن “شما مسلمانان نیستید جز نادان‏ها، قاتلان، تروریست‏ها و بندگان بزرگ شیطان. محمد پیامبر دروغگو است [نستجیر بالله]” می‏باشد.

این نمونه نشان داده شده از سوی قسمت ترجمه جستجوگر گوگل به گونه ای تکان دهنده است که هرگز نمی توان آن را تفسیر کرد. اما این حادثه در نوع خود اولین نمی‏باشد چراکه سیستم ترجمه گوگل بارها دست به تحریف و دروغ زده بود.

آخرین تحریف سیستم جستجوگر گوگل به ترجمه “اسراییلی ها فلسطینی ها را می کشند” برمیگردد که در سال ۲۰۱۰ سیستم مذکور آن را از زبان عربی به سایر زبان ها برعکس ترجمه کرده و به شکل “فلسطینی ها اسراییلی ها را می کشند” نشان داد.

سوالی که در مورد کلمه دروغگو ذهن همگان را به خود جلب می‏کند این است که آیا پایگاه معروف، بزرگ و وسیعی همچون گوگل در آرشیو پهناور کلمات خود نتوانست برای کلمه دروغگو مثالی غیر از این جمله بیابد؟

به گزارش ابنا، امروز ـ چهارشنبه ۳۰ مردادماه ـ وقتی کلمه “lier” را در همان سیستم ترجمه گوگل جستجو کردیم، همانند دو روز گذشته، کلمه “الکذاب” را ارائه داد ولی این‏بار اتفاقی عجیب رخ داد.

هنگامی که گزینه “show example usage of words” را کلیک کردیم، با عبارت “No examples found for الکذاب” مواجه شدیم که جای بسی تامل داشت.

 

این اقدام گوگل شاید به دلیل متوجه شدن از اهانت خود بوده ولی به هیچ عنوان نمی‏توان آن را یک اشتباه سهوی خواند چراکه تمام اشتباهات این شرکت معروف همه و همه درمورد مقدسات اسلامی اتفاق می‏افتد(!).

 

این نشان می‏دهد که گوگل هنوز از تظاهرات مسلمانان جهان علیه فیلم موهن پیامبر(ص) درس نگرفته است.

 

 

منبع: وعده صادق - فاراقلیط



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:اهانت- بزرگ -گوگل- به- پیامبر(ص) -و -مسلمانان + سند, توسط مصطفی

 

اثر نکردن کلام خطیب

 

 

آیت الله مجتهد تهرانی در توصیه هایی به مردم بویژه طلاب و مبلغین فرموده اند:

 

به دو علت موعظه و پند و اندرز، درمردم تأثیر نمی کند،

یکی اینکه طرف مقابل زمینه پذیرش سخنان خوب را ندارد مثال یزیدها و معاویه ها، اگر چه بزرگوارانی مثل امام حسین و یا امیرمؤمنان(ع) موعظه کنند اثر نمی کند، و

 

دوم اینکه گویندهٔ موعظه، خود اهل عمل نیست، هنوز نتوانسته است خود را بسازد و گناهان را ترک کند و تقوای الهی را رعایت نماید لذا طرف مقابل وقتی که از او احکام حلال و حرام را می شنود، و عملاً می بینید که خود خطیب مبتلا به افعال حرام است، مثل غیبت کردن و دیگر رذائل اخلاقی ، کلام خطیب در او تاثیری نخواهد داشت.

 

نام اهل بیت (ع) را با عظمت ببرید

یکی از رمزهای موفقیت من این است که اساتید خود را دعا کنیم، شما هم اساتید خود را دعا کنید، حتی استاد صرف ونحو خود را، و در نزد استادی درس بخوانید که اهل تقوا باشد و اگر بعدها هم منبری شدید، سعی کنید نام اهل بیت(ع) را با عظمت ببرید، زیرا آن بزرگواران در اصل اساتید ما هستند و همه علوم به آنها ختم می شود لذا با احترام نام ببرید مثلاً بگویید امیرمؤمنان علی ابن ابیطالب(ع) یا فاطمه زهرا(س) ولی بعضی ها هستند، خصوصاً از اهل منبر، می گویند علی به فاطمه گفت، این گونه منبرها نور ندارد.

ثواب دان ما سوراخ است!

 

آیت الله مجتهد تهرانی از زبان استادشان مرحوم آیت الله شیخ علی اکبر برهان نقل می کند که آن مرحوم می گفت : ثواب، زیاد است، ولی ثواب دان ما سوراخ است، یعنی فلان عمل خوب به جای می آوریم، و در عوض به ما ثواب هم می دهند، ولی عمل حرام دیگری را انجام می دهیم، مثلاً غیبت می کنیم و ثواب ها هم می ریزد و از بین می رود.

 

منبع : حوزه



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:اثر- نکردن- کلام -خطیب, توسط مصطفی

 

شیطان دم عوارضی مشهد

 

 

سخنرانی جالب و مهم استاد رائفی پور درخصوص:

چرایی حرام بودن گوشت خوک-هدف اصلی شیطان

-حقیقت سلام آخر نماز-معنای واقعی صراط مستقیم

- ترسیم جالب فلسفه ی خلقت از عالم الست تا روز

قیامت - اثبات توسل و شفاعت در قرآن و کتب اهل

سنت و انجیل و تورات-اثبات ولایت و امامت و ارجح

بودن آن نسبت به پیامبری - تبیین علل نیاز های مجازی

وچالش آن.

 

 دانلود: لینک مستقیم

 

اگه میخوای بدونی:

از کجا آمده ای، آمدنت بهر چه بود

به کجا میروی آخر ننمایی وطنت

این سخنرانی رو گوش بده 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 شهريور 1392برچسب:شیطان دم عوارضی مشهد, توسط مصطفی

 

اعترافات شیطان

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:اعترافات- شیطان, توسط مصطفی

 

عارفان میدانند فتنه چیست ...

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:عارفان- میدانند- فتنه -چیست, توسط مصطفی

 

آیت اللهی که از فرزندانش تبری نمی جوید.

 

 

امیرالنومنین وقتی می بیند گلوبند بر گردن دخترش است اعتراض میکند و به دخترش می گوید این را از کجا آوردی؟

دخترشان هم می گوید:این گلوبند را عاریه گرفته ام

بعد به مسئول بیت المال می گوید:چرا گلوبند را دادی؟

او هم می گوید:گردنبند را عاریه دادم

حضرت علی(ع) هم فرمودند:اگر عاریه نمی دادی دستت را به جرم تجاوز به بیت المال قطع می کردم.

خیلی از بزرگان بودند که گفتند پسر من به دلیل مسائلی که دارد دیگر پسر من نیست.مثل آیت الله محمدی گیلانی که خودشان حکم اعدام پسرشان را صادر کردند و یا آیت الله خزعلی که از پسرشان تبری جستند. اینکه چون اقازاده آقاست که نباید یک امتیاز ویژه ای و حریمی برای او قائل شویم.

نقش زنان را هم نباید در انحراف آقازاده ها فراموش کرد مثلا در همین سریال مختار نقش زنان در حادثه کوفه و در انحراف خواص و جلوگیری از تحرک آنان کاملا مشهود است.

اما...

 

مهدی هاشمی، فرزند آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی جدیدترین نمونه برخوردهای یکی از مسئولان نظام با تخلفات فرزندش هست یا باید باشد. او که پس از حوادث انتخابات سال 1388 از ایران خارج شده است. پس از انتخابات حجم قابل توجهی از اعترافات چهره های شاخص دستگیر شده، معطوف به نقش مهدی هاشمی در جریان سازی و هدایت حوادث پس از انتخابات بود. او دو ماه پس از انتخابات به عنوان رئیس دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی جهت بازدید و رسیدگی دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد اسلامی به خارج از ایران رفت و آیت الله هاشمی رفسنجانی پدر او نیز در سخنانی صریح از ماموریت کاری و تحصیلی مهدی هاشمی دفاع کرد. این سخنان مورد انتقاد برخی از مسئولان نظام قرار گرفت و نهایتا پس از انتقال ریاست دانشگاه ازاد از عبدالله جاسبی به یکی از براداران دانشجو مشخص شد واحد آکسفورد دانشگاه آزاد که فرزند چهارم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ماموریت به آنجا رفته است اصلا وجود خارجی ندارد. با انتشار این خبر و جابجایی ریاست دانشگاه آزاد، ماموریت مهدی در لندن پایان یافته فرض شده و راهی جز بازگشت به ایران نمی بیند. همزمان با روزهایی که خبر بازگشت او منتشر می شود حکم فائزه  هاشمی رفسنجانی خواهر او نیز که در اغتشاشات حوادث انتخابات نقش داشت در مرحله اجرا قرار می گیرد. برخی اتهامات اقتصادی و ارتشا در مناقصات نفتی نیز به مهدی وارد است. غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه چندی پیش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مهدی هاشمی به محض ورود به کشور دستگیر و محاکمه می‌شود، گفته بود: قبلا هم گفته‌ایم که اگر بیاید قطعاً به پرونده وی رسیدگی خواهیم کرد.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:آیت اللهی که از فرزندانش تبری نمی جوید, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}